Не държи обороти и гасне

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
poinovito
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Не държи обороти и гасне

Мнениеот poinovito » Пет 17 авг 2007 11:42


Здравейте колеги :) Голфчето ми има доста кусури за отстраняване, но на дневен ред е следня: щом вдигне работна температура, започва да мени оборотите и да гасне от време на време. Студен си бачка ОК но ми прави впечатление че държи 900 оборота студен, след няколко минути като загрее и започва голямата игра на оборотите от 850 до аха да загасне и ако не успее пак качва на 850-870. Немога да разбера от къде е проблема. Двигателя е АЕХ 1.4. Благодаррско предварително :)

Последна промяна от poinovito на Пет 17 авг 2007 13:53, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 17 авг 2007 11:49




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 17 авг 2007 13:07


я незнаещия да си промени малко заглавието..


Потребителски аватар
kockatakk
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 16 юли 2007 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kockatakk » Пет 17 авг 2007 13:57


Олеее приятел много лошо ако е там оная дрислива клапа(дросеолва клапа) лошо а иначе при мен излезна няква пишка
за 50 лева (сигрно в някой магазин и за 20 има)
иначе трябва да се закара на диагностика
ПОНЕ в 2 сервиза щото единия ти вика 1 другия друго
и накрая съвсем други излене
Успех!!


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Пет 17 авг 2007 14:13


Зависи от доста неща. Информацията, която даваш не е достатъчна. При мен имаше проблем преди време, но аз съм на газ. Сега от 1-2 седмици гасне когато е студена, а като загрее се оправя. Решил съм да започна с горивния филтър, ако не се оправи ще търся майстор за инжекциона, защото още в самото начало смених датчика, който пуска повече гориво, когато колата е студена.

Лошото е, че добър майстор на инжекциони трудно се намира, в Перник няма.

Всъщност някога сменявал ли си горивния филтър? Много е елементарно, но често проблема тръгва от там.


Потребителски аватар
poinovito
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот poinovito » Пет 17 авг 2007 15:03


Хора не ми се смейте, ама ориентир къде се намира горивния филтър. Сещам се, че не е сменян от 20К км :?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 17 авг 2007 15:08


poinovito написа:Хора не ми се смейте, ама ориентир къде се намира горивния филтър. Сещам се, че не е сменян от 20К км :?

Преди задно дясно колело по посока на движението.Ти си след 1995 - в един пластмасов корпус е,който се закрепя към купето с два болта,ключ 13.Отвертка ще ти е необходима за скобите на маркучите.Ако ще лягаш под колата,да я осигуриш добре,недей разчита на крика.


Потребителски аватар
poinovito
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот poinovito » Пет 17 авг 2007 17:01


Искрено се надявам да е от горивния филтър. Ще го сменя и пак ще пиша :)


Потребителски аватар
poinovito
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот poinovito » Вто 28 авг 2007 13:49


Колеги, смених бензиновия филтър, но ефект няма :( Прави ми впечатление, че като загрее тогава почва да мени обороти и да гасне, като натоваря алтернатора става още по - зле. Има ли вероятност да е нещо по тоците. Друг належащ въпрос е предното окачване. Трябва смяна на амортесйори тампони и така нататък. Кви пари да приготвя и за това горе долу?


Потребителски аватар
shr
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 25 май 2007 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Костинброд

Мнениеот shr » Сря 29 авг 2007 9:01


амортесор около 50 лв. и тампон около 15 лв. (около 130 лв.) ако ти си ги сменяш


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 29 авг 2007 9:11


bboikov написа:Зависи от доста неща. Информацията, която даваш не е достатъчна. При мен имаше проблем преди време, но аз съм на газ. Сега от 1-2 седмици гасне когато е студена, а като загрее се оправя. Решил съм да започна с горивния филтър, ако не се оправи ще търся майстор за инжекциона, защото още в самото начало смених датчика, който пуска повече гориво, когато колата е студена.

Лошото е, че добър майстор на инжекциони трудно се намира, в Перник няма.

Всъщност някога сменявал ли си горивния филтър? Много е елементарно, но често проблема тръгва от там.

Към BBOIKOV: А стъпковото моторче наред ли ти е????Май там е проблема....


Потребителски аватар
poinovito
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот poinovito » Сря 29 авг 2007 16:50


Разрових се из форума и видях, че тея обороти са проблем на АЕХ двигателите. При мен положението вече е гаснене почти всеки път като натисна съединителя ужас :(


Потребителски аватар
poinovito
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот poinovito » Чет 30 авг 2007 14:30


Колеги айде да ми обърнете внимание де :oops: Сетих се, че свещите на моята количка не са сменяни не се знае от кога има ли вероятност и от там да идват нестабилните обороти при празен ход. АЕХ двигателя има ли дистрибутрна капачка, коят трябва да се сменя заедно с всичко под нея ? Благодаря ви :)


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 30 авг 2007 14:45


poinovito написа:Колеги айде да ми обърнете внимание де :oops: Сетих се, че свещите на моята количка не са сменяни не се знае от кога има ли вероятност и от там да идват нестабилните обороти при празен ход. АЕХ двигателя има ли дистрибутрна капачка, коят трябва да се сменя заедно с всичко под нея ? Благодаря ви :)


ми сменяй ги тези неща - те са си консумативи.
Свещи NGK се намират за около 35-40лв.
За твоя модел - NGK BUR6ET с 0,8мм междуелектродно разстояние.
Колегите, включително и аз съм доволен от тези свещи, защото май още няма ментета от тях и не създават проблеми.

А дистрибуторна капачка + палец около 20-на.
може да има проблем ако има пробив в капачката и да прескача искрата между цилиндрите - бърка се работата, докато степ мотора компенсира.
Дори и да не е от горепосочените работи - добре е да се сменят, икономисват нерви и гориво.


Потребителски аватар
jooorooo
Мнения: 115
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jooorooo » Чет 30 авг 2007 15:12


А стъпковия мотор как ти е? работи ли? ламбда сонда? не може по описанието да се гадае толкова, може да са много причини.


П.П. колеги на симеон с-у ХЕИ-то в пряката на ъгъла има магазин, 110 кинта е бошовия стъпковак :-)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта