Ниска компресия

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: :)

Мнениеот ivo123 » Съб 18 авг 2007 14:22


Вангел написа:сигурно аз пак не съм разбрал нещо...ама да попитам.....

Нали мериш компресията при студен двигател :?:
Щот иначе колкото и да ти е верен манометъра....квото и да правиш...
измерването няма да е точно......
Пиша тва защото не видях някъде в темата да се уточнява че трябва при студен двигател.....може и аз да не съм забелязал


а можеш ли да се обосновеш защо при студен мотор колега?
При студен мотор има по-големи хлабини на сегментите и ключа им е по-голям.
На студен мотор компресията винаги е по-ниска отколкото е в действителност.
Важното е да равна и около и над 10 атмосфери
между другото необходимо е дроселната клапа да е отворена напълно при проверка налягането на цилиндрите.




Потребителски аватар
Вангел
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: :)

Мнениеот Вангел » Съб 18 авг 2007 14:30


ivo123 написа:
Вангел написа:сигурно аз пак не съм разбрал нещо...ама да попитам.....

Нали мериш компресията при студен двигател :?:
Щот иначе колкото и да ти е верен манометъра....квото и да правиш...
измерването няма да е точно......
Пиша тва защото не видях някъде в темата да се уточнява че трябва при студен двигател.....може и аз да не съм забелязал


а можеш ли да се обосновеш защо при студен мотор колега?
При студен мотор има по-големи хлабини на сегментите и ключа им е по-голям.
На студен мотор компресията винаги е по-ниска отколкото е в действителност.
Важното е да равна и около и над 10 атмосфери
-------------------------------------------------------------------------------------
Ами да......:)
Ако ти напиша че реглаж на клапани се прави на студено....ще ми зададеш ли пак същия въпрос:)
Точно когато загрее двигателя се получават някой разширения...обират се луфтове....и т.н......
може на топъл двигател да покаже компресия 11....а на студен 9....
коя според тебе е истинската???
пък и маслото лъже....
мно неща има при топъл двигател....
пък и нали сутрин палиш на студено......тогава коя компресия ще приемем?????


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 18 авг 2007 16:52


Вангел-недей бъди толкова пунктуален за неща с които не си чак толкова наясно. клапани се регулират на студен или топъл мотор-според указанията на производителя.
компресия се мери на топъл мотор с напълно отворен дросел.


Потребителски аватар
Вангел
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот Вангел » Съб 18 авг 2007 16:57


ок Ваското....ще го имам в предвид.....
човек се учи докато е жив....
ако това беше написано от някой друг можеше да поспоря.....
ама щом е написано от теб ще се съглася....
винаги съм се доверявал на компетентните лица....

Ше черпя:)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 18 авг 2007 17:04


междудругото обосновката е че всъщност те интересува работното състояние на мотора а не стартовото. маслото също те интересува-всичко те интересува, затова правиш замерванията (в случая) в нормално работно състояние, ерго, горещ. :wink:


Потребителски аватар
Вангел
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот Вангел » Съб 18 авг 2007 17:11


има логика! :wink:
аз те помолих нещо на ЛС ама ти не ми отговори.....
виж че не ми отива тва "разбирач":)


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Съб 18 авг 2007 17:23


А за наличието на маслото нещо да кажете. Първото мерене го правих при топъл мотор , второто при студен.В книгата за голфа пише че се мери при мотор с работна температура.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 18 авг 2007 17:25


и как ще го измериш нивото на маслото при току що спрял мотор..т.е.топъл,мери се сутрин когато се е утекло в катрера... :lol:


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Съб 18 авг 2007 17:32


Колега не си чел внимателно , Говоря за маслото което истече от манометара и маркуча с който мерих компресията , около 20 грама.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 18 авг 2007 17:37


ок не съм разбрал извини ме,но смятам че компресия се мери с специален уред със скала..а не с манометър за въздух.


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Съб 18 авг 2007 17:45


бар-налягане-манометър.А наличието на масло за какво говори. :lol:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 18 авг 2007 17:51


твоя двигател е 75 к.с. нали ,доживотен е да знаеш...няма какво да мериш ,аз преди един :познат; като си взех колата преди 4г. ме лъжеше че на 3 цилиндар ми е малка компресията с един такъв манометър и била за ремонат ,а то какво се оказа по-късно аз ходих в сервиз за абс един датчик се беше повредил да ми кажат кой е и ги помолих да ми замерят компресията и се оказа перфектна 11.8-11.6 а за нов я дават 12...това имам предвид с тези манометри...че онзи :познат: така искаше да ме извози с едно симулирано ремонтче от около 400-500лв. :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 18 авг 2007 18:53


маслото означава че има в цилиндрите. което означава на свой ред че компресията е леко завишена заради него-то уплътнява.
мотора ти е много износоустойчив (при правилна поддръжка това!).
при ФВ за цилиндрова втулка (риза) се ползва самия блок което идва да покаже че сегментите за тоя мотор са направени от недотам износоустойчив материал за да осигурят по дълъг живот на блока за сметка на собственото си износване.
сменят се:
сегменти, основни и биелни лагери, преглежда се маслена помпа и се прави пълно евалла на главата.
и мотора става практически нов.
освен ако не изскочи нещо черезвичайно... :roll:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 18 авг 2007 22:10


ако е 20 мг си е половин малко пиене .ще ти напьлни маркуча и ще остане .махни свещите и виж коя е омаслена .по свещите сьщо можеш да разбереш как работи мотора .бедна-богата смес масло гори-не и др .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта