
Има ли разлика между корите под двигателя на Г2 и Г3
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dxd написа:
на бензинките гледат да им е по евтино,а на дизелите да им е по скъпо та слагат кора"щото е много скъпа".....жестока логика.....ми то тогава на бензинките да вземат и предния капак да го махнат.....кво кат е открит двигателя - нали ще е по евтино........и без прагове могат да ги оставят - още по евтино ще им излиза.....[/quote]



П.п една от разликите м/у дизела и бенз.,е че на единия му пречи водата, а на другия не му пречи чак толкова много

що бе приятел, не си ли съгласен с мен.....щом на производителита на VW им се свиди за тая толкова "СКЪПА" кора дето не струвала жълти стотинки, то могат да си спестят и куп други неща,които да намалят още повече себестойността на автомобила......ето например предните подкалници също могат да не ги слагат при бензиновите коли....на бензиновите двигатели,влагата и мръсотията няма толкова да им пречи,а подкалниците сигурно също са им "скъпи".....
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kokovas написа:dxd написа:
на бензинките гледат да им е по евтино,а на дизелите да им е по скъпо та слагат кора"щото е много скъпа".....жестока логика.....ми то тогава на бензинките да вземат и предния капак да го махнат.....кво кат е открит двигателя - нали ще е по евтино........и без прагове могат да ги оставят - още по евтино ще им излиза.....



П.п една от разликите м/у дизела и бенз.,е че на единия му пречи водата, а на другия не му пречи чак толкова много

що бе приятел, не си ли съгласен с мен.....щом на производителита на VW им се свиди за тая толкова "СКЪПА" кора дето не струвала жълти стотинки, то могат да си спестят и куп други неща,които да намалят още повече себестойността на автомобила......ето например предните подкалници също могат да не ги слагат при бензиновите коли....на бензиновите двигатели,влагата и мръсотията няма толкова да им пречи,а подкалниците сигурно също са им "скъпи".....[/quote]
Не мога да разбера защо техническите спорове трябва да прераснат в безсмислено драчене??....извинения за спама!
Просто си излагай аргументите и толкова...Не виждам смисъл от иронизиране....
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dxd написа:Това за кой се отнася-да уточниш ще да е усместно или е и за двамата
и за двамата бе колега.....нали взаимно се иронизираме.....но joker е прав де.....нито аз,предполагам че и ти не се дразниш от тези глупости,а само отклоняваме колегите от темата......нека сега сериозно:
наистина ми е малко странно защо бензиновите коли излизат без кора от завода??...ясно е че дизела по уязвим от вода.....може и да е така,но не мисля че кората е толкова скъпа че чак да пестят от нея.....интересно ми е каква друга причина може да има,за да не слагат кора под бензинките
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kokovas написа:dxd написа:Това за кой се отнася-да уточниш ще да е усместно или е и за двамата
и за двамата бе колега.....нали взаимно се иронизираме.....но joker е прав де.....нито аз,предполагам че и ти не се дразниш от тези глупости,а само отклоняваме колегите от темата......нека сега сериозно:
наистина ми е малко странно защо бензиновите коли излизат без кора от завода??...ясно е че дизела по уязвим от вода.....може и да е така,но не мисля че кората е толкова скъпа че чак да пестят от нея.....интересно ми е каква друга причина може да има,за да не слагат кора под бензинките
Добре ами защо не погледнете нещата обратно....нали вече писах,че на тази кора и казват ЕКОКОРА.....тоест предпазва околната среда от теч от ДВГ....явно дизеловите ДВГ имат по-голяма склонност да замърсяват с течове и затова им слагат предпазна кора....
Хората мислят НЕ ЗА КОЛАТА,а за щетите на природата която тя може да нанесе.......мисля,че това е отговорът.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Съвсем се отплесваме от темата, но само ФВ си знаят себестойността на кората и промяната в нея /малко надолу, естествено/, ако поръчат още няколкостотин хиляди кори годишно... Явно обаче не ги устройва финансово да монтират и на бензинките... Преди време с мой приятел от Промобил /вече са Рено-Нисан БГ/ си говорехме за Дачия Логан... Целия разговор няма да Ви го преразказвам
, но той спомена, че заради еднаквите огледала отляво и отдясно се пестят по няколко евро на кола - нищо работа, но умножено по 150 000 коли /примерно/ годишно си става цифра... Сега да не ми се развикате, че сравнявам ФВ с Дачия, няма такова нещо
, икономическите принципи обаче са си еднакви за всички...
По темата - бих си сложил кора и ако не намеря от морга, най-вероятно ще потърся тук колегата, който ги прави... Само при монтажа ще трябва да измисля нещо за маркуча за конденза от климатика...


По темата - бих си сложил кора и ако не намеря от морга, най-вероятно ще потърся тук колегата, който ги прави... Само при монтажа ще трябва да измисля нещо за маркуча за конденза от климатика...
Аз си купих кора от Бухала вярно че падна доста рязане и пробиване,защото сьм с голф 2 1.3i , а корите които прави са за 3-ки.Относно охлаждането на двигателя няма никаква разлика даже май е по добре в смисьл , че се получава по добро обдухване от вьздохозаборниците на бронята и решетките.Колата ми има по плавен температурен режим карал сьм я в 40 градусовите жеги в центьра и по околоврьстното-спри трагни и е добре.Мотора го измих за да видя истинския ефект сега по мотора има само прах.Кората я имам от 3 месеца и в дьждовете я карах помага.Мои приятели с 3-ки видяха ефекта и сега сьм порьчал и за тях кори на Бухала да праща. НО ВСЕКИ САМ СИ РЕШАВА АКО ИМАТЕ ПРОБЛЕМИ С ОХЛАДИТЕЛНАТА СИСТЕМА НА МОТОРА С И БЕЗ КОРА ВСЕ ТАЯ. Не правя реклама изказвам лично мнение.
- liuboo
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Абе колега JOKER сложи и не му мисли,а ако решиш винаги можеш да я продадеш,защото се търсят,при всички случаи ще останеш доволен,няма вода-пръски,кал,луга и т.н.,всичко е чисто,а в комбинация с двете странични кори всичко се затваря отдолу,проблем със загряването няма да имаш ако ти е изправна колата.Аз сложих на вентото и вата на капака отгоре и кора от 3ка отдолу,всички отвори паснаха идеално, намерих и лява странична кора,остана да намеря дясна,колата загрява нормално.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002 и 73 госта