От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 06 авг 2007 23:18


Stenly написа:боби сега матора работи без нищо но вкъщи има два топа с инсталация които естествено трябва да се навържат вкл. и "компЮтъра"


Помисли правилно кое ти е нужно и кое прави нещата сложни и е излишно....




Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 09 авг 2007 8:17


Bobby_ написа:
Stenly написа:боби сега матора работи без нищо но вкъщи има два топа с инсталация които естествено трябва да се навържат вкл. и "компЮтъра"


Помисли правилно кое ти е нужно и кое прави нещата сложни и е излишно....
за теб знаем че можеш без доста неща :lol: :lol: :lol:

Стенли,евалата за усилията и времето дето му отдели на тва бебче :D


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Чет 09 авг 2007 15:16


Браво и от мен!!! :lol:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 09 авг 2007 23:13


Stenly написа:боби сега матора работи без нищо но вкъщи има два топа с инсталация които естествено трябва да се навържат вкл. и "компЮтъра"


Трчбва ти ток до нагревателя на диф регулатор.... делко с датчик на Хол и вакум регулатор за аванса....

Този комп за какво ти е напарво не знам?


Потребителски аватар
Iliya_PB
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Iliya_PB » Пет 10 авг 2007 15:07


Нещо подобно е направил и колегата Li4o от Пазарджик да е жив и здрав.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пет 10 авг 2007 16:07


Bobby_ написа:
Трчбва ти ток до нагревателя на диф регулатор....
Bobby би ли обяснил малко по подробно за този диф.регулатор :oops: каква точно функция изпълнява,може ли да му се подаде ток от конт. ключ ,или е зависим от някой датчик около мотора? :roll: Освен колегата Stanley ,и мен живо ме интересува! :wink:


Потребителски аватар
kamenov
Мнения: 1372
Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 16:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот kamenov » Пет 10 авг 2007 16:36


hose написа:Едно евала и от мен колега :wink:

:kef: :kef: :kef:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 19 авг 2007 2:30


ivkata написа:
Bobby_ написа:
Трчбва ти ток до нагревателя на диф регулатор....
Bobby би ли обяснил малко по подробно за този диф.регулатор :oops: каква точно функция изпълнява,може ли да му се подаде ток от конт. ключ ,или е зависим от някой датчик около мотора? :roll: Освен колегата Stanley ,и мен живо ме интересува! :wink:


Пускаш плюс през контакт и реле и ..... караш.
Работата му е да втвърдява клапата и да играе роля на смукач(обогатител)


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 19 авг 2007 10:55


Благодаря, Bobby! :да: А може ли,и има ли смисъл да свържа по същия начин и клапата дето е за допълнителен въздух? :roll: Нещо като мотрчето за празен ход на PB-мотора. :wink: Изображение На снимката не се вижда ,но ти се сещаш кое,това под смукателния колектор. :wink:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 19 авг 2007 11:37


....... Като цяло на този тип инжекция му трябва ток до 5та дюза, стъпково моторче (клапан за ниски обороти) и нагревател на диф. регулатор....
Като гледам на снимката термоампулата за 5та дюза не е включена... което ме навежда на един проблем през зимата "Трудно палене" Тази ампула е най-гадна за връзване щото се взима ток от стартера и се прекъсва на няколко места......


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 19 авг 2007 12:11


Bobby_ написа:....... Като цяло на този тип инжекция му трябва ток до 5та дюза, стъпково моторче (клапан за ниски обороти) и нагревател на диф. регулатор....
Като гледам на снимката термоампулата за 5та дюза не е включена... което ме навежда на един проблем през зимата "Трудно палене" Тази ампула е най-гадна за връзване щото се взима ток от стартера и се прекъсва на няколко места......
За сега пали без 5 дюза от четвърт,а иначе си играх с нея ,тока и идва само когато въртиш на стартер и ако темп. е над определена стойност ,термоампулата спира напрежението към нея :wink: Между другото на калника има един клапан дето минава пак въздух или вакуум(не съм сигурен),та като му подам ток колата вдига оборотите.....имаш ли идея точно каква функция изпълнява ,и как мога да го свържа :roll:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 12 сеп 2007 18:48


Най-накрая се завърнах и си оправих нета че е крайно време да се повдига темата :) Ето още малко снимки след още малко подобрения по колата :)
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Имам и едно питане: Къде трябва да се сложи мостче за да могат да светят едновременно и късите светлини като се превключи на дълги и да светят 4-те фара понеже сега като вкл дълги и изгасват късите понеже управлението е за старите фарове.


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Сря 12 сеп 2007 19:05


Схемата на новите ми фарове е такава ( в смисъл ,на дълги светят и къси и дълги ;) ) , утре ще я разгледам на светло и ще ти кажа :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 13 сеп 2007 21:34


Дано да е същата схема ще съм благодарен ако успееш да я намериш:)


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Чет 13 сеп 2007 22:32


Не можах да снимам ... айде утре :oops:

Зна4и за новите фарове имам цяла нова инсталация която се свързва към старата ... има 2 реленца и 2 бушона това е ! Утре ще ти я снимам обещавам



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта