Здравейте, купих си голф 3 и всичко си му е ок, като изключим факта, че е без климатик.Болка голяма е през жегите. Знаете ли от къде мога да си купя и къде да ми го поставят? Ще се радвам много ако ми и споменете някакви цифри за самия климатик, и за поставянето му ако сте запознати.
Голфа ми е 1.4 двигател -бензин
Предварително благодаря



Закупуване и поставяне на автомобилен климатик???
лицензирано или с отнет лиценс все тая- колегите ти казаха, по-добре да продадеш голфа и да си вземеш друг с клима. ако си толкова богат съм чувал монтаж 600 лв, пълнене ала бала всичките глупости 100 лв поне, самия климатик 400 минимум ще ти струва според мен. а с 1,4 ще можеш да го пускаш само на празен ход като работи колата
K22 написа:Финансово неоправдано.Освен това фабрично поставените климатици непрекъснато правят издънки, камо ли такъв присаждан унас...Пък и стоя двигател 1,4, че се наложи да го буташ по баирите...
Като почнете да се изказвате. Какво от това, че колата е 1,4. Ако двигателя е добре, няма проблем с климатика и вървенето на колата. Ако имаше проблеми, завода нямаше да изкарва от завода 1,4 с климатици. Возил съм се в японски еднодневки с двигател 1,1 и при включен климатик автомобила върви перфектно.
Иначе колегата д аси прецени поставянето на климатик, втора употреба дали си заслужава. В Русе има сервиз където оставяш колата и след няколко дена я вземаш срещу 2000 лв. На други места тарифата е следната: климатика ( със всико към него ) - около 500 лв., труд и ремъци и зареждане -около 600-700 лв.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
[quote="DAXC"][quote="K22"]Ако имаше проблеми, завода нямаше да изкарва от завода 1,4 с климатици. Возил съм се в японски еднодневки с двигател 1,1 и при включен климатик автомобила върви перфектно.
quote]
и ти пък не се изказвай неподготвен. Японците правят клими още от 60 те години , второ на японските коли е фабрично монтиран а не насаден- има голяма разлика.
А и 1,4 ABD е утрепан мотор откъм скорост - да движат се такива коли с климатик , ама колко се движат и как изпреварват е друг съвсем голям въпрос .Заради това и има много писания от рода -като изпреварваш спри климатика и т.н. Климатика изяжда 5-7 к.с на 60 к.с двигател .... Като тръгнеш да изшпеварваш ТИР и става безкрайно.
На присаждан все нещо я с обороти на ПХ при включване , я с липса на мощност е проблема.
Хората на 1,8л мотор усещат спъването от климата , камо ли на този куц кон 1,4 л
quote]
и ти пък не се изказвай неподготвен. Японците правят клими още от 60 те години , второ на японските коли е фабрично монтиран а не насаден- има голяма разлика.
А и 1,4 ABD е утрепан мотор откъм скорост - да движат се такива коли с климатик , ама колко се движат и как изпреварват е друг съвсем голям въпрос .Заради това и има много писания от рода -като изпреварваш спри климатика и т.н. Климатика изяжда 5-7 к.с на 60 к.с двигател .... Като тръгнеш да изшпеварваш ТИР и става безкрайно.
На присаждан все нещо я с обороти на ПХ при включване , я с липса на мощност е проблема.
Хората на 1,8л мотор усещат спъването от климата , камо ли на този куц кон 1,4 л
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Заради това и има много писания от рода -като изпреварваш спри климатика
Това малко изсмукано ми се вижда...
Колегата по-горе е напълно прав - климатика е съобразен с двигателя и трансмисията на съответния модел кола. Мощността пада малко, разбира се, но не толкова, че да ти пречи да изпреварваш. Говоря за напълно изправни двигател/ходова част!
Ако присадения климатик е съобразен с двигателя - няма проблеми. Друг е въпроса обаче, дали си заслужава финансовото упражнение. И климатик втора употреба ми звучи малко като гащи втора употреба...не че не става, ама....
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Kalin72 написа:Заради това и има много писания от рода -като изпреварваш спри климатика
Това малко изсмукано ми се вижда...
Колегата по-горе е напълно прав - климатика е съобразен с двигателя и трансмисията на съответния модел кола. Мощността пада малко, разбира се, но не толкова, че да ти пречи да изпреварваш. Говоря за напълно изправни двигател/ходова част!
Ако присадения климатик е съобразен с двигателя - няма проблеми. , ама....
Всичко е изчислено-включен климатик е равносилно на закачено туристическо ремарке. Правете си изводите!
kris11 написа: и ти пък не се изказвай неподготвен. Японците правят клими още от 60 те години , второ на японските коли е фабрично монтиран а не насаден- има голяма разлика.
А и 1,4 ABD е утрепан мотор откъм скорост - да движат се такива коли с климатик , ама колко се движат и как изпреварват е друг съвсем голям въпрос .Заради това и има много писания от рода -като изпреварваш спри климатика и т.н. Климатика изяжда 5-7 к.с на 60 к.с двигател .... Като тръгнеш да изшпеварваш ТИР и става безкрайно.
На присаждан все нещо я с обороти на ПХ при включване , я с липса на мощност е проблема.
Хората на 1,8л мотор усещат спъването от климата , камо ли на този куц кон 1,4 л
Нали се сещаш, че голф3/Венто имат модели на които фабрично се поставят японски компресори?
Дали е монтиран допълнително или оригинално няма разлика-стига обаче монтираният допълнително да е сложен от човек който разбира и климатика да е изправен.
Разход от 5-7к.с. на технически изправен двигател не се усещат. Друг е въпроса ако двигателя е на безброй километри (каквито двигатели са на повечето автомобили в България).
Моето Венто е 1.8 АБС с японски компресор. До 2000 оборота се усеща, че е включен. Но над 2000 оборота няма някаква разлика в динамиката на колата.
- Cherepaha
- Мнения: 951
- Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
DAXC написа:kris11 написа: и ти пък не се изказвай неподготвен. Японците правят клими още от 60 те години , второ на японските коли е фабрично монтиран а не насаден- има голяма разлика.
А и 1,4 ABD е утрепан мотор откъм скорост - да движат се такива коли с климатик , ама колко се движат и как изпреварват е друг съвсем голям въпрос .Заради това и има много писания от рода -като изпреварваш спри климатика и т.н. Климатика изяжда 5-7 к.с на 60 к.с двигател .... Като тръгнеш да изшпеварваш ТИР и става безкрайно.
На присаждан все нещо я с обороти на ПХ при включване , я с липса на мощност е проблема.
Хората на 1,8л мотор усещат спъването от климата , камо ли на този куц кон 1,4 л
Нали се сещаш, че голф3/Венто имат модели на които фабрично се поставят японски компресори?
Дали е монтиран допълнително или оригинално няма разлика-стига обаче монтираният допълнително да е сложен от човек който разбира и климатика да е изправен.
Разход от 5-7к.с. на технически изправен двигател не се усещат. Друг е въпроса ако двигателя е на безброй километри (каквито двигатели са на повечето автомобили в България).
Моето Венто е 1.8 АБС с японски компресор. До 2000 оборота се усеща, че е включен. Но над 2000 оборота няма някаква разлика в динамиката на колата.
На Фабия 1.2 климатика става само за овлажняване на въздуха в купето....

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта