И друго. Вчера на метростанция Сливница ми загря на 100 градуса и се наложи да изкормя термостата са да се прибера. Дали ще мога да я карам без термостат лятото, пък за зимата ще си сложа за да ми грее парното.
Дали да си махна катализатора ?
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Дали да си махна катализатора ?
Колата е като спъната, хич не върви. Проблема е че в първото гърне (което според мен е катализатора) влизат някакви кабели и най-вероятно това ми е ламбда сондата. Та ако махна гърнето какво да правя със сондата ???
И друго. Вчера на метростанция Сливница ми загря на 100 градуса и се наложи да изкормя термостата са да се прибера. Дали ще мога да я карам без термостат лятото, пък за зимата ще си сложа за да ми грее парното.
И друго. Вчера на метростанция Сливница ми загря на 100 градуса и се наложи да изкормя термостата са да се прибера. Дали ще мога да я карам без термостат лятото, пък за зимата ще си сложа за да ми грее парното.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Дали да си махна катализатора ?
Skruji написа:Колата е като спъната, хич не върви. Проблема е че в първото гърне (което според мен е катализатора) влизат някакви кабели и най-вероятно това ми е ламбда сондата. Та ако махна гърнето какво да правя със сондата ??? :?:![]()
И друго. Вчера на метростанция Сливница ми загря на 100 градуса и се наложи да изкормя термостата са да се прибера. Дали ще мога да я карам без термостат лятото, пък за зимата ще си сложа за да ми грее парното.
имам предложение да се разходиш малко из форума,да се запознаеш поне най-общо с устройството на твоя автомобил(поне принципно),да видиш какво са писали колегите по този въпрос ....и мисля,че част от многото ти въпроси ще отпаднат...
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дали да си махна катализатора ?
joker написа:Skruji написа:Колата е като спъната, хич не върви. Проблема е че в първото гърне (което според мен е катализатора) влизат някакви кабели и най-вероятно това ми е ламбда сондата. Та ако махна гърнето какво да правя със сондата ??? :?:![]()
И друго. Вчера на метростанция Сливница ми загря на 100 градуса и се наложи да изкормя термостата са да се прибера. Дали ще мога да я карам без термостат лятото, пък за зимата ще си сложа за да ми грее парното.
имам предложение да се разходиш малко из форума,да се запознаеш поне най-общо с устройството на твоя автомобил(поне принципно),да видиш какво са писали колегите по този въпрос ....и мисля,че част от многото ти въпроси ще отпаднат...
Колега, ако имаш да ми кажеш нещо по темата - заповядай.Ако не може да не ми спамиш.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дали да си махна катализатора ?
колегата не спами/заяжда изобщоSkruji написа:joker написа:Skruji написа:Колата е като спъната, хич не върви. Проблема е че в първото гърне (което според мен е катализатора) влизат някакви кабели и най-вероятно това ми е ламбда сондата. Та ако махна гърнето какво да правя със сондата ??? :?:![]()
И друго. Вчера на метростанция Сливница ми загря на 100 градуса и се наложи да изкормя термостата са да се прибера. Дали ще мога да я карам без термостат лятото, пък за зимата ще си сложа за да ми грее парното.
имам предложение да се разходиш малко из форума,да се запознаеш поне най-общо с устройството на твоя автомобил(поне принципно),да видиш какво са писали колегите по този въпрос ....и мисля,че част от многото ти въпроси ще отпаднат...
Колега, ако имаш да ми кажеш нещо по темата - заповядай.Ако не може да не ми спамиш.
А земи верно прочети по внимателно и ще разбереш какво ти казва
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Варианти:
1. Тръба вместо кат.-а /с добър заварчик няма невъзможни неща, независимо с кой ДВГ и ламбда си/ - много минуси, поне според мен...
2. "Изтърбушване" на кат.-а и обратно горе - ако изпада в резонанс при определена скорост/обороти полудяваш, след него /също като в т.1./ по-бързо се ликвидира останалата част на системата...
3. Резонатор /качествен/ - шума на колата почти не се променя, съпротивлението му е по-ниско от на кат.-а, повече от т.1. и т.2. запазва останалата част на системата...
4. Универсален кат. /правят и плоски, и кръгли/ - за този ДВГ сигурно ще излезе под 200 лв. с монтажа/напасването - полски примерно... За "живота" им май още няма наблюдения...
Задължително - добър, опитен заварчик, да работи качествено и бързо, вкл. и с оксижен, ако се наложи, за да не "опече" всичко - най-малкото заради корозията после...
Другото - на свестен термостат /пък и датчик да се наложи/ цената не е чак толкова висока, разхода малко ще ти "скочи", особено "селско", по-скоро от липса на време може така да го оставиш - за кратко...
1. Тръба вместо кат.-а /с добър заварчик няма невъзможни неща, независимо с кой ДВГ и ламбда си/ - много минуси, поне според мен...
2. "Изтърбушване" на кат.-а и обратно горе - ако изпада в резонанс при определена скорост/обороти полудяваш, след него /също като в т.1./ по-бързо се ликвидира останалата част на системата...
3. Резонатор /качествен/ - шума на колата почти не се променя, съпротивлението му е по-ниско от на кат.-а, повече от т.1. и т.2. запазва останалата част на системата...
4. Универсален кат. /правят и плоски, и кръгли/ - за този ДВГ сигурно ще излезе под 200 лв. с монтажа/напасването - полски примерно... За "живота" им май още няма наблюдения...
Задължително - добър, опитен заварчик, да работи качествено и бързо, вкл. и с оксижен, ако се наложи, за да не "опече" всичко - най-малкото заради корозията после...
Другото - на свестен термостат /пък и датчик да се наложи/ цената не е чак толкова висока, разхода малко ще ти "скочи", особено "селско", по-скоро от липса на време може така да го оставиш - за кратко...
Да поспамя и аз, А?
Както каза kokovanev тръба вместо катализатор при някой заварчик.....не е чак толко зле! (баща ми и вуйча ми напрайха така)
Пък за термостата, епа 100 гр. толко ли е страшно, мен ми дига през 5 мин 100гр. в града (по-светофарите като чакам).Виждал съм го и 105 да прай в един баир (Бяла-Несебър след един камьон 10 км на втора с 20 карах). Ама това не е нещо ненормално за VW! Друг е въпроса колко са верни уредите на таблото!
Както каза kokovanev тръба вместо катализатор при някой заварчик.....не е чак толко зле! (баща ми и вуйча ми напрайха така)
Пък за термостата, епа 100 гр. толко ли е страшно, мен ми дига през 5 мин 100гр. в града (по-светофарите като чакам).Виждал съм го и 105 да прай в един баир (Бяла-Несебър след един камьон 10 км на втора с 20 карах). Ама това не е нещо ненормално за VW! Друг е въпроса колко са верни уредите на таблото!
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
toshev написа:Зависи от баира (минавал ли си оттам) който катериш след камиона, 4-те човека + багаж в колата които отиват на море и от 40 градусовата жега навън!
Да . Минавал съм това лято .Другата седмица пак ще минавам от там.Там стават много катастрофи.Ти си знаеш...моята на високи обороти изстива без значение има ли баир или няма...само оборотите да са високи
Съгласен съм с оборотите....
Ама на мойта 100 гр. на таблото съм мерил отговарят на 94-95 на водата. колкото по топло става, толкова повече лъже, та тия 105 сигурно са били 98 реални! Както и да е.(бая време загубих миналата година да диагностицирам проблема с температурата на Голфа)
А на теб пожелавам приятен и безавариен път!

Ама на мойта 100 гр. на таблото съм мерил отговарят на 94-95 на водата. колкото по топло става, толкова повече лъже, та тия 105 сигурно са били 98 реални! Както и да е.(бая време загубих миналата година да диагностицирам проблема с температурата на Голфа)
А на теб пожелавам приятен и безавариен път!

- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Преди време с изненада установих, че катализатора ми е избушен!
Голямо облекчение, защото същата дилема, която е сега пред колегата, стоеше и пред мен! Някой е взел решението предварително
Издиша ми ауспуха от 2 места:
Лещата, която е преди катализатора точно (пукната е и липсва малко парченце) и връзката м/у второто и третото гърне. Там имаше 2 капки заварка и докато я разбия, така спелесках тръбите, че щеше да е чудо да стегнат херметично
Никакви други ядове не съм имал с испускателната система. Вече 3-та година.
Голямо облекчение, защото същата дилема, която е сега пред колегата, стоеше и пред мен! Някой е взел решението предварително
Издиша ми ауспуха от 2 места:
Лещата, която е преди катализатора точно (пукната е и липсва малко парченце) и връзката м/у второто и третото гърне. Там имаше 2 капки заварка и докато я разбия, така спелесках тръбите, че щеше да е чудо да стегнат херметично
Никакви други ядове не съм имал с испускателната система. Вече 3-та година.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта
