Да попитам тези които карат Пасат комби...

Техническа и сервизна информация за Passat
psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 07 авг 2007 23:51


Хубаво, вашите нека пръскат в средата. Моята си се върти, и съм убеден че трябва да се върти, отделно така ми харесва.




Потребителски аватар
anton84
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 10:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив, VW Passat 1.8MI Combi '92

Re

Мнениеот anton84 » Сря 22 авг 2007 18:23


threeseries съчувствам ти. На мен миналата година декември месец ми бяха направили предните рамена заедно с чистачките на осморки. Бяха ги навили на спирала, и то на ръка? Нямаше следи от клещи или подобен инструмент. Хванах се за главата. Като имаш предвид, че нямаше никакви други поразии или надраскано. Жалко, че не направих снимка тогава. Така и не разбрах кой е.


futureal
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот futureal » Нед 28 окт 2007 20:33


Въри се и още как.
Идеята е да следи самата чистачка и да пръска пред нея.Цялата тази екстра обаче има и недостатъци.
След известно време започва помалко да капе вода вътре в самото рамо,дето се върти и започва да клеясва по малко и накрая спира да работи.
Затова най-добре,като вали си пускайте и задната чистачка да си чисти.Така ще работи дълго.
Ако стигнете до блокиране на механизма,моторчето няма да изгори,защото германците са го предвидили и са сложили защита по ток.
Целият механозъм на редуктора е занитрн и се отваря само с разбиване.
Но да не ставам отгчителен.Ако някой има проблем да ми метне л.с. и ще обясня как се оправя.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 29 окт 2007 10:41


Така, време е да се извиня - прави са колегите дето пишат че не бива да се върти а трябва да пръска в средата.

Скоро разглабях задната врата и реших да направя малко профилактика и на механизма за чистачките.

Оказа се че действително църкалката трябва да е неподвижна, обаче при мен тръбичката се е счупила много "удачно" - някъде в средата. Т.е. щуцера отдолу не мърда а, църкалката се върти заедно с оста, като взаимното движение се получава някъде вътре където пластмасовата тръба е счупена. При това и не тече отдолу! :-)
Реших че се е получило отлично - хем пръска по-добре от фабричното, хем не тече и го оставих така. :-)


Потребителски аватар
Kentavar
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kentavar » Пон 29 окт 2007 13:40


Хайде сега да почерпиш... :wink:


Потребителски аватар
DALGIA
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот DALGIA » Чет 08 ное 2007 11:30


Здавейте на всички от мен, от скоро и аз съм горд собсвеник на пасат Б3 :)
искам да попитам задната пръскалка заедно с предните ли пръска(едновремеено) или може и сама, защото при мен от казанчето отпред излиза само един маркуч който отива към предните пръскалки , а маркучето за задната беше оставено просто така да виси.След като ги размених и попочистих пръскалката проработи. Та искам да попитам как точно требва да е дали да ги свържа и трите заедно или е по друг начин? Казанчето ми е с едно моторче. : само VW


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 08 ное 2007 21:52


Моторчето винаги е само едно :)
Момента е друг :
-лостчето се намира в нулево положение.Дърпаш напред към волана и приъскат предните.Буташ назад към таблото и пръска задната (само че задържай малко повече за да пръсне отзад).
По повод помпата.Тя представялва едно електромоторче и две клапанчета.За да пръска напред пускаш напрежение и налягането отваря едното клапанче и пръска напред.За да пръска назад подаваш напрежение ама с обратен поляритет т.е. помпичката върти наобратно и тогава се отваря другото клапанче и пръска назад.
Ако помпата ти е с едно изходче вероятно е изгоряла старата и е сложена някаква,каквато е имало.Те са по 10-тина лв в моргите.
Твоята оригинална помпичка изглежда така - едно голямо цилиндрично тяло на което отгоре има куплунг а отдолу стърчи тръбичка.Перпендикулярно на това цилиндърче има още едно цилиндърче,хванато с две тръбички за голямото цилиндърче отстрани.От малкото излизат две тръбички от двата му края - задната е за задното стъкло а предната за предното.
Ако са сложили такава от Пасат седан това обеснява проблема ти ;)


Потребителски аватар
wo0feR
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 30 апр 2007 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот wo0feR » Чет 08 ное 2007 21:58


nikolai_ignatov написа:на моят Б4 се върти.струиката се движи малко преди чистачката.


Б3 -> при мен немърда 8)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 08 ное 2007 22:00


wo0feR написа:
nikolai_ignatov написа:на моят Б4 се върти.струиката се движи малко преди чистачката.


Б3 -> при мен немърда 8)

И при мен не мърда 8)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта