Закупуване и поставяне на автомобилен климатик???

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
iliushin
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 10:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Закупуване и поставяне на автомобилен климатик???

Мнениеот iliushin » Пет 24 авг 2007 10:57


Здравейте, купих си голф 3 и всичко си му е ок, като изключим факта, че е без климатик.Болка голяма е през жегите. Знаете ли от къде мога да си купя и къде да ми го поставят? Ще се радвам много ако ми и споменете някакви цифри за самия климатик, и за поставянето му ако сте запознати.
Голфа ми е 1.4 двигател -бензин

Предварително благодаря




Fifkata
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Fifkata » Пет 24 авг 2007 11:00


Ето колега-виж това http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=56454


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 24 авг 2007 11:12


Финансово неоправдано.Освен това фабрично поставените климатици непрекъснато правят издънки, камо ли такъв присаждан унас...Пък и стоя двигател 1,4, че се наложи да го буташ по баирите...


iliushin
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 10:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот iliushin » Пон 27 авг 2007 15:54


Имах в предвид нещо лицензирано.


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Пон 27 авг 2007 16:08


лицензирано или с отнет лиценс все тая- колегите ти казаха, по-добре да продадеш голфа и да си вземеш друг с клима. ако си толкова богат съм чувал монтаж 600 лв, пълнене ала бала всичките глупости 100 лв поне, самия климатик 400 минимум ще ти струва според мен. а с 1,4 ще можеш да го пускаш само на празен ход като работи колата


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пон 27 авг 2007 18:37


K22 написа:Финансово неоправдано.Освен това фабрично поставените климатици непрекъснато правят издънки, камо ли такъв присаждан унас...Пък и стоя двигател 1,4, че се наложи да го буташ по баирите...

Като почнете да се изказвате. Какво от това, че колата е 1,4. Ако двигателя е добре, няма проблем с климатика и вървенето на колата. Ако имаше проблеми, завода нямаше да изкарва от завода 1,4 с климатици. Возил съм се в японски еднодневки с двигател 1,1 и при включен климатик автомобила върви перфектно.
Иначе колегата д аси прецени поставянето на климатик, втора употреба дали си заслужава. В Русе има сервиз където оставяш колата и след няколко дена я вземаш срещу 2000 лв. На други места тарифата е следната: климатика ( със всико към него ) - около 500 лв., труд и ремъци и зареждане -около 600-700 лв.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 27 авг 2007 19:37


[quote="DAXC"][quote="K22"]Ако имаше проблеми, завода нямаше да изкарва от завода 1,4 с климатици. Возил съм се в японски еднодневки с двигател 1,1 и при включен климатик автомобила върви перфектно.
quote]

и ти пък не се изказвай неподготвен. Японците правят клими още от 60 те години , второ на японските коли е фабрично монтиран а не насаден- има голяма разлика.
А и 1,4 ABD е утрепан мотор откъм скорост - да движат се такива коли с климатик , ама колко се движат и как изпреварват е друг съвсем голям въпрос .Заради това и има много писания от рода -като изпреварваш спри климатика и т.н. Климатика изяжда 5-7 к.с на 60 к.с двигател .... Като тръгнеш да изшпеварваш ТИР и става безкрайно.
На присаждан все нещо я с обороти на ПХ при включване , я с липса на мощност е проблема.
Хората на 1,8л мотор усещат спъването от климата , камо ли на този куц кон 1,4 л


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пон 27 авг 2007 21:24


Заради това и има много писания от рода -като изпреварваш спри климатика

Това малко изсмукано ми се вижда...
Колегата по-горе е напълно прав - климатика е съобразен с двигателя и трансмисията на съответния модел кола. Мощността пада малко, разбира се, но не толкова, че да ти пречи да изпреварваш. Говоря за напълно изправни двигател/ходова част!
Ако присадения климатик е съобразен с двигателя - няма проблеми. Друг е въпроса обаче, дали си заслужава финансовото упражнение. И климатик втора употреба ми звучи малко като гащи втора употреба...не че не става, ама....


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 28 авг 2007 8:48


Kalin72 написа:
Заради това и има много писания от рода -като изпреварваш спри климатика

Това малко изсмукано ми се вижда...
Колегата по-горе е напълно прав - климатика е съобразен с двигателя и трансмисията на съответния модел кола. Мощността пада малко, разбира се, но не толкова, че да ти пречи да изпреварваш. Говоря за напълно изправни двигател/ходова част!
Ако присадения климатик е съобразен с двигателя - няма проблеми. , ама....

Всичко е изчислено-включен климатик е равносилно на закачено туристическо ремарке. Правете си изводите!


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Вто 28 авг 2007 9:15


kris11 написа: и ти пък не се изказвай неподготвен. Японците правят клими още от 60 те години , второ на японските коли е фабрично монтиран а не насаден- има голяма разлика.
А и 1,4 ABD е утрепан мотор откъм скорост - да движат се такива коли с климатик , ама колко се движат и как изпреварват е друг съвсем голям въпрос .Заради това и има много писания от рода -като изпреварваш спри климатика и т.н. Климатика изяжда 5-7 к.с на 60 к.с двигател .... Като тръгнеш да изшпеварваш ТИР и става безкрайно.
На присаждан все нещо я с обороти на ПХ при включване , я с липса на мощност е проблема.
Хората на 1,8л мотор усещат спъването от климата , камо ли на този куц кон 1,4 л

Нали се сещаш, че голф3/Венто имат модели на които фабрично се поставят японски компресори?
Дали е монтиран допълнително или оригинално няма разлика-стига обаче монтираният допълнително да е сложен от човек който разбира и климатика да е изправен.
Разход от 5-7к.с. на технически изправен двигател не се усещат. Друг е въпроса ако двигателя е на безброй километри (каквито двигатели са на повечето автомобили в България).
Моето Венто е 1.8 АБС с японски компресор. До 2000 оборота се усеща, че е включен. Но над 2000 оборота няма някаква разлика в динамиката на колата.


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Вто 28 авг 2007 9:35


DAXC написа:
kris11 написа: и ти пък не се изказвай неподготвен. Японците правят клими още от 60 те години , второ на японските коли е фабрично монтиран а не насаден- има голяма разлика.
А и 1,4 ABD е утрепан мотор откъм скорост - да движат се такива коли с климатик , ама колко се движат и как изпреварват е друг съвсем голям въпрос .Заради това и има много писания от рода -като изпреварваш спри климатика и т.н. Климатика изяжда 5-7 к.с на 60 к.с двигател .... Като тръгнеш да изшпеварваш ТИР и става безкрайно.
На присаждан все нещо я с обороти на ПХ при включване , я с липса на мощност е проблема.
Хората на 1,8л мотор усещат спъването от климата , камо ли на този куц кон 1,4 л

Нали се сещаш, че голф3/Венто имат модели на които фабрично се поставят японски компресори?
Дали е монтиран допълнително или оригинално няма разлика-стига обаче монтираният допълнително да е сложен от човек който разбира и климатика да е изправен.
Разход от 5-7к.с. на технически изправен двигател не се усещат. Друг е въпроса ако двигателя е на безброй километри (каквито двигатели са на повечето автомобили в България).
Моето Венто е 1.8 АБС с японски компресор. До 2000 оборота се усеща, че е включен. Но над 2000 оборота няма някаква разлика в динамиката на колата.


На Фабия 1.2 климатика става само за овлажняване на въздуха в купето.... mhihi


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 28 авг 2007 9:36


ами не е точно така
на корса 1000 кубика, 3 цил
климатика върви като луд
спъва я естествено


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 28 авг 2007 10:02


Cherepaha написа:На Фабия 1.2 климатика става само за овлажняване на въздуха в купето.... mhihi

Грешка - климатика ИЗСУШАВА, а не овлажнява въздуха (в купето) !


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Вто 28 авг 2007 10:39


kris11 написа:Хората на 1,8л мотор усещат спъването от климата , камо ли на този куц кон 1,4 л


Колега обиждаш притежателите на тази бегачка :D :офф


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 28 авг 2007 12:25


Skruji написа:
kris11 написа:Хората на 1,8л мотор усещат спъването от климата , камо ли на този куц кон 1,4 л


Колега обиждаш притежателите на тази бегачка :D :офф

Прав си-това москвичи и лади ги ядем като топъл хляб :lol:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта