
И за шумоизолацията не съм съгласен - в опелите е по-шумничко - ватата е икономисана, а и самите тенекии са по-смотани.
fast_t написа:.... Чух някакви изказвания, че ако караш нормално, няма проблем. Ми то и с колело от каруцада караш нормално, пак няма да има проблем. Въпроса е как се държи колата при нормално и при ненормално каране. Иначе трябва в книгата за експлоатация на Vento да пише "карайте само нормално, че иначе..."
. .
fast_t написа:K22 написа:Е, тук си прав, едва ли са изчислявали семейни коли да правят обратен завой на място
Значи семейните коли не попадат в ситуации, в които е ЖИЗНЕНО важна устойчивостта???Не говоря за разни рейсърски изпълнения. Ама явно си избързал да се изцепиш, а не да осъзнаеш какво съм имал в предвид
Ти правиш ли разлика между "подвела" и "поднесла"Ludia написа:didodi написа:Аз съм с газови амортисьори и ниски пружини, карам винаги с хубави гуми (4 еднакви според сезона)и до сега не ме е подвела колата в завой
аз пък съм виждал F1 и WRC да поднасят в завой, ти с твоите ниски пружини по-стабилен ли си от тях?
didodi написа:Ти правиш ли разлика между "подвела" и "поднесла"Ludia написа:didodi написа:Аз съм с газови амортисьори и ниски пружини, карам винаги с хубави гуми (4 еднакви според сезона)и до сега не ме е подвела колата в завой
аз пък съм виждал F1 и WRC да поднасят в завой, ти с твоите ниски пружини по-стабилен ли си от тях?Моята кола струва колкото джантите само на F1 и WRC ,така че не логично сравнението ти
Ще го обясня простичко като за теб : Карам голф и венто = по темата с нестабилноста със голфа съм се въртял на 360* , а с вентото не съм , на една и съща отсечка
Ludia написа:didodi написа:Ludia написа:didodi написа:Аз съм с газови амортисьори и ниски пружини, карам винаги с хубави гуми (4 еднакви според сезона)и до сега не ме е подвела колата в завой
.....причината която ме накара да те цитирам по-горе беше, твоето изказване "с колкото и голяма скорост да съм влизал в завой, вентото не поднася" - и от тук следва моя отговор.......:)
опитах се да се изразя просто ама май не успях и няма много смисъл както обикновенно в това което пиша
Не си се вартял защото не си искал щом си се завартял с голфчето значи може да се завартиш и с венто и с пасат и с вектра и с поло т.н.didodi написа:Ти правиш ли разлика между "подвела" и "поднесла"Ludia написа:didodi написа:Аз съм с газови амортисьори и ниски пружини, карам винаги с хубави гуми (4 еднакви според сезона)и до сега не ме е подвела колата в завой
аз пък съм виждал F1 и WRC да поднасят в завой, ти с твоите ниски пружини по-стабилен ли си от тях?Моята кола струва колкото джантите само на F1 и WRC ,така че не логично сравнението ти
Ще го обясня простичко като за теб : Карам голф и венто = по темата с нестабилноста със голфа съм се въртял на 360* , а с вентото не съм , на една и съща отсечка
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта