Малък проблем при охлаждане на Г3 ABU
- tonkicha
- Мнения: 54
- Регистриран на: Съб 11 авг 2007 11:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Малък проблем при охлаждане на Г3 ABU
Колата ми е с климатик.Като загрее на 90 градуса включва перката и малко след тва климатика сам се включва.Отначало,първите 1-2 пъти помислих че така ми се струва защото я взех преди 1 седмица.Искам да попитам тва нормално ли е и ако не е как се оправя.Мерси предварително
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
1-во - добре дошъл!
Трябва ти свестен електричар, или майстор на клима, който разбира добре от ток...
Ако климатика/троника е монтиран допълнително, радиатора най-често остава оригиналния, перката пак си е 1, но слагат др., по-мощен ел. мотор. По охлаждането всичко трябва да работи перфектно на такива коли. При вкл. на клима-та перката трябва да тръгне на 1-ва степен, ако е топло - бързичко минава и на 2-ра... При вкл. на клима-та се подава сигнал на компа да вдигне леко оборотите на ДВГ. Добре е да се избягва при възможност вкл. на клима-та при високи обороти на ДВГ. При вече вкл. климатик, компресора може да спира сам /а после да тръгне пак/ по няколко причини - терморегулатора в купето, пресостата /достигане на твърде високо/ниско налягане на фреона/ или термодатчика, който е поставен допълнително, за да спира клима-та, ако ДВГ достигне твърде висока температура.
При теб или някой "майстор" нещо е разбърникал управлението на клима-та, или там се е "ошашкало" някое реленце, може да е "пробил" диод...
Хубаво е да се измият радиаторите /мн. внимателно!/, като ги пазиш/разделяш с нещо, така, че струята да не набива боклуци от единия към другия. При Г3 това си е "забавление", но е добре - особено за АБУ... Филтъра за купето е добре да се сменя редовно /както и останалите филтри, и консумативи/течности
/, дехидрататора също /тук паричките са малко повече/, клима-та е добре дори и зимата да се пуска да студи 1-2 пъти в месеца, хубаво е всяка пролет да го попогледне читав майстор, да види фреона... Кеф цена няма... 

Трябва ти свестен електричар, или майстор на клима, който разбира добре от ток...
Ако климатика/троника е монтиран допълнително, радиатора най-често остава оригиналния, перката пак си е 1, но слагат др., по-мощен ел. мотор. По охлаждането всичко трябва да работи перфектно на такива коли. При вкл. на клима-та перката трябва да тръгне на 1-ва степен, ако е топло - бързичко минава и на 2-ра... При вкл. на клима-та се подава сигнал на компа да вдигне леко оборотите на ДВГ. Добре е да се избягва при възможност вкл. на клима-та при високи обороти на ДВГ. При вече вкл. климатик, компресора може да спира сам /а после да тръгне пак/ по няколко причини - терморегулатора в купето, пресостата /достигане на твърде високо/ниско налягане на фреона/ или термодатчика, който е поставен допълнително, за да спира клима-та, ако ДВГ достигне твърде висока температура.
При теб или някой "майстор" нещо е разбърникал управлението на клима-та, или там се е "ошашкало" някое реленце, може да е "пробил" диод...
Хубаво е да се измият радиаторите /мн. внимателно!/, като ги пазиш/разделяш с нещо, така, че струята да не набива боклуци от единия към другия. При Г3 това си е "забавление", но е добре - особено за АБУ... Филтъра за купето е добре да се сменя редовно /както и останалите филтри, и консумативи/течности


- tonkicha
- Мнения: 54
- Регистриран на: Съб 11 авг 2007 11:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
kokovanev написа:1-во - добре дошъл!![]()
Трябва ти свестен електричар, или майстор на клима, който разбира добре от ток...
Ако климатика/троника е монтиран допълнително, радиатора най-често остава оригиналния, перката пак си е 1, но слагат др., по-мощен ел. мотор. По охлаждането всичко трябва да работи перфектно на такива коли. При вкл. на клима-та перката трябва да тръгне на 1-ва степен, ако е топло - бързичко минава и на 2-ра... При вкл. на клима-та се подава сигнал на компа да вдигне леко оборотите на ДВГ. Добре е да се избягва при възможност вкл. на клима-та при високи обороти на ДВГ. При вече вкл. климатик, компресора може да спира сам /а после да тръгне пак/ по няколко причини - терморегулатора в купето, пресостата /достигане на твърде високо/ниско налягане на фреона/ или термодатчика, който е поставен допълнително, за да спира клима-та, ако ДВГ достигне твърде висока температура.
При теб или някой "майстор" нещо е разбърникал управлението на клима-та, или там се е "ошашкало" някое реленце, може да е "пробил" диод...
Хубаво е да се измият радиаторите /мн. внимателно!/, като ги пазиш/разделяш с нещо, така, че струята да не набива боклуци от единия към другия. При Г3 това си е "забавление", но е добре - особено за АБУ... Филтъра за купето е добре да се сменя редовно /както и останалите филтри, и консумативи/течности/, дехидрататора също /тук паричките са малко повече/, клима-та е добре дори и зимата да се пуска да студи 1-2 пъти в месеца, хубаво е всяка пролет да го попогледне читав майстор, да види фреона... Кеф цена няма...
Мерси за хубавия отговор.А ти можеш ли да ми препоръчаш някой майстор в Плевен, който да може да ми помогне
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Стелиан - 0895/455113, работи "на частно", пред/в гаража си и затова цените са добри, но го прави вечер, след работа и често е претрупан...
Друг вариант - пусни лично съобщение /ЛС - отдолу, там където пише "Бележка"
/ на колегата titi28 от Пл. - освен, че се занимава и отбира от дом. климатици, скоро мисля е ходил при свой колега /не знам при кого?/, занимаващ се с автоклиматици и май е останал доволен...
Друг вариант - пусни лично съобщение /ЛС - отдолу, там където пише "Бележка"

- amigoto777
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта