Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Съб 04 авг 2007 21:54


Vizor написа:
Tishku написа:Много добро инфо. Иска 16в :?


Доста добър вариянт е за теб бтв.. но всеки си решава за себе си

Дам, има време може да измисля нещо :wink:




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 04 авг 2007 21:57


Tishku написа:
Vizor написа:
Tishku написа:Много добро инфо. Иска 16в :?


Доста добър вариянт е за теб бтв.. но всеки си решава за себе си

Дам, има време може да измисля нещо :wink:


Двигател има :wink:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 04 авг 2007 22:10


Vizor написа:Както казва един пич от вортекса .. "ЕТО ЗАЩО ВЕЧЕ НЕ СЛАГАМ 16В ГЛАВА"

Изображение

Изображение

Проблема май е в майстУра :D Иначе какво е станало, качило е мотовилковите лагери един върху друг и това му е дало още малко ход за да се сблъска с цилиндровата глава :?:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 04 авг 2007 22:14


Абе поблъскало се е да ти кажа.. а така буталото да се строши и да застане..

и оня вика..

"Не ми се случва за първи път.. за това повече никога 16В глава.. 8в си ме радва достатъчно много.. най-много ме радва като стане 6,2к оборота и като каже 'ФССССС' 'блоу офффффф' :)


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 08 авг 2007 8:22


Vizor написа:Абе поблъскало се е да ти кажа.. а така буталото да се строши и да застане..

и оня вика..

"Не ми се случва за първи път.. за това повече никога 16В глава.. 8в си ме радва достатъчно много.. най-много ме радва като стане 6,2к оборота и като каже 'ФССССС' 'блоу офффффф' :)


Винаги 16 в глава - попрочети Вортекса и виж колко флоува (колко въздух прекарва) една 8в глава и една 16 в глава - особено в диапазона 4-7000 рпм. А и като гледам проблем с главата тука няма а с долнището

+ това тази конверсия точно дето си я описал тук е строго безмислена

защото дигифанта ще има нужда от ремап, дебитомера по принцип е сериозен рестриктор за въздушния поток, има по модерни технологии - Най малкото Дигифант от АБФ е в пъти по добрия избор защото работи под МАП сензор.

аз лично не виждам смисъл от такава конверсия.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 08 авг 2007 8:40


Cordoba16vt написа:
Vizor написа:Абе поблъскало се е да ти кажа.. а така буталото да се строши и да застане..

и оня вика..

"Не ми се случва за първи път.. за това повече никога 16В глава.. 8в си ме радва достатъчно много.. най-много ме радва като стане 6,2к оборота и като каже 'ФССССС' 'блоу офффффф' :)


Винаги 16 в глава - попрочети Вортекса и виж колко флоува (колко въздух прекарва) една 8в глава и една 16 в глава - особено в диапазона 4-7000 рпм. А и като гледам проблем с главата тука няма а с долнището

+ това тази конверсия точно дето си я описал тук е строго безмислена

защото дигифанта ще има нужда от ремап, дебитомера по принцип е сериозен рестриктор за въздушния поток, има по модерни технологии - Най малкото Дигифант от АБФ е в пъти по добрия избор защото работи под МАП сензор.

аз лично не виждам смисъл от такава конверсия.


така.. само да ти кажа че хората са го направили без ремапове и истории .. всичко си е абсолютно същото като на стоковия дигифант

а само мога да кажа на отворените тука ..

пич като имаш по добри идей.. дай да ги видим.. дай да видим как си направил кордобата.. .. с какви части .. изкарай на мегаскуирта сорса..

нали искате нова ера в тунинг раздела ни ?! направете го вие които можете.. ние глупаците да знаем !

като пича със зеления голф турбо .. дето като го питат какво е правил по колата вика ТАЙНА.. и дето ми обясняваше че на Пацо голфа бил с други а не със стоковите си бутала

деба може да съм шматка.. ама ако има по големи експерти нека пишат! а не само да си чешете езиците "това е кофти онова е кофти"

видях хубав гайд и го преведох

а ти освен да пишеш че си си счупил ръката във темата друго писал ли си ?

намери друг гайд ще го преведа.. ще кача снимките и ще направя една хубава тема.. за да може да се знае... да се види.. и живи и здрави да се пипне

а за 16В главата си прав.. .просто исках да прозвучи малко по хумуристично + това пича найстина така беше написал !

сега си много отворен кое как било .. явно ги разбираш .. ние сме шматки тука .. ама като стане нещо по колата що не вземеш една геродия и да си го оправиш ? ами беше писал в твоята тема .. не помня точно какво беше но ще опитам да го цитирам долу горе точно

беше нещо от типа.. нещо се счупи .. веднага звъннах на тунерите..

еми виж си го сам какво се е прецакало нали си експерт ?

и пак ви казвам.. който може по добре нека го направи

ако искате да станем като вортекса .. давайте ще помагаме ние ламите..
обаче ако искате да станем като тунинг.бг .. с реплики от типа това е безсмислено това е незнамси какво ..
+ това пича от вортекса.. това е имал това е сложил.. там абф-и нямат !! Имат но наистина са рядкост

евала на пичове като Тиан .. Боби .. Пацо и още безброй други които ни показват че нещо .. каквото и да било може да се направи и без зверски многото пари !

успех за напред в проекта добре се развива.. но .. завии си едно болтче сам пич ;) за фън просто ;)


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Чет 13 дек 2007 15:19


А имам едно въпросче защото се захванах да правя и аз тази транзакция .Значи става въпрос за следното махат ли се втулките където влизат инжекторите и ако да от къде мога да си намеря такива втулки които ще паснат на електронните инжектори?
А и междо другото ще слагам Дигифант 2 които няма ламбда сонда!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 13 дек 2007 16:35


Втулки мисля, че пацо може да ти помогне.. гледах боби продаваше някакви инжектори и на снимката имаше втулки .. питай тях мисля че ще помогнат


Потребителски аватар
shh
Мнения: 118
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот shh » Чет 13 дек 2007 18:51


А имам едно въпросче защото се захванах да правя и аз тази транзакция .Значи става въпрос за следното махат ли се втулките където влизат инжекторите и ако да от къде мога да си намеря такива втулки които ще паснат на електронните инжектори



втулки има в ауто плюз аз сьм купувал от там а другото е сложи на ел .дюзите гумичките от мех. дюзите и оставаш с твоите втулки


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Чет 13 дек 2007 22:44


Тъмно синият Голф2 е моят.Двигател КР с Диджифант 2.Сребристата Голф 1 е на приятел.Двигател 9А.Мястото е Калояново.Това клипче мисля отговаря на въпроса дали на 16в ще пасне Диджифант 2.


http://www.zazz.bg/play:44b57f46
http://www.zazz.bg/play:69695b30


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 13 дек 2007 22:57


Браво браво колега.. това са доста добри резултати!!!


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Чет 13 дек 2007 23:07


Vizor написа:Браво браво колега.. това са доста добри резултати!!!
И аз така мисля.Като се има впредвид разликата в килограмите на Голф1 и 2,това,че бях със седалки и без грам олекотяване и на единия старт с газовата плочка :oops:,без да броим и това,че КР-ския "прекъсвач" е 1000 оборота нагоре наистина се получи доста добра комбинация.

ПП За да не си помисли някой не казвам,че с тази инжекция 16в върви повече от такъв сток.Просто ползвах инжекциона който беше на стария ми двигател/ПБ/ и се получи доста добре според мен.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 13 дек 2007 23:19


Мерил ли си го с нещо долу горе какво време даваш ?


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Чет 13 дек 2007 23:21


Vizor написа:Мерил ли си го с нещо долу горе какво време даваш ?
За съжаление при това ходене измервателната техника липсваше от пистата.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 13 дек 2007 23:22


Ми колегата ти с 1-чката какво време дава.. твоето е 1:1 с него.. ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта