Законно разменяне на два двигателя - как?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 21 авг 2007 11:28


А стига с тоя Технотест-все едно като си правиш основен ремонт на двигателя да минеш на тест да проверят мастора...
(проиграл съм ситуацията миналата година, със смяна на двигателя)




Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Вто 21 авг 2007 11:34


след малко потеглям към кат да видиме тая работа
само да не ме размятат от гише на гише да питам...


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Вто 21 авг 2007 12:50


K22 написа:проиграл съм ситуацията миналата година, със смяна на двигателя

Извинявай не се сдържах ...но:
K22 написа:За Размяната на двигатели от здрави автомобили, или за закупен двигател от автоморга питай в КАТ!

K22 написа:искай гишето за регистрация-хората са грамотни.

Ако си на ясно със същата ситуация (два здрави автомобила) защо не обясниш а пращаш човека да пита.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Вто 21 авг 2007 17:51


ей тия в кат - отначало радост голяма после не толкова

ако двигателите са едни и същи 1.8 или 1.6 например (доколкото разбрах конете нямат значение щото тоя ме пита дали били и двата например 1.6)
просто отиват двата автомобила в кат заедно прави се сверка нови талони и айде на печелившите

а за другите "честита разходка до технотест"
така казаха...

а ако е бракувана колата с документите, обаче май пак трябва да са еднакви били двигателите

иначе пак технотест


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12135
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 21 авг 2007 20:08


K22 написа:А стига с тоя Технотест-все едно като си правиш основен ремонт на двигателя да минеш на тест да проверят мастора...
(проиграл съм ситуацията миналата година, със смяна на двигателя)


Да правиш ремонт и да смениш двигателя не е едно и също. Дори само заради това, че номерата им са различни.
Нарочно изчаках Драго да пише какво са му казали и се оказах прав. В 99% от случаите със смяна на двигател си требе техно тест.
Друг е въпроса, че тая система е тъпо списана. Що требва двигателя да се регистрира в талоните и да важи заедно с номера на рамата?
Той е агрегат от колата и спокойно минава за резервна част. Незнам по белия свят какво е положението, но мисля че има поне опити двигателя да не влиза в регистрацията на колата. Голфчето ми беше записано в талона и в там Германските документации Двигател № - без номер.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 22 авг 2007 8:04


tankishev написа:
K22 написа:проиграл съм ситуацията миналата година, със смяна на двигателя

Извинявай не се сдържах ...но:
K22 написа:За Размяната на двигатели от здрави автомобили, или за закупен двигател от автоморга питай в КАТ!

K22 написа:искай гишето за регистрация-хората са грамотни.

Ако си на ясно със същата ситуация (два здрави автомобила) защо не обясниш а пращаш човека да пита.

Що не се научите да четете задълбочено?
Смених двигател 1,6 с 1,8 на Вектра и ми искаха само:
1/ стария талон на бракуваната кола,
2/присъствието на собственика на бракуваната кола, или нотариален договор за покупката на двигателя
Кви технотестове кви 5лева


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 22 авг 2007 9:28


мда ама на мен ми казаха технотест
ако били еднакви двата двигателя (например 1.6) само трябвало двете коли заедно в кат...


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 22 авг 2007 11:36


плевен едно, софия друго
вече не се учудвам на нищо


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 22 авг 2007 12:37


А сигурно ли е че в КАТ изобщо ще забележат разликата 1.6 vs. 1.8?
Пък и с някой лев може да си позатворят очите.
Системата е тъпа. Доколкото ми е извествно в нормалния свят се гледа основно VIN-a, другото са резервни части.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 22 авг 2007 13:01


да така е по белия свят

а в кат ще забележат нали го пише в големия талон :wink:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 22 авг 2007 14:01


Е , преди да ти напишат новия талон, чичковците сверяват номера на рамата и на двигателя :!: (туй в Плевен дъге)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 22 авг 2007 14:06


отиваш във вторични суровини .. купуваш блок
да ти издаде документ на които пише че си закупил блок без номер точно от това място
взимаш киселина (не помня точно каква ползвахме)
пръскаш номера на двигателя ти и след 10 дена той вече не се чете
отиваш в кат представяш им документа обясняваш какво е станало и си бонбон

успех други идей нямам


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 22 авг 2007 14:36


да бе казвал си ми го това ама не ми се ще
на мен ми трябва само едната кола да мине всичко по законен ред защото може да се продава след време...
иначе другата ми е все тая


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 22 авг 2007 14:46


Друга схема: Бракуваш двете коли, сменяш двигателите и пак ги пускаш в движение по утвърдения ред :wink:


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 22 авг 2007 14:51


K22 написа:Друга схема: Бракуваш двете коли, сменяш двигателите и пак ги пускаш в движение по утвърдения ред :wink:


мда и това е схема

но си мисля че с тая схема и с киселината може лошо да изгориме в кат
особенно с киселината...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта