И така тези дни като захладня времето, моята кола няма загряване. Минавам по 2 км докато вдигне 35-50 гр. Като паднаха температурите навън и климатроника започна да духа топличко, стрелката на градусите забрави да се качва. Отделно от това ГИ е нагласен да минава на газ на 35 градуса, което става след 2рия километър - градско говорим.
За мен това си е термостат, задържа отворен, почти съм сигурен. В големите жеги не се помръдва от 90 градуса. Изключено е просто газта да охлажда толкова много.
Ако мислите че греша, подсказвайте!
Поздрави



може би термостатче!
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
термостат
Бе не е сигурно. Аз като го смених пак същото. Като стария кога какво му е кеф прави. некой път загрява за 1 км. друг път за два. Това зависи и вкакъв трафик си и от температурата навън. Е ако си немаш работа го смени, но ако ше хвърляш пари по майстори изчакай да го видиш като се дигнат температурите как ще е. Поздрави!!!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: може би термостатче!
Ivo_ написа:И така тези дни като захладня времето, моята кола няма загряване. Минавам по 2 км докато вдигне 35-50 гр. Като паднаха температурите навън и климатроника започна да духа топличко, стрелката на градусите забрави да се качва. Отделно от това ГИ е нагласен да минава на газ на 35 градуса, което става след 2рия километър - градско говорим.
За мен това си е термостат, задържа отворен, почти съм сигурен. В големите жеги не се помръдва от 90 градуса. Изключено е просто газта да охлажда толкова много.
Ако мислите че греша, подсказвайте!
Поздрави
Грешиш със сигурност защото досега нито едни път не си си измерил реалната температура на антифриза и не си я сравнил с положението на стрелката на датчика!Първо направи това пък после решавай какво да правиш....предполагам,че ще останеш изненадан от разликите в реалните и отчетените от датчика стойности.
-
- Мнения: 732
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Разминаване между датчика и показанията на таблото със сигурност има. Това съм го констатирал и при проверка на ВагКом и при преглед на стойностите идващи от компютъра на газовото. То е ясно, че и него ще сменям.
Като казвам, че не загрява и стрелката не се помръдва, съм сигурен че не загрява. Просто газовото си има собствен температурен датчик, който дава информация. В случая при включено парно и по-ниска външна температура колата минава на газ след 2 км. Настроено е да минава на 35 гр. на охлаждащата течност. На таблото показва малко повече, клони към 50.
Като беше горещо, загряваше и минаваше на газ след 200 метра.
Определено не е проблем в газовата, правена му е профилактика предната седмица. Дори и да има разлика между датчика и показанията на таблото, те не могат да бъдат толкова големи, над 30 гр.
Да кажат колегите с газови, дали и при тях има подобен проблем. При мен се подгрява от маркучите които отиват към парното. Разклонени са с едно Т разклонение. Ако не е термостата, остава варианта разклонението за газта да охлажда допълнително. Но за мен е малко вероятно, защото след първоначално стартиране тя работи на бензин, и водата просто се врътка, без да се охлажда допълнително от газта.
Поздрави
Като казвам, че не загрява и стрелката не се помръдва, съм сигурен че не загрява. Просто газовото си има собствен температурен датчик, който дава информация. В случая при включено парно и по-ниска външна температура колата минава на газ след 2 км. Настроено е да минава на 35 гр. на охлаждащата течност. На таблото показва малко повече, клони към 50.
Като беше горещо, загряваше и минаваше на газ след 200 метра.
Определено не е проблем в газовата, правена му е профилактика предната седмица. Дори и да има разлика между датчика и показанията на таблото, те не могат да бъдат толкова големи, над 30 гр.
Да кажат колегите с газови, дали и при тях има подобен проблем. При мен се подгрява от маркучите които отиват към парното. Разклонени са с едно Т разклонение. Ако не е термостата, остава варианта разклонението за газта да охлажда допълнително. Но за мен е малко вероятно, защото след първоначално стартиране тя работи на бензин, и водата просто се врътка, без да се охлажда допълнително от газта.

Поздрави
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта