


питане за фиат браво
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
питане за фиат браво
Искам да питам колегите за Фиат Браво 1.9 jtd някои има ли виждане за колата понеже съм решил да си взимам някакво дизелче а това ми се струва доста изгодно. Моля да ми помогнете в избора.
Последна промяна от bbboiko2004 на Чет 23 авг 2007 11:05, променено общо 1 път.
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
аз имам бензиново браво, но отскоро. направих и 2000 км за една седмица из а краткото време не мога да се оплача от нищо. на теб което ще ти сърши работа- купето е удобно, широко за този клас, пласмаси НЕ СКЪЦАТ противно на общото мнение, колата е доста тиха. скоростите са безпроблемни, хидравликата обаче е адски лека, което е готино в града, но извън не се усеща добре управлението. колата не е направена за високи скорости, не казвам, че е нестабилна, но просто не е за състезания- може би сравнявам с другите ми коли, който са от по-горния клас, не знам. има дребни проблеми, които са отличителни з амарката/само фиатове карам по стечение на обстоятелствата/- задната чистачка обикновенно не работи, праскалките не пръскат силно, трбява да се смени едно клапанче за 2 лв, кават, че фаровете им са слаби, според мен не са- ок са. чистачките са добре. спирачките са чудни. има проблеми с кофти контакти в двигателното- едва ли е само при фиат, но добре е да попръскаш по куплунгите- на мен ми играеше постоянно стрелката на температурата и не можех да разбера колко е, пръснах на куплунга на датчика и всичко заспа. климата ми бачка супер, ел стъклата копченцата им се чупят едни щипки, но едва ли е кой знае какъв проблем. кефя се на радиото- няма да ти счупят прозорец да го свалят, не махаш панели, слагаш един трасмитер или чейнджър и си си ти. потдръжката на ходовата част е на типо и е евтино. сменя се целия носач заради един шарнир, тва е особенното и кофти. добър носач струва 65-70 лв, но пък колко пъти ще ги смениш. имат и едни задни лагери на независимото окачване, по 50 лв са, но не съм сменял никога като гледам и няма нужда.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
pakumba написа:добър носач струва 65-70 лв, но пък колко пъти ще ги смениш. имат и едни задни лагери на независимото окачване, по 50 лв са, но не съм сменял никога като гледам и няма нужда.
я пак за цената на носача - най добрите са MOOG - и не са на тази цена която пишеш, колко често ще се убедиш сам - ако си внимателен шофьор -1 път в годината. За лагерите на задния мост............................100лв са частите и 150 за работа, поради тази причина си ги сменях сам - цял ден за 2 лагера - яд ме хвана

то че само простотии ще се изпишат тук е ясно, купи си поло купи си пасат не знам кво, не съм казал купи си фиата или недей, казах според мен + и - вече можеш да слушаш който поискаш, но не ми се виждат обективни мненията на колегите. иначе цената на носач ас метал в ем комплект с монтажа е 80 лв/август 2006/ и с ГАРАНЦИЯ 1 ГОДИНА. както казах вече 6 година карам фиатове:) и досега това ми е единствената смяна на носачи, просто бяха разбити като взех колата. оттогава не сам сменял, мина една година, а между другото не се броят на години, а на километри. цената на задните лагери е мисля към 45 лв единия и вземат около 50 за труд на единия. доколкото съм чел не си струва сам да сменяш, много зор било. то и поло да си взмеш ако е за основен ремонт ще дадеш 1000 лв, така че тези басни ги оставете. важното е, че цифрите за фиат са ниски- нов калник 80 лв, кормилни накрайници 12-15 лв, ремък алтернатор, ремък ходравлика и този на компресора на климата съответно: 13; 10; 16. пише добри гейтс, ма не им вярвам. ролка алтернатор и ролка климатик /еднакви са/ по 25 лв парчето.
п.с. никси е прав за фиат кода, аз не съм имал проблеми, но съм чел за доста такива. голям зор с този имобилайзер
п.с. никси е прав за фиат кода, аз не съм имал проблеми, но съм чел за доста такива. голям зор с този имобилайзер
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
...
Мерси колеги а какво ще кажете за този мотор 1.9 Jtd iимате ли някакви наблюдения. А относно това че пиша за Фиат в форума е защото в този форум ми се струва че може да се намери най - компетентното мнение. А искам да взема фиат защото ме кефи като визия до сега съм имал само VW и не мога да кажа нищо лошо за тях не съм имал никакви проблеми но за кола 99 цената от 5- 6 бона ми се струва по добра от колкото един голф 4 ТДИ над 10 бона се пак вие какво ще предпочетете. А поло вече имам и ми е малко искам малко по голяма кола. А и полото ми харчи 7 и половина бензин и на тая цена близо 2 лева вече ми писна на месец по 300 лева за бензин
А до колкото четох този мотор на бравото е комън реъл и хар4и около 5 и нещо.

- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Имам 2-ма познати с такива ДВГ, но едното е Мареа /на 300к км/, по-стара е и е без J... И двете са с клима. Само ангр. и пист. ремъци с ролките са ти над 200 лв., за по-читави ментета, иначе са еднакви на двете. От картера и на двете сълзи по малко, за да свалиш генератора се маха полуоска, за смяна на термостат трябват мн. нерви и най-малко 3 часа, смяната на свещите /подгряващите
/ на Мареа-та ни костваше само 1 час и малко кръв и кожа... Задни лагери се намират и по 35 лв., но аз не бих сложил такива, "железата" по предниците на италиянките много съм ги намразил, въобще не ми се коментират... Салоните не са чак толкова зле, което за Мареа-та направо ме изненада - по-стара е и си е "юркана", икономични са...
П.П. АС метал пооправиха май нещата с качеството от 1-2 год., ама са си АС метал...
П.П.2 От бензиновите - с подобни впечатления съм /Фиат, какво да ги правиш...
/, но и 4-мата ми познати с 1.6 са сменяли дюзи...
От морга, естествено, цената иначе
...
П.П.3 За малко да забравя - НЕ вземай 5-цилиндров /по-големия, 2.4/, освен ако сделката е адски изгодна...

П.П. АС метал пооправиха май нещата с качеството от 1-2 год., ама са си АС метал...
П.П.2 От бензиновите - с подобни впечатления съм /Фиат, какво да ги правиш...



П.П.3 За малко да забравя - НЕ вземай 5-цилиндров /по-големия, 2.4/, освен ако сделката е адски изгодна...
Последна промяна от kokovanev на Чет 23 авг 2007 11:55, променено общо 3 пъти.
аз дизели не карам, не мога да кажа за този мотор. то от нафта сега има смисал само ако я намираш по лев, ако зареждаш от бениностанция по-евтино ми е на газ. по принцип моторите на фиат са добри, бензините са малко капризни откъм датчици.на бравото му сменях сам ремъците и си беше много културно направено около алтернатора 

- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
двама приятели имам с брава
единия 1,4 12 винтила
другата 1,8 16 в
сите екстри клими ел стъкла, огледала, фарове мъгла, комфорт модул, хидравлика волана, АБС, колите са 96 и 98
и аз им викам ще плачете
аме вече 1-2 години само карат и не реват, само дребни неща
сигурно има и читави, важна е поддръжката
единия 1,4 12 винтила
другата 1,8 16 в
сите екстри клими ел стъкла, огледала, фарове мъгла, комфорт модул, хидравлика волана, АБС, колите са 96 и 98
и аз им викам ще плачете
аме вече 1-2 години само карат и не реват, само дребни неща
сигурно има и читави, важна е поддръжката
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта