
Изтече хидравличното масло и продължава да си тече.
За да съм подготвен като отида при майстор, кажете ориентировъчни цени на частите и труда, ако знаете.

Благодаря предварително!
moimoimoi написа:от къде е изтекло маслото?да не те плаша ама скоро тук в форума четох за пасат б5 мисля кат твоя и човека се изръсил 1200 лева мисля че за нова хидравлична реика,като са му я сменили в стара загора ж спец сервиз на VW и е върнал старата, щото така му намалили към 200 лева от цената, а аз на моита пасатка и смених хидравличната реика с механична, и работата излезе 280 лв с труда,и сега се върти малко по трудно волана, ама ко да прая, не ми се дават и на мен 1200 лв я, поне си знам 4е е ново всичкото и няма ве4е течове на масло,помпи,ремъци и др. неприятости.
пиши как са се развили нешата при теб и късмет
ChimeyJimmey написа:Току-що минах през тази драма...
Вдигни колата с крик отпред и навий волана вдясно за да прегледаш маншона от лявата страна. Респективно правиш другото за дясната страна, като я вдигнеш отдясно с крика, де.
Рейката се намира високо горе, лесно се сваля и издърпва.
Провери и маркучите. Стискам ти палци да е от тях!
Но, ако не е...
В София ми рециклираха рейката за 240 лв. с едногодишна гаранция.
Втора употреба - 290 лв.
Нова (турска или италианска) ми даваха за 750 лв.
Злите езици рекоха, че оригиналните (в САКАР и т.н.) са над 2 бона...
След като оправиш проблема с рейката (рециклаж или смяна), купи си хидравлично масло от ЕураТек (ШКОДА) - 20 лв. за литър - ще ти стигне.![]()
Ако го взимаш от оригиналните самураи може да ти излезе и 40 лв. за литър.
Ти решаваш.![]()
P.S. Докато си оправиш проблема, може да си доливаш масълце (за автоматични скоростни кутии), като най-доброто било някакво руско (5 лв. за литър) от ЛукОйл заради по-голямата си гъстота.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта