И пак за водата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
rumo
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

И пак за водата

Мнениеот rumo » Чет 16 авг 2007 10:18


Трябва ли постоянно да циркулира водата в разширителния съд ?
Предната ми кола беше джета и водата се въртеше постоянно , през малкото обезвъздушително маркуче се връщаше в казанчето , а сега на вентото не е така . маркучето е отпушено , като надуя с уста и превърта течноста в цялата система , обаче много рядко прокапва - дали не служи само за обезвъздушаване ?
Питам защото имам загуби във водната система и реших да сипя едно от тези прахчета , дето запушват малки процепи в радиатаора / преди съм сипвал в джетата и помагаше/ обаче се оказа че водата не се върти и целия прах си остана там , та се наложи да вадя маркуча от разширителния съд и да го източа .
Искам да ви помоля да си развиете капачката на разширителния съд и да погледните връща ли се вода по тънкото маркуче и кога - през цялото време или само когато загрее водата и отвори термостата или включи перката .
Благодаря !




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 16 авг 2007 10:25


Ами върти се водата и постъпва точно от малкото маркучле.
НЕ на всякакви добавки за запушване на течове Освен ако не е спешно по път и друг изход няма.


rumo
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rumo » Чет 16 авг 2007 10:30


andro_ написа:НЕ на всякакви добавки за запушване на течове Освен ако не е спешно по път и друг изход няма.

Така е обаче като ти се губи по 1 л. вода на няколко дена и от никъде не се вижда къде е / колкото и да е странно / кво да правя .
Знам , че може да си отворя и по-големи проблеми , но както писах в джетата съм слагал няколко пъти и винаги ми помагаше.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 16 авг 2007 10:39


rumo написа:
andro_ написа:НЕ на всякакви добавки за запушване на течове Освен ако не е спешно по път и друг изход няма.

Така е обаче като ти се губи по 1 л. вода на няколко дена и от никъде не се вижда къде е / колкото и да е странно / кво да правя .
Знам , че може да си отворя и по-големи проблеми , но както писах в джетата съм слагал няколко пъти и винаги ми помагаше.

1 литър си е доста вода.Нямаше ли локво под колата? Ако няма,провери си дали ти надува маркучите на охладителната система,дали отзад излиза твърде много пара и бял пушек.Ако е така,свали си свещите и виж дали няма някоя мокра или супер изчистена.И ако има и такъв ефект се консултирай със сервиз,че може да имаш издухана гарнитура на главата.


rumo
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rumo » Чет 16 авг 2007 11:44


Имал съм проблем с издухана гарнитура на предната кола и горе долу съм запознат със симптомите и мисля че не от нея . най -вероятно е от няколко малки пропуска в радиатора .
По- важния въпрос в тоя момент е : защо не ми се върти водата в системата като маркучите са отпушени ?


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 16 авг 2007 11:54


запушване или здрава въздушна възглавница :roll:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 16 авг 2007 12:05


andro_ написа:Ами върти се водата и постъпва точно от малкото маркучле.
НЕ на всякакви добавки за запушване на течове Освен ако не е спешно по път и друг изход няма.


Присъеднинявам се към апела!!!!
Точно заради такива добавки смених и радиаторчето на парното и големият радиатор......ама италианска им работа....
Та по въпроса.......Водата в разширителния съд трябва ПОСТЯННО да циркулира....иначе как ще изпълнява функциите си този съд......
Решавай спешно проблема,ако не постъпва вода в съда....


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Чет 16 авг 2007 12:08


От маркучето излиза вода/антифриз само на загряла кола...то затова се казва и разширителен съд и предназначението му е да обира температурните колебания в нивото на течността.
През казанчето не циркулира течност,особенно при затворен термостат :D .


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 16 авг 2007 12:09


Никой не говори за студена кола......


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 16 авг 2007 12:12


FELIPE написа:От маркучето излиза вода/антифриз само на загряла кола...то затова се казва и разширителен съд и предназначението му е да обира температурните колебания в нивото на течността.
През казанчето не циркулира течност,особенно при затворен термостат :D .

Ей ся припалих голфи,върти си я водата през казаня,а е студен.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 16 авг 2007 12:33


спред мен е запушен разширителния съд.Вчера сменях моя ,след като онзи ден ми се скапа пръстена на капачката :evil: и олях всичко пред блока.Да не ти казвам каква гняз изтече,при полужение че всяка година правя промивка на с-та.На дъното на разширителния съд беше ужас.Сега с новия е повече от добре :idea:
Казана с капачката=30 лв.(и спестих много бъдещи главоболия :!: )


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 16 авг 2007 12:33


andro_ написа:
FELIPE написа:От маркучето излиза вода/антифриз само на загряла кола...то затова се казва и разширителен съд и предназначението му е да обира температурните колебания в нивото на течността.
През казанчето не циркулира течност,особенно при затворен термостат :D .

Ей ся припалих голфи,върти си я водата през казаня,а е студен.

ама и аз като се замислих....какво общо има термостата с казанчето като приводът не изолиран от малкия кръг!!!?????
Ей внимавайте като пишете някои работи,че настава една суматоха...


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 16 авг 2007 12:38


1 л. не е малко, но сега е топло и може да се изпарява бързо, знам ли... Виж за теч от някоя от "тапите" по блока, огледай внимателно съединенията, радиатора и т.н., вкл. и отдолу, на канал/рампа/подемник... Отвий свещите, както каза колегата - когато процепчето е още съвсем малко може да се държи така... Ако е това - знаеш - нови: гарнитура глава, "малка" гарнитура, болтове, гумички, някоя семеринка/О-пръстенче, антифриз, понякога водна помпа или др. неща по газоразпределението и въобще по ДВГ... Шлайф, припасване на клапани и т.н. - абе "забавление"...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 16 авг 2007 12:59


kokovanev написа:1 л. не е малко, но сега е топло и може да се изпарява бързо, знам ли... Виж за теч от някоя от "тапите" по блока, огледай внимателно съединенията, радиатора и т.н., вкл. и отдолу, на канал/рампа/подемник... Отвий свещите, както каза колегата - когато процепчето е още съвсем малко може да се държи така... Ако е това - знаеш - нови: гарнитура глава, "малка" гарнитура, болтове, гумички, някоя семеринка/О-пръстенче, антифриз, понякога водна помпа или др. неща по газоразпределението и въобще по ДВГ... Шлайф, припасване на клапани и т.н. - абе "забавление"...

Имах теч от 3 от тапите на блока и от 1 тапа на всмукателния колектор,последствия от това,че италианците карат с вода(смених ги всичките)...много зор беше докато разбера защото антифриза капеше върху топли повърхности и бързо се изпаряваше.....наистина трябва канал и добро осветление....


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 16 авг 2007 13:43


При мен беше само от 1, а дупчицата - с микроскопичен диаметър - върха на игла... Т. нар. "течен метал" /май на "Бизон" намерих тогава/, хубаво почистване на мястото /с оглед и проверка на другите тапи/ и работата се оправи... Ама какво точене и разглобяване е като за такава "дреболия" - не искам да си спомням... :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта