


Да попитам тези които карат Пасат комби...
- anton84
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 26 ное 2005 10:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив, VW Passat 1.8MI Combi '92
Re
threeseries съчувствам ти. На мен миналата година декември месец ми бяха направили предните рамена заедно с чистачките на осморки. Бяха ги навили на спирала, и то на ръка? Нямаше следи от клещи или подобен инструмент. Хванах се за главата. Като имаш предвид, че нямаше никакви други поразии или надраскано. Жалко, че не направих снимка тогава. Така и не разбрах кой е.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Въри се и още как.
Идеята е да следи самата чистачка и да пръска пред нея.Цялата тази екстра обаче има и недостатъци.
След известно време започва помалко да капе вода вътре в самото рамо,дето се върти и започва да клеясва по малко и накрая спира да работи.
Затова най-добре,като вали си пускайте и задната чистачка да си чисти.Така ще работи дълго.
Ако стигнете до блокиране на механизма,моторчето няма да изгори,защото германците са го предвидили и са сложили защита по ток.
Целият механозъм на редуктора е занитрн и се отваря само с разбиване.
Но да не ставам отгчителен.Ако някой има проблем да ми метне л.с. и ще обясня как се оправя.
Идеята е да следи самата чистачка и да пръска пред нея.Цялата тази екстра обаче има и недостатъци.
След известно време започва помалко да капе вода вътре в самото рамо,дето се върти и започва да клеясва по малко и накрая спира да работи.
Затова най-добре,като вали си пускайте и задната чистачка да си чисти.Така ще работи дълго.
Ако стигнете до блокиране на механизма,моторчето няма да изгори,защото германците са го предвидили и са сложили защита по ток.
Целият механозъм на редуктора е занитрн и се отваря само с разбиване.
Но да не ставам отгчителен.Ако някой има проблем да ми метне л.с. и ще обясня как се оправя.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Така, време е да се извиня - прави са колегите дето пишат че не бива да се върти а трябва да пръска в средата.
Скоро разглабях задната врата и реших да направя малко профилактика и на механизма за чистачките.
Оказа се че действително църкалката трябва да е неподвижна, обаче при мен тръбичката се е счупила много "удачно" - някъде в средата. Т.е. щуцера отдолу не мърда а, църкалката се върти заедно с оста, като взаимното движение се получава някъде вътре където пластмасовата тръба е счупена. При това и не тече отдолу!
Реших че се е получило отлично - хем пръска по-добре от фабричното, хем не тече и го оставих така.
Скоро разглабях задната врата и реших да направя малко профилактика и на механизма за чистачките.
Оказа се че действително църкалката трябва да е неподвижна, обаче при мен тръбичката се е счупила много "удачно" - някъде в средата. Т.е. щуцера отдолу не мърда а, църкалката се върти заедно с оста, като взаимното движение се получава някъде вътре където пластмасовата тръба е счупена. При това и не тече отдолу!

Реших че се е получило отлично - хем пръска по-добре от фабричното, хем не тече и го оставих така.

Здавейте на всички от мен, от скоро и аз съм горд собсвеник на пасат Б3
искам да попитам задната пръскалка заедно с предните ли пръска(едновремеено) или може и сама, защото при мен от казанчето отпред излиза само един маркуч който отива към предните пръскалки , а маркучето за задната беше оставено просто така да виси.След като ги размених и попочистих пръскалката проработи. Та искам да попитам как точно требва да е дали да ги свържа и трите заедно или е по друг начин? Казанчето ми е с едно моторче.

искам да попитам задната пръскалка заедно с предните ли пръска(едновремеено) или може и сама, защото при мен от казанчето отпред излиза само един маркуч който отива към предните пръскалки , а маркучето за задната беше оставено просто така да виси.След като ги размених и попочистих пръскалката проработи. Та искам да попитам как точно требва да е дали да ги свържа и трите заедно или е по друг начин? Казанчето ми е с едно моторче.

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Моторчето винаги е само едно
Момента е друг :
-лостчето се намира в нулево положение.Дърпаш напред към волана и приъскат предните.Буташ назад към таблото и пръска задната (само че задържай малко повече за да пръсне отзад).
По повод помпата.Тя представялва едно електромоторче и две клапанчета.За да пръска напред пускаш напрежение и налягането отваря едното клапанче и пръска напред.За да пръска назад подаваш напрежение ама с обратен поляритет т.е. помпичката върти наобратно и тогава се отваря другото клапанче и пръска назад.
Ако помпата ти е с едно изходче вероятно е изгоряла старата и е сложена някаква,каквато е имало.Те са по 10-тина лв в моргите.
Твоята оригинална помпичка изглежда така - едно голямо цилиндрично тяло на което отгоре има куплунг а отдолу стърчи тръбичка.Перпендикулярно на това цилиндърче има още едно цилиндърче,хванато с две тръбички за голямото цилиндърче отстрани.От малкото излизат две тръбички от двата му края - задната е за задното стъкло а предната за предното.
Ако са сложили такава от Пасат седан това обеснява проблема ти

Момента е друг :
-лостчето се намира в нулево положение.Дърпаш напред към волана и приъскат предните.Буташ назад към таблото и пръска задната (само че задържай малко повече за да пръсне отзад).
По повод помпата.Тя представялва едно електромоторче и две клапанчета.За да пръска напред пускаш напрежение и налягането отваря едното клапанче и пръска напред.За да пръска назад подаваш напрежение ама с обратен поляритет т.е. помпичката върти наобратно и тогава се отваря другото клапанче и пръска назад.
Ако помпата ти е с едно изходче вероятно е изгоряла старата и е сложена някаква,каквато е имало.Те са по 10-тина лв в моргите.
Твоята оригинална помпичка изглежда така - едно голямо цилиндрично тяло на което отгоре има куплунг а отдолу стърчи тръбичка.Перпендикулярно на това цилиндърче има още едно цилиндърче,хванато с две тръбички за голямото цилиндърче отстрани.От малкото излизат две тръбички от двата му края - задната е за задното стъкло а предната за предното.
Ако са сложили такава от Пасат седан това обеснява проблема ти

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта