


какво се случи след смяната на термостата
И моята стрелка постоянно се движи между 70 и 90.Смених термостат, датчик - никаква промяна.Сега се навивам пак да сменя датчика.Преди време АБД-то ми беше така,но ми правеше и аномалии с оборотите,смених датчика и заспа,стрелката стоеше изправена на 90 и не трепкаше.Сега нямам проблеми,ама си мисля,че не е нормално да се движи в толкова голям диапазон.
Жоро написа:И моята стрелка постоянно се движи между 70 и 90.Смених термостат, датчик - никаква промяна.Сега се навивам пак да сменя датчика.Преди време АБД-то ми беше така,но ми правеше и аномалии с оборотите,смених датчика и заспа,стрелката стоеше изправена на 90 и не трепкаше.Сега нямам проблеми,ама си мисля,че не е нормално да се движи в толкова голям диапазон.
И при мен беше така ,но да знаеш че най-вероятно е останал наполовина отворен(като смъкнах моя,гледах го от всякъде но не забелязах нищо).Това че е наполовина отворен е по-лошо отколкото да стои отворен напълно,може да прегрее двигателя.Знаеш че работната температура е 90г. ,термостата е ВАЖЕН.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
На АБУ-то и с 84 ще му е добре
, но нямам познат, който да го сменя с антифриза, даже и от тези, които си сменят ремъка /примерно/ на 15-20к км
и ходят като болни, когато нещо не са им в ред колите...
Да не говорим, че от постовете във форума и от познатите си, съм установил, че ментетата са май като нищо къде 50%...






- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: какво се случи след смяната на термостата
andro_ написа:ама разходаът скача,защото ЕКУ-то набива гориво...
незнам за ЕКУ-то, но задкормилното устройство набива повече гориво


-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
И моята е италианка 1,9 ТДИ та в жеги и когато работи климатика 90 кове.Иначе около 70.Взех си термостат Бер.Варих го и аз неколкократно на 87 гр. започва да отваря и затваря съответно.Само че доста ще се позамисля дали да го сменям наесен тоест да се вкарвам в приключение.Но за спорта ще го сторя че да имам впечатление от тази операция.Разхода ми е шампионски малък,вървежа не се оплаквам - маторя едва ли се износва повече.Ако бях на бензин бих се съгласил ама за нафта не.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Мойта дойде от Италия със изрязан термостат , повече от 60-70 град. не дигаше, при извънградско и по -малко.Като начинаещ си купих един за 16лв, на 87 град., до момента работи, но има някаква девиация на температурата около 90 -те градуса.Относно градусите- няма италиански или шведски градуси , колкото трябва- толкова , може и Екватора да е- това е ролята на Великия Термостат
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Ето почти всичко за термостатите.Четете внимателно че после ще изпитвам
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
и най-важното
Термостатът започва да се отваря:Thermostat opening [°C] 87
Термостатът напълно отворен:[°C] 102
Ход на термостата:[mm] 7
Така че при 40* жега не е страшно 100+ градуса показания на таблото.

и най-важното
Термостатът започва да се отваря:Thermostat opening [°C] 87
Термостатът напълно отворен:[°C] 102
Ход на термостата:[mm] 7
Така че при 40* жега не е страшно 100+ градуса показания на таблото.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта