Малки модификации.. ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 22 авг 2007 12:56


лично аз не съм забелязал разлика във вървежа м/у 95 и 98. Макар че има нещо вярно за разхода




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 22 авг 2007 13:09


rusiq_24

и аз това имах в предвид .. че 95 не е много 95 .. а 98 е по близко до някакво доволно за абф-а октаново число ;)


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Сря 22 авг 2007 13:21


аз сипвам само 95 на чистия лукойл. сипвах 1-2 пъти 98 оттам, но не забелязах никаква разлика (полужителна) - не намаля разхода и не тръгна повече (но съответно нямаше и отрицателен ефект - просто си беше същото). Сипвах и V-Power 5-6 пъти и пак същото... Какво мислите? :?


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 22 авг 2007 13:27


grandvizitor написа:аз сипвам само 95 на чистия лукойл. сипвах 1-2 пъти 98 оттам, но не забелязах никаква разлика (полужителна) - не намаля разхода и не тръгна повече (но съответно нямаше и отрицателен ефект - просто си беше същото). Сипвах и V-Power 5-6 пъти и пак същото... Какво мислите? :?


виж V-Powera осезаемо е зле. Преди зареждах само от Лукойл ама нещо по едно време вдигна разхода и почнах да зареждам 95 от ЕКО (доволен)


Потребителски аватар
montisin
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот montisin » Сря 22 авг 2007 13:40


определено при мен има разлика м/у 95 и 98 когато съм с 95 и подам рязко газ причуква аванса веднага а при 98 от лукоил нямам такива проблеми и да вмъкна едно въпросче тези адаптори в които влизат разни маркучета (металния адаптор на който се закрепва конуса) колко струва и къде се продава?


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Сря 22 авг 2007 14:46


Да им се не види на тия от Импас.. нямали в момента за абф панелен филтър, сега трябва да чакам до другата седмица.. Между другото такъв филтър там е 164лв. Някой да знае откъде на друго място мога да взема и тия 164лв не са ли множко, говоря само за K&N ??


Потребителски аватар
montisin
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот montisin » Сря 22 авг 2007 15:38


motoexpert на драгалевско шосе конуса там беше 121 лева панела да е с 15-20 лева по скъп


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 22 авг 2007 16:24


grandvizitor написа:аз сипвам само 95 на чистия лукойл. сипвах 1-2 пъти 98 оттам, но не забелязах никаква разлика (полужителна) - не намаля разхода и не тръгна повече (но съответно нямаше и отрицателен ефект - просто си беше същото). Сипвах и V-Power 5-6 пъти и пак същото... Какво мислите? :?
За бензина има много теми и това че примерно слагаш по голям октан не значи че колата ще тръгне повече.Зависи какви са и настроиките и когато се чипоса се измества леко центровката в предварение и затова се осеща разлика с 98 но ако колата е настроена за 95 и 200октана да и сипеш разлика няма да има :wink: А за филтър не виждам защо трябва да е К&Н :dontknow: Няма смисъл да се ръсят безбожни пари и само заради марката да се дават.JR е много добър вариант и си е марков(който държи да е маркав) и син е на доста сностна цена.Има много грешни понятия за тези спортни филтри обаче и винаги се чудя на хора които казват "Ако е К&Н ще върви повече а ако е от тези от 15лв разлика няма да осетиш"пък ако земиш да ги размениш ще разбереш че разликата е само в цената.Това е много погрешно но всеки си знае :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 22 авг 2007 16:32


Просто к&н е много качествен съответно пропуска по малко пикни.. това е философията :)

иначе незнам как с друг филтър ще върви по малко :lol:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 22 авг 2007 16:42


Vizor написа:Просто к&н е много качествен съответно пропуска по малко пикни.. това е философията :)

иначе незнам как с друг филтър ще върви по малко :lol:
Именно това имам предвид,малко по ситен е и тва е даже ментаците пропускат повече въздух.Няма как да върви с ментака нито повече нито по малко понеже спртният филтър за мен е само звуков ефект :wink:Но така е в БГ като се заговори за спортен филтър К&Н за спортно гърне РЕМУС за музика Пайнер така е прието и наложено и си плащаме първо за марката след това за продукта какъвто и да е той :wink:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 22 авг 2007 18:00


Досега не съм пробвал JR и нямам представа за качеството. K&N се занимават единствено с производството на филтри. Усилията им са насочени изцяло в тази сфера. Друг пример за това е Herz те произвеждат само озвучение и са по-скъпи от останалите определено има за какво. Проблемът е че Импас яко товарят цените.


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Сря 22 авг 2007 19:57


Имам проблем с махането на катализатора.. днес като я карах по-обстойно усетих, че в ниските обороти може би е станала по-добре, но във високите - обратното - след 4-5 хил. оборота започна по-бавно да ускорява. Защо се получи така??? :shock


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Сря 22 авг 2007 20:10


rusiq_24 написа:по-голям октан не значи че колата ще тръгне повече


Много правилно и точно казано. :006:

ПП. Така е лично сме тествали АБФ-а на един френд с най-различни бензини и с 95(OMV) вървеше най-много, а той горкия преди това ме убеждаваше, че като сложил 100 октана колата тръгвала осезаемо. :lol:


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Сря 22 авг 2007 20:34


Vizor написа:Просто к&н е много качествен съответно пропуска по малко пикни.. това е философията :)

иначе незнам как с друг филтър ще върви по малко :lol:

Не мисля, че от K&N има драстична разлика до JR или илиенски ментак. Дори може да са еднакви!!! НО, ще си сложа пак K&N щото смятам че е най доброто в този бранш (или с най-силна реклама :wink: )!!!


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 22 авг 2007 20:46


grandvizitor написа:Да им се не види на тия от Импас.. нямали в момента за абф панелен филтър, сега трябва да чакам до другата седмица.. Между другото такъв филтър там е 164лв. Някой да знае откъде на друго място мога да взема и тия 164лв не са ли множко, говоря само за K&N ??


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=56540



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта