Преди да се отвори двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Диян
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 27 юли 2007 13:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Преди да се отвори двигателя

Мнениеот Диян » Сря 01 авг 2007 12:28


Здравейте колеги.Ще ви попитам какво мога да очаквам когато се отвори двг.за ремонт.изброявам причините за отварянето , а вие като специалисти да си кажете мнението.
1.Загрява до 105градуса на баири и губи тяга,двигателя не работи стабилно,гадния зумер свири.
2.При студено палене тракат повдигачите за 1-2 мин.
3.При нормален режим ми се струва че изтраква понякога
4.Болта(шайбата) на капака при 4 цилиндър до сега беше посинял ,сега и другите два са сини
5.Гори много масло 1л. на 1000км.
Какво съм направил до сега:чувам как от казанчето за антифриза при температура 95гр. изпуска налягането (свисти леко )така ли трябва да е,или капачката в кофата?
Бутнах малко с 2 мм. предварението ,май че се оправи малко тягата но нейсе.Разхода едно на ръка колко ще бъде.
Мисля че това е достатачно защото ме заболява главата.Ако знаете и цени за части и труд . Благодарство за вниманието.




Диян
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 27 юли 2007 13:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Диян » Сря 01 авг 2007 12:33


Малко уточнение: не смесва,ауспух не много мазен,газова уредба Стар Газ с комутатор,свещи NGK,дистр.капачка в добро състояние и кабели.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 01 авг 2007 13:12


Как да ти се отговори колко пари ще струва и каво да очакваш като не си написал за какъв двигател говориш.


Диян
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 27 юли 2007 13:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Диян » Сря 01 авг 2007 13:15


Разбрах аз ,ама нали съм новобранец! колата е Голф 3 1.6 ABU 93г.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 01 авг 2007 13:23


май има всички принаци за ниско налягане на маслото,а оттам лошо мазане...и май дълго е карана така???
Основни и биелни лагери,шлайф на колянов вал.... най-вероятно...по-точно да кажат специалистите.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 01 авг 2007 13:36


колега - този въпрос дето си го задал отговор няма - отваряш мериш, гледаш и смяташ.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 01 авг 2007 13:53


Ами ако ще го правиш както трябва, започваш с всички лагери, които се сещаш (основни, биелни, аксиални), маслена помпа най-вероятно, сегменти. Тук за сегментите трябва да се види какви. Ако имаш голям ръб на цилиндъра трябва да се хонингова блока. Ако се прави това отиваш на нови бутала, други сегменти и т.н.
Да кажа само, че бутала (ремонтни) са около 400~450 лв.
Всякакви видове гарнитури, смяна гумички на клапани, профилактика водачи, повдигачи, шлайф и т.н.


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Сря 01 авг 2007 13:54


joker написа:май има всички принаци за ниско налягане на маслото,а оттам лошо мазане...и май дълго е карана така???
Основни и биелни лагери,шлайф на колянов вал.... най-вероятно...по-точно да кажат специалистите.
Точно и ясно - а може би и сегменти, не дай боже и главата да е за правене...неприятно, скъпо и трудоемко. И много важно - внимавай кой ще ти извърши тези интервенции по автомобила, щото напоследък всеки се пише майстор и разбирач. Със сигурност за отстраняване на тези проблеми ще похарчиш доста (колко - зависи какви части слагаш и кое от гореизброените неща трябва да се прави). Ако майсторът не го направи добре и си остави ръцете - ще трябва операциите да се извършват пак, което вече е крайно неприятно.
Колега, пази се от пишман майстори (ще ги познаеш по това, че са най-самоуверени и всезнаещи) и дано моторът ти се оправи> Успех. :!: :wink: :lol: :arrow:


Диян
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 27 юли 2007 13:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Диян » Сря 01 авг 2007 15:02


Знаех си че е сериозна работата,ама айде още малко така , нали колата върви,та сега вече като не може идва ред на майстора.Довечера съм на Майстор,пък дано да имам късмет. :)


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Сря 01 авг 2007 15:03


Диян написа:Знаех си че е сериозна работата,ама айде още малко така , нали колата върви,та сега вече като не може идва ред на майстора.Довечера съм на Майстор,пък дано да имам късмет. :)

Да ще ти е нужен.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 01 авг 2007 21:58


Колега имам 1.8 мотор със всичките му карантии и т.н., ако имаш интерес казвай. :wink: :wink:


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Сря 01 авг 2007 22:08


°niksi° написа:Колега имам 1.8 мотор със всичките му карантии и т.н., ако имаш интерес казвай. :wink: :wink:


Колега Диян,ако ще правиш мотора по добре се обади на Niksi да го видите тоя 1.8 и ако е ок направо го мятай.....сега ако кажа че качествени части за мотора НЯМА да намериш ще се отвори един спор.......ама сме много по близо до Турция отколкото до Германия....аз ако съм на твое място вече ще съм го запазил тоя мотор !!


Диян
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 27 юли 2007 13:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Диян » Чет 02 авг 2007 7:25


°niksi° написа:
Колега имам 1.8 мотор със всичките му карантии и т.н., ако имаш интерес казвай.
Вчера бях при майстор,но не говорихме конкретно кое колко струва и т.н,разбрахме се да го отвори и като се види тогава ще се мисли.Ако ми кажеш по-конкретно за твоя мотор 1.8 !!!


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Чет 02 авг 2007 7:31


Колега Диян ремонт на мотор струва от 450лв.до близо 1000лв. зависи какво ще прави маистора.Само нови масла филтри семеринги ремъци и антифриз и нови гарнитури ти правят почти 200лв.Сам си реши но варианта на никси е много приемлив.


Потребителски аватар
golf_noob
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 02 авг 2007 9:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот golf_noob » Чет 02 авг 2007 9:30


От скоро имам Golf 3 1.8i, имах същия проблем с загряването. Всички ме съветваха да сменя термостата, а проблема бил съвсем друг.
Оказа се че при последната смяна на ангренажния ремък са объркали центровката с 2 зъба. След като това беше оправено, колата на е минавала 90 градуса.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vasilev.lubo и 18 госта