Баце тази инжекция е несъвместима при тях!!! по къпо ще излезе този вариант от този с който те са се захванали....
Има доста неща с които трябва (според моите недоразвити умения с турбо коли) да се спазят за да не слезнат буталата в картера.....
Аз бях в сервиза когато се роди идеята за компресора. Имат и собствена идея къде и как да се монтира интейка което според мен ще смачка мотора и ..... Карахме се здраво с Жоро ама ..... ефект 0....
Моето виждане че този компресор НЯМА ДА НАДУЕ ИЗОБЩО!!!
Той е изчислен да пълни и надуе 1,3литров мотор а те искат да го сложат на 1,8литров.... Той ще напълни (ако не направи тапа на входа за въздух) но да надуе...... се съмнявам. Все пак компресора има дебит Х който при определени условия трябва да надхвърли консумацията на мотора за да се получи налягане във всмукателния колектор. За това и компресорите на Г40 и Г60 са различни.
Сега с обогатяването при надув (ако има такъв). К-джетроника е труден за обогатяване в различни режими на работа на мотора! Има вариант но трябва да се копира от Ауди 200 Турбо а той е 5так и там има едни вакуми едни истории които трябва да се прехвърлят изцяло за да се получи нещо....
Инжекторите на КРа са с малък дебит в сравнение с този на турбо версиите.
Моето виждане е че нещата трябва да се сметнат с цифри и след това да се практикуват за да няма кофти изненада на буталата или изобщо да има ефект от идеята
Мисля че има доста по компетентни хора от мен в темата за да кажат нещо по въпроса.... (разбира се ако имат желание....) щото тук са се отказали отдавана да пишат зареди неадекватни мнения и въпроси (за което лично мен ме е яд че капацитети в конверсиите с турбо и компресори трудно споделят опит ТУК.
С уважение към автора: Боби
Още нещо от Мама...
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Bobby_ написа:Vizor написа:Бат боби проблема с инжекторите може да се фиксне с инжектори от мерцедес
но все пак нещо такова ли имаш в предвид ?
[img]...[/img]
[img]...[/img]
Да за нещо подобно говоря....
Този 20В хибрид тук ли е правен и от кой?
Интересува ме ефекта от скъсяването всмукателя....
Ами не не е тук.. в момента гледам да намеря повече информация (поради простата причина че има повече информация) за 20В хибрид-а .. не е правен тук в USA е правен но за жалост има само снимки на него.. ще ровим

- joro_g400
- Мнения: 659
- Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз бях в сервиза когато се роди идеята за компресора. Имат и собствена идея къде и как да се монтира интейка което според мен ще смачка мотора и ..... Карахме се здраво с Жоро ама ..... ефект 0....
Колега Боби тази идея се роди преди 1 месец.
И нямам спомен да си бил там.
Да преди Х дни беше там и говореше 1 а в Форума говориш друго
Кво става с теб бе човек
С уважение кьм Боби
Колега Боби тази идея се роди преди 1 месец.
И нямам спомен да си бил там.
Да преди Х дни беше там и говореше 1 а в Форума говориш друго
Кво става с теб бе човек
С уважение кьм Боби
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Tyan написа:vizor-e къде ги гледаш тези неща да се логна и да им напиша да се застрелят
http://forums.vwvortex.com
от там са извращенията..


Последна промяна от Vizor на Нед 05 авг 2007 14:14, променено общо 1 път.
joro_g400 написа:Аз бях в сервиза когато се роди идеята за компресора. Имат и собствена идея къде и как да се монтира интейка което според мен ще смачка мотора и ..... Карахме се здраво с Жоро ама ..... ефект 0....
Колега Боби тази идея се роди преди 1 месец.
И нямам спомен да си бил там.
Да преди Х дни беше там и говореше 1 а в Форума говориш друго
Кво става с теб бе човек
С уважение кьм Боби
ОК мойе и идеята да е доста стара....
Какво говорех???? Че така както си го замислил няма да стане и пътищата не трябва да са така щото колата ще обеднее и....
А за дебита на компресора изобщо не се сетих.... тук ми го припомниха и този факт!!! Което наколони везната в още по-отрицателна посока....
Има вариянт да се направи КЕ-джетроник турбо и някои хамериканци са правили тази конверсия но е КЕ а не К джетроник!!!!
Ако искаш ела довечера в 20.00ч на ОМВ да пообсъдиме какво-що...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта