Така е ,но говорим при една и съща скорост на една и съща отсечка все пакiceto_666 написа:Не си се вартял защото не си искал щом си се завартял с голфчето значи може да се завартиш и с венто и с пасат и с вектра и с поло т.н.
Jetta, Vento и Bora - неизчислени коли?
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
GeeTeeAge написа:венто, невероятен отговор, мерси много. колко пари ти излезе тая модификация, която си направил?
Ами зависи колко се престараваш... От малко до мноооого.... Най-евтиното решение по-окачването е спортни ниски пружини, според мен най-добре е -40-50mm от стандартните. Усеща се малка разлика. Иначе идеалният вариант е хубаво марково окачване - ново е от 800 ЕВРО нагоре, втора ръка - наполовина. Има и недотам маркови по-евтинки
Относно конверсията на спирачките - писах в някаква друга тема - от 200 до 500лв. излиза предни и задни да се сменят с такива като на GT версиите. Струва си!
opredeleno voziqta na BORA e mnogo meka
znachi az imam bora 2.3 V5 kato q vzemah beshe s masleni amortisiori koito sa otvratitelno meki i samite i prujini sushto sa mnogo tunki i voziqta e kato na mercedes kaji rechi
naloji se da smenq amortisiori i prujini i sega kolata legna na putq i vliza v zavoi s vsqkakva skorost bez da mrudne
sajelqvam no nqmam kirilica
znachi az imam bora 2.3 V5 kato q vzemah beshe s masleni amortisiori koito sa otvratitelno meki i samite i prujini sushto sa mnogo tunki i voziqta e kato na mercedes kaji rechi
naloji se da smenq amortisiori i prujini i sega kolata legna na putq i vliza v zavoi s vsqkakva skorost bez da mrudne
sajelqvam no nqmam kirilica
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта