:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

лампите на таблото и запалването

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ero
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

лампите на таблото и запалването

Мнениеот ero » Вто 21 авг 2007 8:08


Колеги , да ви запозная с един проблем.Вечи ми се случва за 3 път.След като е включена алармената система и след определено време, не се деактивира, т.е. не се отключват вратите от дистанционното.\отключвам с ключа.Проблема след това е, че когато завъртя контактния ключ губят ми се светлините на таблото и стартера върти , но не мога да запаля двигателя.Отварям таблото на релета и ги вадя едно по едно и в един момента си изпищява алармата и светва диода за алармата и след това си идват светлините на таблото.След това спокойно си върти и си си работи. Алармаджията ми каза,че захранването на алармата не минава през реле а директно от акумулатора.Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем.Колата е голф 3 1.6 АЕЕ мотор




Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Вто 21 авг 2007 15:07


Да, мисля, че е клемата на ключа на запалването, намира се зад ключа на запалването. Отиваш при качествен ключар и ги правят. Възможно е да е и нещо по електриката, но ако не разбираш не пипай сам, че после...


ero
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот ero » Вто 21 авг 2007 15:28


ПРИ СЛИЗАНЕ ОТ КОЛАТА , ВКЛЮЧВАМ АЛАРМАТА И ЛАМПИЧКАТА СИ ПРИМИГВА НА СЕКУНДА ВЕДНЪЖ И В ЕДИН МОМЕНТ СПИРА ДА ПРИМИГВА И АЗ С ДИСТАНЗИОННОТО НЕ МОГА ДА ОТКЛЮЧА ВРАТА. ОТКЛЮЧВАМ С КЛЮЧА И ПОСЛЕ НЕ МОГА ДА ЗАПАЛЯ


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Вто 21 авг 2007 15:42


Значи проблема е в алармата. Имаш ли имобилайзер? Право при този дето я е монтирал и не си тръгваш от там докато не свърши работа. В този случай колата е наред.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 21 авг 2007 21:22


Огледай си предпазителите :idea:


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Вто 21 авг 2007 21:37


Нормално е,след като алармата не е деактивирана от дистанционното да не можеш да запалиш. При мене даже трябва да дам контакт и още веднъж да натисна бутона на дистанционното за деактивиране на алармата и тогава вече мога да паля.Трябва да търсиш причината защо не се деактивира алармата.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 21 авг 2007 21:50


Проблема ти ива от алармата и само от нея! Там от където взема захранване алармата има проблем с контактуването и затова ти прави така. Решението е лесно но е свързано с разглобяване на кортите под таблото и откриване на алармата и кабелите и. След това с поялника запояваш там където е направена простотията от некадърния монтажник на алармата и изолираш с изолирбанд. Ако има питане питай доста години се занимавах с такива глупости на некадърни монтажници. Успех! А за това че ти огасват светлините на таблото е защото са ти прекъснали един от захранващите кабели след контактен ключ а другия за стартера не са и затова върти, а контактния ти клеморед е наред.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта