Загряване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Damian01
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Damian01 » Чет 09 авг 2007 9:52


за двигател ABU по каталог термостата е такъв, че отваря на 87 градуса, а нормалната работна температура е около 92-95 градуса. аз днес смених моя, стария беше счупен явно и стоеше отворен постоянно, даже и в най-големите жеги не качваше повече от 80 градуса




Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Загряване

Мнениеот CCCP_FAN » Чет 09 авг 2007 11:51


IvoG написа:Значи това лято забелязвам че колата грее повече от нормално сравнение с преди.
В какво се изразява. Примерно на витиня карам нормално 120 и до върха минава 100-те и то вечер при около 25 градуса.
Докато преди държеше 90.
Сменяна е гарнитура на главата, шлайф и припасване (февруари), нов радиатор нова водна помпа нов термостат (В&Д Ауто), промивана е охладителната система.
Забелязва се на дълги баири като караш стига до 100гр. и в момента когато отнемеш газта на равно или надолнище бързо спада. Преди никога не е имала проблем с такава темп. извън града в жегите.


Колега знам точно какво ти е.Простичкото перката или датчика за нея.Имах същите проблеми смених датчика и прерката и сега може да си студиш бира при мотора :lol:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Re: Загряване

Мнениеот IvoG » Чет 09 авг 2007 18:32


CCCP_FAN написа:
Колега знам точно какво ти е.Простичкото перката или датчика за нея.Имах същите проблеми смених датчика и прерката и сега може да си студиш бира при мотора :lol:


За съжаление не е датчика защото го смених с нов на 92 а работи и на 2-ра степен директно и когато стигне 95-100 на баир спирам да видя дали върти перката - върти. Даже след дълъг баир като спра и е вкл. перката не може да свали темп. дълго време. В града няма проблеми вкл. изкл. перката.


Потребителски аватар
polturgais
Мнения: 117
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот polturgais » Чет 09 авг 2007 18:37


ако имаш познат с същата машина вземи неговата капачка от казанчето покараи с нея и ще видиш дали е от нея , според мен 90% е от нея не си пурвия с същите оплаквания


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Чет 09 авг 2007 19:45


polturgais написа:ако имаш познат с същата машина вземи неговата капачка от казанчето покараи с нея и ще видиш дали е от нея , според мен 90% е от нея не си пурвия с същите оплаквания


100% ли трябва да е от същия двг. Ще трябва да пробвам. Имах съмнения за това и говорих с Ваското1, но той каза че не може да е от това.


Потребителски аватар
polturgais
Мнения: 117
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот polturgais » Чет 09 авг 2007 20:05


ами пробваи няма да загубиш нищо , и успех дано излеза на яве проблема да не те мъчи :)


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 09 авг 2007 22:47


по принцип колите които работят на газ температурата е с около 5-6гр. повече... :wink: от колкото на бензин.


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Чет 09 авг 2007 22:56


На мен на задрьстванията ми седи малко след 100.Като купувал баща ми колата ,му казали ,че просто показвал повече индикатора....на мен тва не ми мирише добре ,особено като ви чета мненията.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 09 авг 2007 22:59


моя също показва с 6-7гр. повече защото на елкома като сравня е така и аз си го знам пък и датчика който управлява перката на радиатора го пуска на 85гр. така пише на него, а на таблото ми показва малко след 90гр. :wink: трябва сам да си сравниш за твоята как е... :wink:


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Чет 09 авг 2007 23:03


jagler написа:моя също показва с 6-7гр. повече защото на елкома като сравня е така и аз си го знам пък и датчика който управлява перката на радиатора го пуска на 85гр. така пише на него, а на таблото ми показва малко след 90гр. :wink: трябва сам да си сравниш за твоята как е... :wink:


Можеж ли да драснеш 1но лично да ми обесниш как става :oops:


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Съб 11 авг 2007 14:00


колега казвам че и аз бях та по същия начи провери си перката 65 кинта е чисто нова на топран аз я смених и сега нема ядове



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта