KR- Дави се и неще да пали ?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

KR- Дави се и неще да пали ?

Мнениеот WDW » Вто 31 юли 2007 15:55


Проблемът е миналогодишен,но сега се прояви с пълна сила отново!
Като запаля на бензин(на газ е ОК) и неще да поеме и си гасне !! Помпата вие на умряло!
И като миналата година свалям подред, промивам и слагам отново: нов въздушен филтър,нов бензинов филтър,продухани и свалени двете бензинови помпи, акумулатора на налягането огледан, разпределителния плунжер за инжекторите също прочистен! Но този път колата не пожела да запали!
Свалих пусковата дюза и я включих ръчно, тогава колата запали и загасне. Оставих си така да работи дюзата и след няколко опита на палене и гаснене успях да задържа до около 3000 оборота и в един момент като чели нещо се отпуши и мотора си се успокои и започна да работи нормално !!! Вече втори ден я карам само на бензин и всичко за сега е ОК , но до кога ??! Ако изкарам още една година е добре пак ще правя същите процедури! Но да му се невиди незнам какво съм направил !! Някой да има идея??? :roll:

То е ясно,че вероятно терморелето не работи и ще трябва да се сменя!
Мислех си да не са ми запушени дюзите на инжекторите, само тях не можах да проверя!
Откачах и акумулатора,но до колкото знам при този модел го няма ефекта с натрупването на грешки !

Ще съм благодарен на всякакви идеи от хора занимавали се с KR-и!
Щот който чуе за тях и ми вика ---- оооо забрави........??? :cry:




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Вто 31 юли 2007 16:08


питай във форума за голф,там кр-и с лопата да ринеш


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 02 авг 2007 13:10


То е ясно,че сам трябва да се дзверя , но за да не пускам нова тема да попитам:

--Знае ли някой откъде мога да си купя манометър за налягането на горивото!? Или евентуално как да си направя сам!

Ето днес сутринта в дъжда започна да го прави същия проблем- на 4-та и повече от 2500 оборота неще да вдигне! Подавам газ и неще дави се ! Дали пък някой от клапаните за въздух не прави мизерии?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 02 авг 2007 13:23


кабели, дистрибутор и палец как са ти?
да не иде оттам белята?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 02 авг 2007 15:09


Аз си измерих налягането с най-обикновен манометър за въздух.
Естествено, след тая процедура едва ли е оцелял манометъра... предполагам че бензина яко го е разложил, ама кво ти пука! :twisted:
Поне и при теб е лесно меренето: имаш си 5-а дюза ;)


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 03 авг 2007 12:54


Разкажи по-подробно как става номера??


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 03 авг 2007 14:20


Манометъра си го 'приватизирах' от работата. Мерим въздуси разни, защото полвината ни машини са хидравлични, а по-малките- пневматични.
Манометъра си беше с монтиран за него щуцер, мисля, 8мм.
Свалих горивопровода от дюзата за студено палене (внимателно, защото пръска бензин от остатъчното налягане) и с помощта на скобичка го стегнах за щуцера на манометъра.
Контакт - и Хоп! 3Атм. налягане (толкова е при мен без вакууми и тн.). Като запалих(колата беше позагряла, та нямах проблем) налягането падна до 2.6Атм..
Загасих и, както пише по книжката, почнах да чакам за да видя до колко ще спадне налягането. Накрая ми писна и отидох да пия кафе!
След поне 45 мин. налягането беше все още над 2 атм.(Критично го дават, че за 5 мин. не трябва да пада под 2!)
При теб от помпата трябва да идва м/у 4.7 и 5.3 Бара.
10 мин. след като си загасил колата трябва да спадне до 2.6бар, а 20 мин след това- до 2.4 бара.
При теб, обаче има и разни други джаджи - управляващо налягане:
Съдейки по прочетеното току-що, това е налягането при работещ и загрял мотор. Трябва да е м/у 3.4 и 3.8 бара.
За по-подробо, погледни в книжката за В3, дето е в темата на dobrinb и е пуснал линк от vwfena
На 142 стр има таблица с наляганията.


aparoph
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: USA

Мнениеот aparoph » Вто 25 мар 2008 4:19


radotom написа:За по-подробо, погледни в книжката за В3, дето е в темата на dobrinb и е пуснал линк от vwfena
На 142 стр има таблица с наляганията.


Опитах да отворч този линк , но явно сайта е смъкнат и не го отваря. Някой може ли да ми го прати ако го има запазен някаде ?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 25 мар 2008 13:04


Ето я 142-ра страница:

Изображение
Изображение


aparoph
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: USA

Мнениеот aparoph » Вто 25 мар 2008 15:43


Извинявам се , че наводнявам темата , но отскоро съм с пасат Б3 и ми се иска да направя няколко козметични ремонта , но немога да отворя линка на vwfena Ръководство за ремонт и инструкция за експлоатация за Passat B3 . Може ли някой да ми даде друг линк или да ми го прати на е-поща


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 25 мар 2008 23:42


Излиза си всичко от линка, но се отваря в Акробат Рийдер.
Може би нямате инсталиран такъв, за това не виждате нещата.


Потребителски аватар
peterallex
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 27 ное 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: KR- Дави се и неще да пали ?

Мнениеот peterallex » Нед 20 дек 2009 19:11


Колеги, виждам, че темата е стара, но пък проблемите по колите са вечни. Обръщам се с въпрос - аз съм с В3 и страшно ми трябва тази книжка за експлоатацията (дето е на руски) - там дето отпращат линковете - файловете за В3 и В4 вече ги няма - пише че са изтрити, останал е линка само за В5,5. Изтеглих го, чета си го с Nitro PDF, но ... това си е друга кола...
Виждам, че bobcho я има сервизната книжка за В3, а сигурно и мнозина още. Ама много, страшно, адски моля някой да се смили над бедната ми душа и да ми прати на имейл (то друг вариант няма) целият файл на сервизната книжка.
И ако може Admin-a или Модераторите тук, да направят нещо по въпроса - сигурно е че има и други такива като мен, дето се опитват с налучкване да си строшат по-добре колите, вместо да ги оправят.Може да се направи отделна тема с работещи линкове, откъдето да си теглим книжките, на който която му трябва.
Имейла ми е peterall@dir.bg



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 46 госта