Малък проблем при охлаждане на Г3 ABU

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tonkicha
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 11 авг 2007 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Малък проблем при охлаждане на Г3 ABU

Мнениеот tonkicha » Чет 16 авг 2007 10:41


Колата ми е с климатик.Като загрее на 90 градуса включва перката и малко след тва климатика сам се включва.Отначало,първите 1-2 пъти помислих че така ми се струва защото я взех преди 1 седмица.Искам да попитам тва нормално ли е и ако не е как се оправя.Мерси предварително




Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 16 авг 2007 11:09


1-во - добре дошъл! :)

Трябва ти свестен електричар, или майстор на клима, който разбира добре от ток...

Ако климатика/троника е монтиран допълнително, радиатора най-често остава оригиналния, перката пак си е 1, но слагат др., по-мощен ел. мотор. По охлаждането всичко трябва да работи перфектно на такива коли. При вкл. на клима-та перката трябва да тръгне на 1-ва степен, ако е топло - бързичко минава и на 2-ра... При вкл. на клима-та се подава сигнал на компа да вдигне леко оборотите на ДВГ. Добре е да се избягва при възможност вкл. на клима-та при високи обороти на ДВГ. При вече вкл. климатик, компресора може да спира сам /а после да тръгне пак/ по няколко причини - терморегулатора в купето, пресостата /достигане на твърде високо/ниско налягане на фреона/ или термодатчика, който е поставен допълнително, за да спира клима-та, ако ДВГ достигне твърде висока температура.

При теб или някой "майстор" нещо е разбърникал управлението на клима-та, или там се е "ошашкало" някое реленце, може да е "пробил" диод...

Хубаво е да се измият радиаторите /мн. внимателно!/, като ги пазиш/разделяш с нещо, така, че струята да не набива боклуци от единия към другия. При Г3 това си е "забавление", но е добре - особено за АБУ... Филтъра за купето е добре да се сменя редовно /както и останалите филтри, и консумативи/течности :) /, дехидрататора също /тук паричките са малко повече/, клима-та е добре дори и зимата да се пуска да студи 1-2 пъти в месеца, хубаво е всяка пролет да го попогледне читав майстор, да види фреона... Кеф цена няма... :)


Потребителски аватар
tonkicha
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 11 авг 2007 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот tonkicha » Чет 16 авг 2007 12:44


kokovanev написа:1-во - добре дошъл! :)

Трябва ти свестен електричар, или майстор на клима, който разбира добре от ток...

Ако климатика/троника е монтиран допълнително, радиатора най-често остава оригиналния, перката пак си е 1, но слагат др., по-мощен ел. мотор. По охлаждането всичко трябва да работи перфектно на такива коли. При вкл. на клима-та перката трябва да тръгне на 1-ва степен, ако е топло - бързичко минава и на 2-ра... При вкл. на клима-та се подава сигнал на компа да вдигне леко оборотите на ДВГ. Добре е да се избягва при възможност вкл. на клима-та при високи обороти на ДВГ. При вече вкл. климатик, компресора може да спира сам /а после да тръгне пак/ по няколко причини - терморегулатора в купето, пресостата /достигане на твърде високо/ниско налягане на фреона/ или термодатчика, който е поставен допълнително, за да спира клима-та, ако ДВГ достигне твърде висока температура.

При теб или някой "майстор" нещо е разбърникал управлението на клима-та, или там се е "ошашкало" някое реленце, може да е "пробил" диод...

Хубаво е да се измият радиаторите /мн. внимателно!/, като ги пазиш/разделяш с нещо, така, че струята да не набива боклуци от единия към другия. При Г3 това си е "забавление", но е добре - особено за АБУ... Филтъра за купето е добре да се сменя редовно /както и останалите филтри, и консумативи/течности :) /, дехидрататора също /тук паричките са малко повече/, клима-та е добре дори и зимата да се пуска да студи 1-2 пъти в месеца, хубаво е всяка пролет да го попогледне читав майстор, да види фреона... Кеф цена няма... :)

Мерси за хубавия отговор.А ти можеш ли да ми препоръчаш някой майстор в Плевен, който да може да ми помогне


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 16 авг 2007 13:59


Стелиан - 0895/455113, работи "на частно", пред/в гаража си и затова цените са добри, но го прави вечер, след работа и често е претрупан...

Друг вариант - пусни лично съобщение /ЛС - отдолу, там където пише "Бележка" :) / на колегата titi28 от Пл. - освен, че се занимава и отбира от дом. климатици, скоро мисля е ходил при свой колега /не знам при кого?/, занимаващ се с автоклиматици и май е останал доволен...


Потребителски аватар
tonkicha
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 11 авг 2007 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот tonkicha » Чет 16 авг 2007 15:54


О.К., мерси много,задължен съм ти


Потребителски аватар
amigoto777
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Мнениеот amigoto777 » Чет 26 юни 2008 20:18


И аз ще го потърся това момче.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Пет 27 юни 2008 11:16


Колеги кажете къде се намира филтара на климата, поставян е допълнително. ако може и снимка още по добре! мерси!


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Пет 27 юни 2008 20:01


Между предното стъкло и мотора - дясната страна - сваляш пластмасата и под нея е филтъра за влизащия в купето въздух.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Pet_rov и 55 госта