Здравейте имам следния проблем -дадох колата за цялостно пребоядисване, майсторът който я пое я боядисва дотук 45 дни ,явно много бавно става и така започна моето ходене по мъките.Поради някава причина акумолаторът на колата падна /акумолатора е нов BOSH/ и ми се обясни че е паднал поради това че бяха махнати предните врати на колата и лампата в купето светела,бяха махнати и фарове стопове и мигачи.Днес закачиха вратите и при изкарване на колата за измиване излезе следния проблем -лампата на ABS не светна въобще педала на спирачката е супер твърд и едва се натиска, а ако успее все пак да до натисна се чува едно скърцане.
Моля кажете ми от какво може да е и какво да търся, дали борд компютара се е скапал нещо от откачането на врати фарове и тем подобни или да търся повредата на друго място.Възможно ли е от замърсяване да е станало нещо целия двигател беше в прах от шкурене.
Благодаря ви предварително!
Проблем с ABS -ПОМАГАЙТЕ!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с ABS -ПОМАГАЙТЕ!
la_vesko написа:... дали борд компютара се е скапал нещо от откачането на врати фарове и тем подобни или да търся повредата на друго място.Възможно ли е от замърсяване да е станало нещо целия двигател беше в прах от шкурене.
Не, не може от откачането на вратите и от прахоляка да е станало нещо.
По-скоро: от падането на акумулатора може да е.
Чел съм, че 'конфорт- модула' си забравя настройките при разкачане на захранването. Освен това, по този начин се чистят от грешки някои от по-старите компютри на инжекционите.
Погледни в казанчето на спирачната течност да не е попаднал прахоляк. Също така, по оста на помпата, педала дето е (макар, че тя излиза само в купето)
Колата 'печена' ли е в камера? Ако да, по-възможно е продължителното нагряване да е направило някаква беля, но се съмнявам! В тия дни в колата ми температурата определено се качва над 60* (термометърчето ми е до 50* и скалата свършва!), така, че не би трябвало да е от прегряване.
Провери за откачени куплунзи около системата.
Ама пък що не е светнала лампата?!

Ще трябва да я закачиш на диагностика май.
- la_vesko
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 20 апр 2007 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Здравейте, отново имам един въпрос ,възможно ли е при заваряване на прагове по колата с СО , без да се изключва акумулатора същия да се разреди и да премине ток с по голям ампераж през ABS системата и от там да тя да се прецака.Тъй като при диагностика с компютър колата не даде никакви грешки а диода на абс който е на таблото беше изгорял и то така че пласмасата беше почерняла, с две думи след вързването му към комп резултата е никакъв проблема си го има само дето сега диода свети постоянно след като го сменихме.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
la_vesko написа:Здравейте, отново имам един въпрос ,възможно ли е при заваряване на прагове по колата с СО , без да се изключва акумулатора същия да се разреди и да премине ток с по голям ампераж през ABS системата и от там да тя да се прецака.
За съжаление отговора е ДА!
Поне така пише по дебелите книги.
Аз не съм имал щастието да го изпробвам в/у себе си, защто винаги, когато са правени някакви заварки по колата ми (малко, но все пак...) съм разкачал акумулатора.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта