Още нещо от Мама...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 04 авг 2007 16:20


Баце тази инжекция е несъвместима при тях!!! по къпо ще излезе този вариант от този с който те са се захванали....

Има доста неща с които трябва (според моите недоразвити умения с турбо коли) да се спазят за да не слезнат буталата в картера.....

Аз бях в сервиза когато се роди идеята за компресора. Имат и собствена идея къде и как да се монтира интейка което според мен ще смачка мотора и ..... Карахме се здраво с Жоро ама ..... ефект 0....

Моето виждане че този компресор НЯМА ДА НАДУЕ ИЗОБЩО!!!
Той е изчислен да пълни и надуе 1,3литров мотор а те искат да го сложат на 1,8литров.... Той ще напълни (ако не направи тапа на входа за въздух) но да надуе...... се съмнявам. Все пак компресора има дебит Х който при определени условия трябва да надхвърли консумацията на мотора за да се получи налягане във всмукателния колектор. За това и компресорите на Г40 и Г60 са различни.

Сега с обогатяването при надув (ако има такъв). К-джетроника е труден за обогатяване в различни режими на работа на мотора! Има вариант но трябва да се копира от Ауди 200 Турбо а той е 5так и там има едни вакуми едни истории които трябва да се прехвърлят изцяло за да се получи нещо....
Инжекторите на КРа са с малък дебит в сравнение с този на турбо версиите.
Моето виждане е че нещата трябва да се сметнат с цифри и след това да се практикуват за да няма кофти изненада на буталата или изобщо да има ефект от идеята

Мисля че има доста по компетентни хора от мен в темата за да кажат нещо по въпроса.... (разбира се ако имат желание....) щото тук са се отказали отдавана да пишат зареди неадекватни мнения и въпроси (за което лично мен ме е яд че капацитети в конверсиите с турбо и компресори трудно споделят опит ТУК.

С уважение към автора: Боби




Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Съб 04 авг 2007 16:33


:kef: :applause:
Много ви благодаря за мненията


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 04 авг 2007 17:34


Изображение


Всякакви животни има момчета.. всякакви !!!

Това го взех от 20В хибрид темата.. ? :) и тйан се хвали че имал части от 4 двигателя в неговия ?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 04 авг 2007 18:15


Vizor написа:Бат боби проблема с инжекторите може да се фиксне с инжектори от мерцедес

но все пак нещо такова ли имаш в предвид ? :)

[img]...[/img]

[img]...[/img]


Да за нещо подобно говоря.... :)

Този 20В хибрид тук ли е правен и от кой?
Интересува ме ефекта от скъсяването всмукателя....


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 04 авг 2007 18:18


Bobby_ написа:
Vizor написа:Бат боби проблема с инжекторите може да се фиксне с инжектори от мерцедес

но все пак нещо такова ли имаш в предвид ? :)

[img]...[/img]

[img]...[/img]


Да за нещо подобно говоря.... :)

Този 20В хибрид тук ли е правен и от кой?
Интересува ме ефекта от скъсяването всмукателя....


Ами не не е тук.. в момента гледам да намеря повече информация (поради простата причина че има повече информация) за 20В хибрид-а .. не е правен тук в USA е правен но за жалост има само снимки на него.. ще ровим :twisted:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 05 авг 2007 13:24


На първия мотор механичната е от 8цил. мерцедес.
На втория е от турбо петак, ауди.
А това последното е атмосферно. И е ебати дебилията.
Ама както и наченалия темата, кои кво има си пробва.


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Нед 05 авг 2007 13:45


Аз бях в сервиза когато се роди идеята за компресора. Имат и собствена идея къде и как да се монтира интейка което според мен ще смачка мотора и ..... Карахме се здраво с Жоро ама ..... ефект 0....

Колега Боби тази идея се роди преди 1 месец.
И нямам спомен да си бил там.
Да преди Х дни беше там и говореше 1 а в Форума говориш друго
Кво става с теб бе човек



С уважение кьм Боби


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 05 авг 2007 13:54


vizor-e къде ги гледаш тези неща да се логна и да им напиша да се застрелят :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 05 авг 2007 14:00


Tyan написа:vizor-e къде ги гледаш тези неща да се логна и да им напиша да се застрелят :)


http://forums.vwvortex.com

от там са извращенията.. ;) има и още ;) трябва да си направим тема "Изпрегняци"

Последна промяна от Vizor на Нед 05 авг 2007 14:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 05 авг 2007 14:04


ааа имам акаут ...отивам да им обясня че да сложат 20В глава и да и набият тази инжекция е светотатство и че Буда ще ги държи отговорен за това .........

действително пусни тема да си говорим там


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 05 авг 2007 14:58


joro_g400 написа:Аз бях в сервиза когато се роди идеята за компресора. Имат и собствена идея къде и как да се монтира интейка което според мен ще смачка мотора и ..... Карахме се здраво с Жоро ама ..... ефект 0....

Колега Боби тази идея се роди преди 1 месец.
И нямам спомен да си бил там.
Да преди Х дни беше там и говореше 1 а в Форума говориш друго
Кво става с теб бе човек



С уважение кьм Боби



ОК мойе и идеята да е доста стара....
Какво говорех???? Че така както си го замислил няма да стане и пътищата не трябва да са така щото колата ще обеднее и....
А за дебита на компресора изобщо не се сетих.... тук ми го припомниха и този факт!!! Което наколони везната в още по-отрицателна посока....
Има вариянт да се направи КЕ-джетроник турбо и някои хамериканци са правили тази конверсия но е КЕ а не К джетроник!!!!

Ако искаш ела довечера в 20.00ч на ОМВ да пообсъдиме какво-що...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 05 авг 2007 19:57


Аммм... :oops: не съм никак капацитет, ама... ако се пипне малко диференциалното налягане, няма ли да се пооправят нещата с обедняването? :oops:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Нед 05 авг 2007 21:04


Не е толкова просто защото обороти, буст, аванс и налягане на гориво са вързани. За да се направи всичко да е в синхрон се ползва ECU от сорта на Мегаскуирт като най-достъпно.

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта