Здравейте!
Имам Шкода с двигател AEE. Всичко е добре с машинката - държи си оборотите и топла и студена, пали "на чукче", работи много хубаво, обаче има един проблем, който много ме дразни.
При потегляне трябва да се дава много газ и съединителя да се отпуска мнооого плавно, защото иначе изгасва. Просто сягаш губи сила в този момент. Случва се понякога на студен двигател да тръгвам по леко надолнище на първа, а когато стъпя вече на равното и подам газ да "забие муцуна", а в следващата секунда-две се изрязва (това става на студен двигател най-вече, на топъл не съм го забелязвал). Обаче горе описаното го има винаги.
Какво може да е?
Предварително ви благодаря за отговорите!



Помощ при свързване на ламбда сонда
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Помощ при свързване на ламбда сонда
Последна промяна от ikonoma на Съб 04 авг 2007 14:21, променено общо 3 пъти.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ба си загадките с този мотор.
При мен при потегляне набира без замисляне, но пък има проблеми с оборотите на ПХ -клатушкане -аха да загасне и ги вдигне за малко и пак отначало.
при палене вдига понякога на 2000-2500 об .гасиш паилиш бучи и така 2-3 пъти докато се нормализира.
Повее от 175/180 не ще посмъртно.

При мен при потегляне набира без замисляне, но пък има проблеми с оборотите на ПХ -клатушкане -аха да загасне и ги вдигне за малко и пак отначало.
при палене вдига понякога на 2000-2500 об .гасиш паилиш бучи и така 2-3 пъти докато се нормализира.
Повее от 175/180 не ще посмъртно.
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Здравейте отново!
Снабдих се с VAG-Com интерфейс и проверих компютъра за грешки. Ето какво излезе:
Дали е възможно грешката в Address 01 да има някакво отношение към проблема? И какво ще рече тя?
Снабдих се с VAG-Com интерфейс и проверих компютъра за грешки. Ето какво излезе:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 1U - Skoda Octavia
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 032 906 014 E
Component: MARELLI 1AVM 2177
1 Fault Found:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
07-10 - Signal to Low - Intermittent
Readiness: N/A
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 907 379
Component: ABS ITTAE 20 GI V00
Coding: 03604
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1U1 919 033 L
Component: A+-KOMBIINSTR. VDO V08
Coding: 02142
Shop #: WSC 55297
IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0T0027232
1 Fault Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 3B0 959 799 S
Component: Zentral-SG Komfort V41
Coding: 04097
Shop #: WSC 31480
3 Faults Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
37-00 - Faulty
00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
35-00 - -
01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)
37-00 - Faulty
End -------------------------------------------------------
Дали е възможно грешката в Address 01 да има някакво отношение към проблема? И какво ще рече тя?
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Много възможно!!!
До колкото разбирам грешката се отнася за така наречената Ламда сонда или както е писан там Oxygen Sensor.
Той отчита дали в изгорелите газове има остатъчен не изгорял кислород. дава сигнал на ECU-то и то определя от друга страна дали да увеличи горивото или да го намали.
Това е общо казано щото толко са ми познанията. Има колеги дето разбират повече дано ти отговорят!!!
Успех!!!
п.п. до колкото знам този сензор е около 100-150 лв.
До колкото разбирам грешката се отнася за така наречената Ламда сонда или както е писан там Oxygen Sensor.
Той отчита дали в изгорелите газове има остатъчен не изгорял кислород. дава сигнал на ECU-то и то определя от друга страна дали да увеличи горивото или да го намали.
Това е общо казано щото толко са ми познанията. Има колеги дето разбират повече дано ти отговорят!!!
Успех!!!
п.п. до колкото знам този сензор е около 100-150 лв.
- eckopratt
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Няма сила при потегляне
Имам същия проблем, двигателя е 2Е... сменяй сондата и на мен ми показа същите грешки при диагностика. Внимавай че има много ментакк, куцо и сляпо продава квото му падне.
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
kris11 написа:00525 :Heated oxygen sensor (HO2S)1 - implausible signal
Probable cause : Wiring HO2S ,heating inoperative,fuel level low
Погледни и как ти е импулса на сондата на осцилографа на VagCom a
Иначе с волтметър м/у 4 извод на сондата и маса /0-1В/, но осцилограмата е по-показателна.
Извинете, че отварям старата тема, но утре мисля да я закача пак на VAG-COM да видя как е положението. Въпроса ми е къде се намира този осцилограф?
Втория ми въпрос е има ли от къде да се гледат стойностите на изгорелите газове, например CO, CO2?
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Такаа.
Снощи закачих колата на VAG-COM и дежурната грешка за ламбдата си беше там. Изтрих я и пуснах VAG Scope да видя графиката на напрежението и. Обаче никаква я нямаше, т.е въобще не се чертаеше, а напрежението се изменяше от 0,03-0,04-0,05 V при обороти от празен ход до към 2500. Мисля, че е пълен крах. Какво ще кажете?
Само ме притеснява да няма прекъснати кабели, но щом дава някакво напрежение не трябва да е така, нали?
Снощи закачих колата на VAG-COM и дежурната грешка за ламбдата си беше там. Изтрих я и пуснах VAG Scope да видя графиката на напрежението и. Обаче никаква я нямаше, т.е въобще не се чертаеше, а напрежението се изменяше от 0,03-0,04-0,05 V при обороти от празен ход до към 2500. Мисля, че е пълен крах. Какво ще кажете?
Само ме притеснява да няма прекъснати кабели, но щом дава някакво напрежение не трябва да е така, нали?
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
колега с три или с четири кабела е сондата ти?
ако е с Три значи корпуса на самата сонда е "-".
в руския сайт съм чел за проблем с масата на сондата и в резултат неправилно отчитане.
Идеята ми е пробвай с мултицет върху корпуса на сондата /масата/ и кабела за сигнала.
При 0,0. волта би трябвало да се бърка компа и той да пуска повечко гориво.
Затова е възможно според мене при рязко натискане на газта за ускорение - да се дави за момент колата и тогава да тръгва /само хипотеза де/.
Успех с оправянето на проблема.
ако е с Три значи корпуса на самата сонда е "-".
в руския сайт съм чел за проблем с масата на сондата и в резултат неправилно отчитане.
Идеята ми е пробвай с мултицет върху корпуса на сондата /масата/ и кабела за сигнала.
При 0,0. волта би трябвало да се бърка компа и той да пуска повечко гориво.
Затова е възможно според мене при рязко натискане на газта за ускорение - да се дави за момент колата и тогава да тръгва /само хипотеза де/.
Успех с оправянето на проблема.
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Моята е с четири кабела. Ето това чудо: http://www.aukro.cz/item210262315_skoda ... html#photo
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 69 госта