Здравейте колеги.Ще ви попитам какво мога да очаквам когато се отвори двг.за ремонт.изброявам причините за отварянето , а вие като специалисти да си кажете мнението.
1.Загрява до 105градуса на баири и губи тяга,двигателя не работи стабилно,гадния зумер свири.
2.При студено палене тракат повдигачите за 1-2 мин.
3.При нормален режим ми се струва че изтраква понякога
4.Болта(шайбата) на капака при 4 цилиндър до сега беше посинял ,сега и другите два са сини
5.Гори много масло 1л. на 1000км.
Какво съм направил до сега:чувам как от казанчето за антифриза при температура 95гр. изпуска налягането (свисти леко )така ли трябва да е,или капачката в кофата?
Бутнах малко с 2 мм. предварението ,май че се оправи малко тягата но нейсе.Разхода едно на ръка колко ще бъде.
Мисля че това е достатачно защото ме заболява главата.Ако знаете и цени за части и труд . Благодарство за вниманието.
Преди да се отвори двигателя
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами ако ще го правиш както трябва, започваш с всички лагери, които се сещаш (основни, биелни, аксиални), маслена помпа най-вероятно, сегменти. Тук за сегментите трябва да се види какви. Ако имаш голям ръб на цилиндъра трябва да се хонингова блока. Ако се прави това отиваш на нови бутала, други сегменти и т.н.
Да кажа само, че бутала (ремонтни) са около 400~450 лв.
Всякакви видове гарнитури, смяна гумички на клапани, профилактика водачи, повдигачи, шлайф и т.н.
Да кажа само, че бутала (ремонтни) са около 400~450 лв.
Всякакви видове гарнитури, смяна гумички на клапани, профилактика водачи, повдигачи, шлайф и т.н.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Точно и ясно - а може би и сегменти, не дай боже и главата да е за правене...неприятно, скъпо и трудоемко. И много важно - внимавай кой ще ти извърши тези интервенции по автомобила, щото напоследък всеки се пише майстор и разбирач. Със сигурност за отстраняване на тези проблеми ще похарчиш доста (колко - зависи какви части слагаш и кое от гореизброените неща трябва да се прави). Ако майсторът не го направи добре и си остави ръцете - ще трябва операциите да се извършват пак, което вече е крайно неприятно.joker написа:май има всички принаци за ниско налягане на маслото,а оттам лошо мазане...и май дълго е карана така???
Основни и биелни лагери,шлайф на колянов вал.... най-вероятно...по-точно да кажат специалистите.
Колега, пази се от пишман майстори (ще ги познаеш по това, че са най-самоуверени и всезнаещи) и дано моторът ти се оправи> Успех.




- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
°niksi° написа:Колега имам 1.8 мотор със всичките му карантии и т.н., ако имаш интерес казвай.![]()
Колега Диян,ако ще правиш мотора по добре се обади на Niksi да го видите тоя 1.8 и ако е ок направо го мятай.....сега ако кажа че качествени части за мотора НЯМА да намериш ще се отвори един спор.......ама сме много по близо до Турция отколкото до Германия....аз ако съм на твое място вече ще съм го запазил тоя мотор !!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта