Не държи обороти и гасне
- poinovito
- Мнения: 48
- Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не държи обороти и гасне
Здравейте колеги
Голфчето ми има доста кусури за отстраняване, но на дневен ред е следня: щом вдигне работна температура, започва да мени оборотите и да гасне от време на време. Студен си бачка ОК но ми прави впечатление че държи 900 оборота студен, след няколко минути като загрее и започва голямата игра на оборотите от 850 до аха да загасне и ако не успее пак качва на 850-870. Немога да разбера от къде е проблема. Двигателя е АЕХ 1.4. Благодаррско предварително 
Последна промяна от poinovito на Пет 17 авг 2007 13:53, променено общо 1 път.
- bboikov
- Мнения: 499
- Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Зависи от доста неща. Информацията, която даваш не е достатъчна. При мен имаше проблем преди време, но аз съм на газ. Сега от 1-2 седмици гасне когато е студена, а като загрее се оправя. Решил съм да започна с горивния филтър, ако не се оправи ще търся майстор за инжекциона, защото още в самото начало смених датчика, който пуска повече гориво, когато колата е студена.
Лошото е, че добър майстор на инжекциони трудно се намира, в Перник няма.
Всъщност някога сменявал ли си горивния филтър? Много е елементарно, но често проблема тръгва от там.
Лошото е, че добър майстор на инжекциони трудно се намира, в Перник няма.
Всъщност някога сменявал ли си горивния филтър? Много е елементарно, но често проблема тръгва от там.
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
poinovito написа:Хора не ми се смейте, ама ориентир къде се намира горивния филтър. Сещам се, че не е сменян от 20К км
Преди задно дясно колело по посока на движението.Ти си след 1995 - в един пластмасов корпус е,който се закрепя към купето с два болта,ключ 13.Отвертка ще ти е необходима за скобите на маркучите.Ако ще лягаш под колата,да я осигуриш добре,недей разчита на крика.
- poinovito
- Мнения: 48
- Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги, смених бензиновия филтър, но ефект няма
Прави ми впечатление, че като загрее тогава почва да мени обороти и да гасне, като натоваря алтернатора става още по - зле. Има ли вероятност да е нещо по тоците. Друг належащ въпрос е предното окачване. Трябва смяна на амортесйори тампони и така нататък. Кви пари да приготвя и за това горе долу?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
bboikov написа:Зависи от доста неща. Информацията, която даваш не е достатъчна. При мен имаше проблем преди време, но аз съм на газ. Сега от 1-2 седмици гасне когато е студена, а като загрее се оправя. Решил съм да започна с горивния филтър, ако не се оправи ще търся майстор за инжекциона, защото още в самото начало смених датчика, който пуска повече гориво, когато колата е студена.
Лошото е, че добър майстор на инжекциони трудно се намира, в Перник няма.
Всъщност някога сменявал ли си горивния филтър? Много е елементарно, но често проблема тръгва от там.
Към BBOIKOV: А стъпковото моторче наред ли ти е????Май там е проблема....
-
ivo123
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
poinovito написа:Колеги айде да ми обърнете внимание деСетих се, че свещите на моята количка не са сменяни не се знае от кога има ли вероятност и от там да идват нестабилните обороти при празен ход. АЕХ двигателя има ли дистрибутрна капачка, коят трябва да се сменя заедно с всичко под нея ? Благодаря ви
ми сменяй ги тези неща - те са си консумативи.
Свещи NGK се намират за около 35-40лв.
За твоя модел - NGK BUR6ET с 0,8мм междуелектродно разстояние.
Колегите, включително и аз съм доволен от тези свещи, защото май още няма ментета от тях и не създават проблеми.
А дистрибуторна капачка + палец около 20-на.
може да има проблем ако има пробив в капачката и да прескача искрата между цилиндрите - бърка се работата, докато степ мотора компенсира.
Дори и да не е от горепосочените работи - добре е да се сменят, икономисват нерви и гориво.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта