Трябва ли постоянно да циркулира водата в разширителния съд ?
Предната ми кола беше джета и водата се въртеше постоянно , през малкото обезвъздушително маркуче се връщаше в казанчето , а сега на вентото не е така . маркучето е отпушено , като надуя с уста и превърта течноста в цялата система , обаче много рядко прокапва - дали не служи само за обезвъздушаване ?
Питам защото имам загуби във водната система и реших да сипя едно от тези прахчета , дето запушват малки процепи в радиатаора / преди съм сипвал в джетата и помагаше/ обаче се оказа че водата не се върти и целия прах си остана там , та се наложи да вадя маркуча от разширителния съд и да го източа .
Искам да ви помоля да си развиете капачката на разширителния съд и да погледните връща ли се вода по тънкото маркуче и кога - през цялото време или само когато загрее водата и отвори термостата или включи перката .
Благодаря !
И пак за водата
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
andro_ написа:НЕ на всякакви добавки за запушване на течове Освен ако не е спешно по път и друг изход няма.
Така е обаче като ти се губи по 1 л. вода на няколко дена и от никъде не се вижда къде е / колкото и да е странно / кво да правя .
Знам , че може да си отворя и по-големи проблеми , но както писах в джетата съм слагал няколко пъти и винаги ми помагаше.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
rumo написа:andro_ написа:НЕ на всякакви добавки за запушване на течове Освен ако не е спешно по път и друг изход няма.
Така е обаче като ти се губи по 1 л. вода на няколко дена и от никъде не се вижда къде е / колкото и да е странно / кво да правя .
Знам , че може да си отворя и по-големи проблеми , но както писах в джетата съм слагал няколко пъти и винаги ми помагаше.
1 литър си е доста вода.Нямаше ли локво под колата? Ако няма,провери си дали ти надува маркучите на охладителната система,дали отзад излиза твърде много пара и бял пушек.Ако е така,свали си свещите и виж дали няма някоя мокра или супер изчистена.И ако има и такъв ефект се консултирай със сервиз,че може да имаш издухана гарнитура на главата.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
andro_ написа:Ами върти се водата и постъпва точно от малкото маркучле.
НЕ на всякакви добавки за запушване на течове Освен ако не е спешно по път и друг изход няма.
Присъеднинявам се към апела!!!!
Точно заради такива добавки смених и радиаторчето на парното и големият радиатор......ама италианска им работа....
Та по въпроса.......Водата в разширителния съд трябва ПОСТЯННО да циркулира....иначе как ще изпълнява функциите си този съд......
Решавай спешно проблема,ако не постъпва вода в съда....
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
FELIPE написа:От маркучето излиза вода/антифриз само на загряла кола...то затова се казва и разширителен съд и предназначението му е да обира температурните колебания в нивото на течността.
През казанчето не циркулира течност,особенно при затворен термостат.
Ей ся припалих голфи,върти си я водата през казаня,а е студен.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
спред мен е запушен разширителния съд.Вчера сменях моя ,след като онзи ден ми се скапа пръстена на капачката
и олях всичко пред блока.Да не ти казвам каква гняз изтече,при полужение че всяка година правя промивка на с-та.На дъното на разширителния съд беше ужас.Сега с новия е повече от добре
Казана с капачката=30 лв.(и спестих много бъдещи главоболия
)


Казана с капачката=30 лв.(и спестих много бъдещи главоболия

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
andro_ написа:FELIPE написа:От маркучето излиза вода/антифриз само на загряла кола...то затова се казва и разширителен съд и предназначението му е да обира температурните колебания в нивото на течността.
През казанчето не циркулира течност,особенно при затворен термостат.
Ей ся припалих голфи,върти си я водата през казаня,а е студен.
ама и аз като се замислих....какво общо има термостата с казанчето като приводът не изолиран от малкия кръг!!!?????
Ей внимавайте като пишете някои работи,че настава една суматоха...
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
1 л. не е малко, но сега е топло и може да се изпарява бързо, знам ли... Виж за теч от някоя от "тапите" по блока, огледай внимателно съединенията, радиатора и т.н., вкл. и отдолу, на канал/рампа/подемник... Отвий свещите, както каза колегата - когато процепчето е още съвсем малко може да се държи така... Ако е това - знаеш - нови: гарнитура глава, "малка" гарнитура, болтове, гумички, някоя семеринка/О-пръстенче, антифриз, понякога водна помпа или др. неща по газоразпределението и въобще по ДВГ... Шлайф, припасване на клапани и т.н. - абе "забавление"...
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kokovanev написа:1 л. не е малко, но сега е топло и може да се изпарява бързо, знам ли... Виж за теч от някоя от "тапите" по блока, огледай внимателно съединенията, радиатора и т.н., вкл. и отдолу, на канал/рампа/подемник... Отвий свещите, както каза колегата - когато процепчето е още съвсем малко може да се държи така... Ако е това - знаеш - нови: гарнитура глава, "малка" гарнитура, болтове, гумички, някоя семеринка/О-пръстенче, антифриз, понякога водна помпа или др. неща по газоразпределението и въобще по ДВГ... Шлайф, припасване на клапани и т.н. - абе "забавление"...
Имах теч от 3 от тапите на блока и от 1 тапа на всмукателния колектор,последствия от това,че италианците карат с вода(смених ги всичките)...много зор беше докато разбера защото антифриза капеше върху топли повърхности и бързо се изпаряваше.....наистина трябва канал и добро осветление....
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
При мен беше само от 1, а дупчицата - с микроскопичен диаметър - върха на игла... Т. нар. "течен метал" /май на "Бизон" намерих тогава/, хубаво почистване на мястото /с оглед и проверка на другите тапи/ и работата се оправи... Ама какво точене и разглобяване е като за такава "дреболия" - не искам да си спомням... 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта