проблем с паленето при престой

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Иван Неделчев
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ивайловград

проблем с паленето при престой

Мнениеот Иван Неделчев » Чет 16 авг 2007 11:24


Здравейте, отскокоро съм при Вас, моля да ми помогните. Сутрин или при по-голям престой Венто 1.9 ТДИ пали трудно




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 16 авг 2007 12:20


:welcome_to_group ама има доста писано за паленето ...освен това си доста лаконичен ...какво значи пали трудно...... как върти , добре ли върви иначе , разхода как е..... такива неща :lol: и сега вече неприятната част :търсачкаа иначе скоро :lock:
Успех :)


Иван Неделчев
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ивайловград

Мнениеот Иван Неделчев » Чет 16 авг 2007 15:52


Колата пали сутрин трудно, трябва много да въртиш докато качи гориво. Пуши много бял дим в продължение на 30 секунди. След като загрее през деня никакви проблеми с паленето. Относно вървянето е като самолет, ама ми се струва че гори много окло 7.5 на сто. Ходих на майстор сменихме горивния филтър прегледа маркучите, но пак без резултат


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 16 авг 2007 15:57


на мен ми мирише на центровка ,или ремъка е направо със зъб преско4ен :wink:


Иван Неделчев
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ивайловград

Мнениеот Иван Неделчев » Чет 16 авг 2007 16:04


Майстора са съмняваше за прескочен зъб, но не го провери. Има един маркуч от горивния филтър минава през реле и после е запушен. Незнам мисля че е за неизгорелите газове. Така я купих, може ли от него да е нещо.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Чет 16 авг 2007 16:09


маистори за филтри , накладки ,шарнири с чук и секач дал господ на теб ти трябва друг тип "маистор" :twisted: :lol: :007:


Иван Неделчев
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ивайловград

Мнениеот Иван Неделчев » Чет 16 авг 2007 16:20


Какво искаш да кажеш да я карам на диагностика.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 16 авг 2007 18:01


смени маистора и вижте ремъка и после центровката


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Чет 16 авг 2007 18:10


niks76 написа:смени маистора и вижте ремъка и после центровката

колегата е мн прав а ако не е от тва в най лошия случай е нз как точно се казваше колелото което задвижва коляновия вал ако ти е разбито ти измества ремъка и от там не иска да ти пали аз имах същия проблем смених го и вече нямам проблеми


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 16 авг 2007 18:16


колелото всъщност е зъб4атката на коляновия вал;само 4е когато тя е разбита има шум на бавните обороти и демпфера също играе


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 16 авг 2007 18:17


Аз имах преди време голям проблем с паленето - две свещи се бяха прецакали и не подгряваха - още една от многото възможни причини и за твоя проблем Ванка.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 16 авг 2007 18:18


goworim за ТДИ ;не е от свещите :!:


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Чет 16 авг 2007 18:22


niks76 написа:колелото всъщност е зъб4атката на коляновия вал;само 4е когато тя е разбита има шум на бавните обороти и демпфера също играе

при мен нямаше шум а колелото като го свалих ми беше доста разбито даже беше правен опит с някви ламаринки да се понаправи ама този опит не е бил успешен та на мен ми беше изместена центрофката с 1 зъб и половина смених го и се оправи


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Чет 16 авг 2007 18:24


веселин написа:Аз имах преди време голям проблем с паленето - две свещи се бяха прецакали и не подгряваха - още една от многото възможни причини и за твоя проблем Ванка.

да ама в тва топло време няма как да подгряват свещите иначе и тва е вариянт но си мисля че е главно от тая зъбчатка


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 16 авг 2007 18:32


niks76 написа:goworim за ТДИ ;не е от свещите :!:

Не ги разбирам тия TDI :oops: - нали съм с 1V - прост като галош , никва компютърна грамотност mhihi :drive :drive :drive



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта