Проблем с ABS -ПОМАГАЙТЕ!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
la_vesko
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Проблем с ABS -ПОМАГАЙТЕ!

Мнениеот la_vesko » Нед 22 юли 2007 8:10


Здравейте имам следния проблем -дадох колата за цялостно пребоядисване, майсторът който я пое я боядисва дотук 45 дни ,явно много бавно става и така започна моето ходене по мъките.Поради някава причина акумолаторът на колата падна /акумолатора е нов BOSH/ и ми се обясни че е паднал поради това че бяха махнати предните врати на колата и лампата в купето светела,бяха махнати и фарове стопове и мигачи.Днес закачиха вратите и при изкарване на колата за измиване излезе следния проблем -лампата на ABS не светна въобще педала на спирачката е супер твърд и едва се натиска, а ако успее все пак да до натисна се чува едно скърцане.
Моля кажете ми от какво може да е и какво да търся, дали борд компютара се е скапал нещо от откачането на врати фарове и тем подобни или да търся повредата на друго място.Възможно ли е от замърсяване да е станало нещо целия двигател беше в прах от шкурене.
Благодаря ви предварително!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с ABS -ПОМАГАЙТЕ!

Мнениеот radotom » Нед 22 юли 2007 13:00


la_vesko написа:... дали борд компютара се е скапал нещо от откачането на врати фарове и тем подобни или да търся повредата на друго място.Възможно ли е от замърсяване да е станало нещо целия двигател беше в прах от шкурене.

Не, не може от откачането на вратите и от прахоляка да е станало нещо.
По-скоро: от падането на акумулатора може да е.
Чел съм, че 'конфорт- модула' си забравя настройките при разкачане на захранването. Освен това, по този начин се чистят от грешки някои от по-старите компютри на инжекционите.
Погледни в казанчето на спирачната течност да не е попаднал прахоляк. Също така, по оста на помпата, педала дето е (макар, че тя излиза само в купето)
Колата 'печена' ли е в камера? Ако да, по-възможно е продължителното нагряване да е направило някаква беля, но се съмнявам! В тия дни в колата ми температурата определено се качва над 60* (термометърчето ми е до 50* и скалата свършва!), така, че не би трябвало да е от прегряване.
Провери за откачени куплунзи около системата.
Ама пък що не е светнала лампата?! :dontknow:
Ще трябва да я закачиш на диагностика май.


Потребителски аватар
joro801
Мнения: 198
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:44
Автомобил: GOLF 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joro801 » Пон 23 юли 2007 20:25


Погледни за думнал бушон или реле или си виж датчиците на АБСа , ако имаш познат майстор , разкачете ги , после ги сложи и после ги обезвъздуши .


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Пон 23 юли 2007 20:36


Виж случайно да не е откачен вакуума от колекторите до серво-помпата на спирачките :roll: тогава се втвърдява много педала... :idea:


Потребителски аватар
la_vesko
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот la_vesko » Вто 31 юли 2007 9:24


Здравейте, отново имам един въпрос ,възможно ли е при заваряване на прагове по колата с СО , без да се изключва акумулатора същия да се разреди и да премине ток с по голям ампераж през ABS системата и от там да тя да се прецака.Тъй като при диагностика с компютър колата не даде никакви грешки а диода на абс който е на таблото беше изгорял и то така че пласмасата беше почерняла, с две думи след вързването му към комп резултата е никакъв проблема си го има само дето сега диода свети постоянно след като го сменихме.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 31 юли 2007 9:30


la_vesko написа:Здравейте, отново имам един въпрос ,възможно ли е при заваряване на прагове по колата с СО , без да се изключва акумулатора същия да се разреди и да премине ток с по голям ампераж през ABS системата и от там да тя да се прецака.

За съжаление отговора е ДА!
Поне така пише по дебелите книги.
Аз не съм имал щастието да го изпробвам в/у себе си, защто винаги, когато са правени някакви заварки по колата ми (малко, но все пак...) съм разкачал акумулатора.


Потребителски аватар
la_vesko
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот la_vesko » Вто 31 юли 2007 9:32


Е тва вече е много лошо тоя заслужава да го убие човек, кви са тия майстори не мога да си обясня, като възможни поражения имаш ли идея за какво може да става въпрос.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 31 юли 2007 15:20


la_vesko написа: като възможни поражения имаш ли идея за какво може да става въпрос.

:dontknow: Всичко е въпрос на късмет, братче!
Може някое диодче за 10 стотинки да спаси електроника за 1000 лева, а може и обратното да се случи!


bigbuldog
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 17 май 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Мнениеот bigbuldog » Вто 31 юли 2007 18:41


Батка при всички положения акумулатора ти е нокаут. Отивай и го направи на нищо тоя "майстор"



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 93 госта