А стига с тоя Технотест-все едно като си правиш основен ремонт на двигателя да минеш на тест да проверят мастора...
(проиграл съм ситуацията миналата година, със смяна на двигателя)
Законно разменяне на два двигателя - как?
- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
K22 написа:проиграл съм ситуацията миналата година, със смяна на двигателя
Извинявай не се сдържах ...но:
K22 написа:За Размяната на двигатели от здрави автомобили, или за закупен двигател от автоморга питай в КАТ!
K22 написа:искай гишето за регистрация-хората са грамотни.
Ако си на ясно със същата ситуация (два здрави автомобила) защо не обясниш а пращаш човека да пита.
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ей тия в кат - отначало радост голяма после не толкова
ако двигателите са едни и същи 1.8 или 1.6 например (доколкото разбрах конете нямат значение щото тоя ме пита дали били и двата например 1.6)
просто отиват двата автомобила в кат заедно прави се сверка нови талони и айде на печелившите
а за другите "честита разходка до технотест"
така казаха...
а ако е бракувана колата с документите, обаче май пак трябва да са еднакви били двигателите
иначе пак технотест
ако двигателите са едни и същи 1.8 или 1.6 например (доколкото разбрах конете нямат значение щото тоя ме пита дали били и двата например 1.6)
просто отиват двата автомобила в кат заедно прави се сверка нови талони и айде на печелившите
а за другите "честита разходка до технотест"
така казаха...
а ако е бракувана колата с документите, обаче май пак трябва да са еднакви били двигателите
иначе пак технотест
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
K22 написа:А стига с тоя Технотест-все едно като си правиш основен ремонт на двигателя да минеш на тест да проверят мастора...
(проиграл съм ситуацията миналата година, със смяна на двигателя)
Да правиш ремонт и да смениш двигателя не е едно и също. Дори само заради това, че номерата им са различни.
Нарочно изчаках Драго да пише какво са му казали и се оказах прав. В 99% от случаите със смяна на двигател си требе техно тест.
Друг е въпроса, че тая система е тъпо списана. Що требва двигателя да се регистрира в талоните и да важи заедно с номера на рамата?
Той е агрегат от колата и спокойно минава за резервна част. Незнам по белия свят какво е положението, но мисля че има поне опити двигателя да не влиза в регистрацията на колата. Голфчето ми беше записано в талона и в там Германските документации Двигател № - без номер.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
tankishev написа:K22 написа:проиграл съм ситуацията миналата година, със смяна на двигателя
Извинявай не се сдържах ...но:K22 написа:За Размяната на двигатели от здрави автомобили, или за закупен двигател от автоморга питай в КАТ!K22 написа:искай гишето за регистрация-хората са грамотни.
Ако си на ясно със същата ситуация (два здрави автомобила) защо не обясниш а пращаш човека да пита.
Що не се научите да четете задълбочено?
Смених двигател 1,6 с 1,8 на Вектра и ми искаха само:
1/ стария талон на бракуваната кола,
2/присъствието на собственика на бракуваната кола, или нотариален договор за покупката на двигателя
Кви технотестове кви 5лева
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
отиваш във вторични суровини .. купуваш блок
да ти издаде документ на които пише че си закупил блок без номер точно от това място
взимаш киселина (не помня точно каква ползвахме)
пръскаш номера на двигателя ти и след 10 дена той вече не се чете
отиваш в кат представяш им документа обясняваш какво е станало и си бонбон
успех други идей нямам
да ти издаде документ на които пише че си закупил блок без номер точно от това място
взимаш киселина (не помня точно каква ползвахме)
пръскаш номера на двигателя ти и след 10 дена той вече не се чете
отиваш в кат представяш им документа обясняваш какво е станало и си бонбон
успех други идей нямам
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Tipsy и 69 госта