Jetta, Vento и Bora - неизчислени коли?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пон 30 юли 2007 17:53


K22, все с теб се пада да спорим :D
И за шумоизолацията не съм съгласен - в опелите е по-шумничко - ватата е икономисана, а и самите тенекии са по-смотани.




Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пон 30 юли 2007 18:23


Аз съм с газови амортисьори и ниски пружини, карам винаги с хубави гуми (4 еднакви според сезона)и до сега не ме е подвела колата в завой :idea:


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Вто 31 юли 2007 1:19


...то еднократно подвежда за жалост :081:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 31 юли 2007 6:51


fast_t написа:.... Чух някакви изказвания, че ако караш нормално, няма проблем. Ми то и с колело от каруца :lol: да караш нормално, пак няма да има проблем. Въпроса е как се държи колата при нормално и при ненормално каране. Иначе трябва в книгата за експлоатация на Vento да пише "карайте само нормално, че иначе..." :lol: . . 8)

Е, тук си прав, едва ли са изчислявали семейни коли да правят обратен завой на място :lol:


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Сря 01 авг 2007 16:16


K22 написа:Е, тук си прав, едва ли са изчислявали семейни коли да правят обратен завой на място :lol:

Значи семейните коли не попадат в ситуации, в които е ЖИЗНЕНО важна устойчивостта??? :gruebel Не говоря за разни рейсърски изпълнения. Ама явно си избързал да се изцепиш, а не да осъзнаеш какво съм имал в предвид :lol:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 02 авг 2007 7:15


fast_t написа:
K22 написа:Е, тук си прав, едва ли са изчислявали семейни коли да правят обратен завой на място :lol:

Значи семейните коли не попадат в ситуации, в които е ЖИЗНЕНО важна устойчивостта??? :gruebel Не говоря за разни рейсърски изпълнения. Ама явно си избързал да се изцепиш, а не да осъзнаеш какво съм имал в предвид :lol:

Я ми опиши някоя някоя ситуация че не се сещам за такава дето Семейната кола е неустойчива-при положение че караш със съобразена скорост :roll:


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Чет 02 авг 2007 14:22


K22 написа:Я ми опиши някоя някоя ситуация че не се сещам за такава дето Семейната кола е неустойчива-при положение че караш със съобразена скорост :roll:

Дори и с нормална скорост колите поднасят на хлъзгава настилка и тогава се вижда коя е устойчива. Ама знаеш ли? Не ми се обяснява вече... 8)


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Чет 02 авг 2007 14:57


didodi написа:Аз съм с газови амортисьори и ниски пружини, карам винаги с хубави гуми (4 еднакви според сезона)и до сега не ме е подвела колата в завой :idea:

аз пък съм виждал F1 и WRC да поднасят в завой, ти с твоите ниски пружини по-стабилен ли си от тях? mhihi


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 02 авг 2007 17:34


аз от опита си до сега мога да споделя ..че когато съм рацерствал на писта и не само и съм се опитвал да поднеса колата не съм успял ...на три пъти обаче при скорости от 40 до към 90 ми се е случвало заради път покрит с антифриз или доста мокро ..примерно 30 градуса но на завоя тече поточе ..... не съм забелязал сколнност към презавидане ....болката е недозавиването като ребриш но това е проблем на всяко FWD


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 02 авг 2007 18:09


Задните нормални пружини идват малко слабички за тежки товари,доста ляга колата,почти всяка джета е с леко увиснала задница.Багажника е направен повече за обемни отколкото тежки товари.Да чукна на дърво колата никога не ме е подвеждала в завой независимо от скоростта.(освен един-два пъти зимата в големия сняг но пък отзад бях с летни гуми mhihi )


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Чет 02 авг 2007 18:33


Ludia написа:
didodi написа:Аз съм с газови амортисьори и ниски пружини, карам винаги с хубави гуми (4 еднакви според сезона)и до сега не ме е подвела колата в завой :idea:

аз пък съм виждал F1 и WRC да поднасят в завой, ти с твоите ниски пружини по-стабилен ли си от тях? mhihi
Ти правиш ли разлика между "подвела" и "поднесла" :?: Моята кола струва колкото джантите само на F1 и WRC ,така че не логично сравнението ти :!: Ще го обясня простичко като за теб : Карам голф и венто = по темата с нестабилноста със голфа съм се въртял на 360* , а с вентото не съм , на една и съща отсечка :wink:


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Чет 02 авг 2007 20:32


didodi написа:
Ludia написа:
didodi написа:Аз съм с газови амортисьори и ниски пружини, карам винаги с хубави гуми (4 еднакви според сезона)и до сега не ме е подвела колата в завой :idea:

аз пък съм виждал F1 и WRC да поднасят в завой, ти с твоите ниски пружини по-стабилен ли си от тях? mhihi
Ти правиш ли разлика между "подвела" и "поднесла" :?: Моята кола струва колкото джантите само на F1 и WRC ,така че не логично сравнението ти :!: Ще го обясня простичко като за теб : Карам голф и венто = по темата с нестабилноста със голфа съм се въртял на 360* , а с вентото не съм , на една и съща отсечка :wink:

аз също ще ти отговоря простичко, щото съм си прост ;)
ако си бил с различни гуми на голфа и на вентото, и твоето сравнение не е основателно.аз исках да кажа че ако влезеш в завой със определена скорост и не си поднесъл, значи скоростта ти е била малка ;)
а вече при колкото по-вискоа скорост ти поднесе, това показва колко е стабилна колата.също така не значи че щом ти с твоя голф се въртиш така, аз с моя също ще се завъртя......т.е факторите са много субективни.причината която ме накара да те цитирам по-горе беше, твоето изказване "с колкото и голяма скорост да съм влизал в завой, вентото не поднася" - и от тук следва моя отговор....... :):)
опитах се да се изразя просто ама май не успях и няма много смисъл както обикновенно в това което пиша :wink:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Чет 02 авг 2007 21:43


Ludia написа:
didodi написа:
Ludia написа:
didodi написа:Аз съм с газови амортисьори и ниски пружини, карам винаги с хубави гуми (4 еднакви според сезона)и до сега не ме е подвела колата в завой :idea:

.....причината която ме накара да те цитирам по-горе беше, твоето изказване "с колкото и голяма скорост да съм влизал в завой, вентото не поднася" - и от тук следва моя отговор....... :):)
опитах се да се изразя просто ама май не успях и няма много смисъл както обикновенно в това което пиша :wink:

Аз от гуми не разбирам ти кажи кои са по-лоши : Венто - Brigstone Potenza 185/60/14 ; Голф 2 - Michelin Pilot Exalto 195/50/15 . Никъде не съм споменал че летя в завоите , опитвам се да преценям завоя до колкото мога , но моят опит показва че Голфа е по-склонен към поднасяне с неприятни последствия... И аз не пиша нищо смислено , но нека трупаме мнения че това май е по-важното в тоя форум :lol:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пет 03 авг 2007 8:34


аз не мога да разбера какъв е този спор ,много зависи от гуми, окачване,пътна настилка...и най-вече с каква скорост взимаш завоя ако е 90гр. и си с 100км/ч.


Потребителски аватар
iceto_666
Мнения: 207
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот iceto_666 » Пет 03 авг 2007 13:16


didodi написа:
Ludia написа:
didodi написа:Аз съм с газови амортисьори и ниски пружини, карам винаги с хубави гуми (4 еднакви според сезона)и до сега не ме е подвела колата в завой :idea:

аз пък съм виждал F1 и WRC да поднасят в завой, ти с твоите ниски пружини по-стабилен ли си от тях? mhihi
Ти правиш ли разлика между "подвела" и "поднесла" :?: Моята кола струва колкото джантите само на F1 и WRC ,така че не логично сравнението ти :!: Ще го обясня простичко като за теб : Карам голф и венто = по темата с нестабилноста със голфа съм се въртял на 360* , а с вентото не съм , на една и съща отсечка :wink:
Не си се вартял защото не си искал щом си се завартял с голфчето значи може да се завартиш и с венто и с пасат и с вектра и с поло т.н. :roll:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта