какво се случи след смяната на термостата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Чет 16 авг 2007 5:27


И моята стрелка постоянно се движи между 70 и 90.Смених термостат, датчик - никаква промяна.Сега се навивам пак да сменя датчика.Преди време АБД-то ми беше така,но ми правеше и аномалии с оборотите,смених датчика и заспа,стрелката стоеше изправена на 90 и не трепкаше.Сега нямам проблеми,ама си мисля,че не е нормално да се движи в толкова голям диапазон.




Диян
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 27 юли 2007 13:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Диян » Пон 20 авг 2007 11:41


Жоро написа:И моята стрелка постоянно се движи между 70 и 90.Смених термостат, датчик - никаква промяна.Сега се навивам пак да сменя датчика.Преди време АБД-то ми беше така,но ми правеше и аномалии с оборотите,смених датчика и заспа,стрелката стоеше изправена на 90 и не трепкаше.Сега нямам проблеми,ама си мисля,че не е нормално да се движи в толкова голям диапазон.


И при мен беше така ,но да знаеш че най-вероятно е останал наполовина отворен(като смъкнах моя,гледах го от всякъде но не забелязах нищо).Това че е наполовина отворен е по-лошо отколкото да стои отворен напълно,може да прегрее двигателя.Знаеш че работната температура е 90г. ,термостата е ВАЖЕН.


ila
Мнения: 1002
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Пон 20 авг 2007 14:38


за всички ли двигатели термостата е на 84 градуса


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 20 авг 2007 14:42


За географския пояс в който е Италия и България термостата трябва да е 87*
Освен това солите които го задействат имат годност 2години...
Може би и пружината омеква и той започва да се отваря още на 50-60*....


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пон 20 авг 2007 15:21


На АБУ-то и с 84 ще му е добре :) , но нямам познат, който да го сменя с антифриза, даже и от тези, които си сменят ремъка /примерно/ на 15-20к км :) и ходят като болни, когато нещо не са им в ред колите... :) Да не говорим, че от постовете във форума и от познатите си, съм установил, че ментетата са май като нищо къде 50%... :cry: :evil:


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: какво се случи след смяната на термостата

Мнениеот tankishev » Пон 20 авг 2007 16:49


andro_ написа:ама разходаът скача,защото ЕКУ-то набива гориво...

незнам за ЕКУ-то, но задкормилното устройство набива повече гориво :)... когато ти отвяря по-рано термостата колата не достига оптимална работна температура и не изгаря оптимално горивото ... съответно за един и същи разход имаш по-малка мощност ... за да коригира недостига задкормилното устройство отвяря по-широко дросела 8)


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Пон 20 авг 2007 23:04


И моята е италианка 1,9 ТДИ та в жеги и когато работи климатика 90 кове.Иначе около 70.Взех си термостат Бер.Варих го и аз неколкократно на 87 гр. започва да отваря и затваря съответно.Само че доста ще се позамисля дали да го сменям наесен тоест да се вкарвам в приключение.Но за спорта ще го сторя че да имам впечатление от тази операция.Разхода ми е шампионски малък,вървежа не се оплаквам - маторя едва ли се износва повече.Ако бях на бензин бих се съгласил ама за нафта не.


Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Вто 21 авг 2007 19:30


колеги и аз съм с 1.6абу днес по магистралата при 140 ми даржи кам95гр. а като пуснах климатика държеше кам 105гр.нормално ли е според вас или да сменям термостата пак щото го сменях преди 1.5година с велер


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Сря 22 авг 2007 21:12


Мойта дойде от Италия със изрязан термостат , повече от 60-70 град. не дигаше, при извънградско и по -малко.Като начинаещ си купих един за 16лв, на 87 град., до момента работи, но има някаква девиация на температурата около 90 -те градуса.Относно градусите- няма италиански или шведски градуси , колкото трябва- толкова , може и Екватора да е- това е ролята на Великия Термостат


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 23 авг 2007 7:14


Ето почти всичко за термостатите.Четете внимателно че после ще изпитвам :lol: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
и най-важното
Термостатът започва да се отваря:Thermostat opening [°C] 87
Термостатът напълно отворен:[°C] 102
Ход на термостата:[mm] 7
Така че при 40* жега не е страшно 100+ градуса показания на таблото.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта