Rosy, има бая да обсъждаме с теб...
Забрави за 4 степенни автоматици, слагат ги все още за да падне цената на колата, няма kickdown и е суперподходящо за бабичка към 70те...
Типтроника е доста добре изимитиран от Тойота но с едно ограничение - не го слагат на дизели, защо незнам, докато на VW там им е силата.
Ако ще купуваш автоматик ти препоръчвам да избереш реномиран производител (кия и френските не играят) устроиството е високотехнологично и може да бъде много капризно...
За тези пари можеш да гледаш Ауди Sline (втора ръка естествено) А4 или А6 според предпо4итанията там имаш превключване от волана с +/– и си като в Ф1
Ако мога още да помогна - питай



Съвет за покупка на нова кола
ROSSY, като гледам отколко време се върти темата, означава, че не бързаш с покупката на автомобила. затова : 1. поръчай си нов автомобил, ако си сигурен, че няма да ти омръзне в следващите 4 години. едва след този срок ще му вземеш добра цена при препродажба. 2. марката не е толкова важна - ако е покупка на ново. почти всички продавачи предлагат еднакви условия на покупка и гаранция. 3. френските предложения би следвало да бъдат избягвани - особено в случая автоматик. 4. не се информирай косвено, както правиш в случая - тоя казал, оня казал. най - добре изясни за себе си какво искаш да има в автомобила и посети отделните продавачи. за улеснение - може да изглежда бабешко, но дава много добра прегледност - начертай на един лист таблица с твоите желания и срещу всяко от конкурентните предложения пиши "+" или "-". добиваш много ясна представа какво копуваш за парите си, а това е важно ако не се влияеш от марки. 5. имаше съвет към теб - на самолета и т.н, не те съветвам, ако не знаеш език и някои особености в търговията втора ръка - много рядко някой ще ти позволи да пробваш колата преди да е видял пари по банковата си сметка, а и автоматици няма във всяка автокъща. така, че - успех и отвреме на време ни уведомявай за хода на мислите си. на мен поне ми е интересно.
П.С. - какво стана с 5-цата 2.0 TDI?
П.С. - какво стана с 5-цата 2.0 TDI?
- rosy
- Вечен БАН
- Мнения: 2055
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vodoo написа:ROSSY, като гледам отколко време се върти темата, означава, че не бързаш с покупката на автомобила. затова : 1. поръчай си нов автомобил, ако си сигурен, че няма да ти омръзне в следващите 4 години. едва след този срок ще му вземеш добра цена при препродажба. 2. марката не е толкова важна - ако е покупка на ново. почти всички продавачи предлагат еднакви условия на покупка и гаранция. 3. френските предложения би следвало да бъдат избягвани - особено в случая автоматик. 4. не се информирай косвено, както правиш в случая - тоя казал, оня казал. най - добре изясни за себе си какво искаш да има в автомобила и посети отделните продавачи. за улеснение - може да изглежда бабешко, но дава много добра прегледност - начертай на един лист таблица с твоите желания и срещу всяко от конкурентните предложения пиши "+" или "-". добиваш много ясна представа какво копуваш за парите си, а това е важно ако не се влияеш от марки. 5. имаше съвет към теб - на самолета и т.н, не те съветвам, ако не знаеш език и някои особености в търговията втора ръка - много рядко някой ще ти позволи да пробваш колата преди да е видял пари по банковата си сметка, а и автоматици няма във всяка автокъща. така, че - успех и отвреме на време ни уведомявай за хода на мислите си. на мен поне ми е интересно.
П.С. - какво стана с 5-цата 2.0 TDI?
Бях се отказал, сега погледнах и обявата още си стои в мобилето с цена от 39500 лв.
Това за самолета няма да го направя точно заради проблема с езика, а и не разбирам толкова от автомобили, за да разбера на място читава ли е колата или не. Отностно продавачите са посетени и то по няколко пъти. Проблема е, че наистина с изключение на WV няма кола в наличност автоматик която да се изпробва. Така че поръчката е малко насляпо. А и отделно в ценовия клас който ме интересува и с небогат избор.
Накрая ще взема да си взема един Голф 4 автомат. Даже утре мисля да посетя две-три автокъщи в които има налични такива.
Благодаря на всички от форума за съветите и за добронамереността. Пичаги сте вие:)
- bodlivez
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 21 дек 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
voodo, никъде не съм казвал че като отиде до Виена (примерно) човека трябва да се върне с кола, просто това ходене даже и нищо да не си хареса ще му изясни какво му трябва като покара това/онова. Досега не съм бил във втора употреба където да не ми дадат да карам каквото си харесам, все пак той не гледа за 10 годишен трошляк без регистрация.
За карането виж си напълно прав, без тест драйв не купувам ново, камоли старо. И много са ми чудни хората който го правят.
За карането виж си напълно прав, без тест драйв не купувам ново, камоли старо. И много са ми чудни хората който го правят.
- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не се занимавай с глупости.... отиди и си купи НОВА кола.
Риска е прекалено голям да купиш нещо старо с "лек фабричен дефект" на супер висока цена, а после да си посипваш главата с пепел.
Опела с ръчни скорости е страхотен!
Тойотата с автоматични скорости е страхотна!
Аз бих взел с manual
, ама това си е лично мое мнение...
Това е!
Риска е прекалено голям да купиш нещо старо с "лек фабричен дефект" на супер висока цена, а после да си посипваш главата с пепел.
Опела с ръчни скорости е страхотен!
Тойотата с автоматични скорости е страхотна!
Аз бих взел с manual

Това е!
- autochoice
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
rosy
Мен ако питаш зе да ми ставаш симпатичен - и аз като реша да си купувам нещо избирам дълго време.
Мой личен съвет - недей се хвърля на Голфове на 2 години - гаранцията е много важно нещо в днешни дни - особено що се отнася за 2,0 ТДИ:)
Можеш ли да предположиш колко струва в момента чисто нов Голф 1,9 ТДИ ДСГ 105 коня с 6-степенен автоматик (най-добрия автоматик в момента на пазара). При това оборудван с 4 врати с 4 ел стъкла, ел. отопляеми огледала, централно с дистанционно, Двузонов климатроник, преден подлакътник, ЦД+МП3 (заводски Балупункт), фарове за мъгла, нормално резервно колело и цвят металик;)
38 584 лева с ДДС - ни-повече ни по-малко. Има промоцийки.
Бих се жертвал да ти дам малко отстъпка, а пък ако прежалиш металика ще слезем и под 37000. И е фауве и е дизел и е ДСГ и си имаш гаранцийка 2 години без ограничение на км. Чиста работа.
1,6 бензинката мога да ти я направя за около 35200 със същите екстри и без металик - дизела си е по-добра оферта отвсякъде. И бензинката е с 6-степенен автоматик ама не е ДСГ и не върви като дизелчето - че и не харчи като него, че и не пази цена като него:)
Пък за Хлопела, Тоягата и Пинджото или добро или нищо;)
Мен ако питаш зе да ми ставаш симпатичен - и аз като реша да си купувам нещо избирам дълго време.
Мой личен съвет - недей се хвърля на Голфове на 2 години - гаранцията е много важно нещо в днешни дни - особено що се отнася за 2,0 ТДИ:)
Можеш ли да предположиш колко струва в момента чисто нов Голф 1,9 ТДИ ДСГ 105 коня с 6-степенен автоматик (най-добрия автоматик в момента на пазара). При това оборудван с 4 врати с 4 ел стъкла, ел. отопляеми огледала, централно с дистанционно, Двузонов климатроник, преден подлакътник, ЦД+МП3 (заводски Балупункт), фарове за мъгла, нормално резервно колело и цвят металик;)
38 584 лева с ДДС - ни-повече ни по-малко. Има промоцийки.
Бих се жертвал да ти дам малко отстъпка, а пък ако прежалиш металика ще слезем и под 37000. И е фауве и е дизел и е ДСГ и си имаш гаранцийка 2 години без ограничение на км. Чиста работа.
1,6 бензинката мога да ти я направя за около 35200 със същите екстри и без металик - дизела си е по-добра оферта отвсякъде. И бензинката е с 6-степенен автоматик ама не е ДСГ и не върви като дизелчето - че и не харчи като него, че и не пази цена като него:)
Пък за Хлопела, Тоягата и Пинджото или добро или нищо;)
- StS
- Мнения: 2400
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
drt
а уе момчета вижте това според вас възможно ли е ...като знам базовата цена ...да не би да е с "лек фабричен дефект" и затова да струва толкоз иначе като се замисли човек...
http://mobile.de/SIDgrJclYtHuKS.DUsjlH8 ... 270572942&
http://mobile.de/SIDgrJclYtHuKS.DUsjlH8 ... 270572942&
- autochoice
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Напълно възможно е!
Особено за 5-годишен бензинов файтон, без ДДС и акциз. ДДС: 7500 лева, акциз: около 8000 лева. Целият масраф излиза около 50000 лева и по 20 на сто после. ЕС-Класи 2002-ра при това дизел и с повече екстри вървят около 45000 лева с ДДС и акциз.
Нашто си е най-скъпо.
А пък файтона 3,2 бензин е безсмъртен така че цената едва ли е плод на мистериозен дефект;)
Особено за 5-годишен бензинов файтон, без ДДС и акциз. ДДС: 7500 лева, акциз: около 8000 лева. Целият масраф излиза около 50000 лева и по 20 на сто после. ЕС-Класи 2002-ра при това дизел и с повече екстри вървят около 45000 лева с ДДС и акциз.

А пък файтона 3,2 бензин е безсмъртен така че цената едва ли е плод на мистериозен дефект;)
- StS
- Мнения: 2400
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
autochoice написа:Напълно възможно е!
Особено за 5-годишен бензинов файтон, без ДДС и акциз. ДДС: 7500 лева, акциз: около 8000 лева. Целият масраф излиза около 50000 лева и по 20 на сто после. ЕС-Класи 2002-ра при това дизел и с повече екстри вървят около 45000 лева с ДДС и акциз.Нашто си е най-скъпо.
А пък файтона 3,2 бензин е безсмъртен така че цената едва ли е плод на мистериозен дефект;)
Акциз..ДДС тва не го включваме ддс няма да се плати ще се вземе от собственик ...да кажем 38000 лв .
Но не разбрах какво имаш предвид безсмъртен двигател... при условие че даже този двг не се продава повеме заменен е от 3.6 л.
- autochoice
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Успех в покупката на файтона - не знам как няма да платиш акциза.
Двигателя 3,2 на Фолксваген е просто много здрав, продавал съм два такива Файтона и съм ги виждал само за смяна на масло:)
3,6 мотора се слага на Туарег.
При файтона си е 3,2 литра, освен това този мотор се слага на Мултиван (дори вездесъщият Бизнес в София е с такъв) и с него беше дъртата Р32-ка.
Двигателя 3,2 на Фолксваген е просто много здрав, продавал съм два такива Файтона и съм ги виждал само за смяна на масло:)
3,6 мотора се слага на Туарег.
При файтона си е 3,2 литра, освен това този мотор се слага на Мултиван (дори вездесъщият Бизнес в София е с такъв) и с него беше дъртата Р32-ка.
- rosy
- Вечен БАН
- Мнения: 2055
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Вчера гледах това
40 000 км реални, 1.9-DSG дата на производство септември 2006.
Цена 30 000 лв
Всички хубаво, но е имала удар. Сега няма въздушна възглавница на волана. В Юни такава струва 1480 лв. Много е възможно да трябва да се сменя управляващия блок на еърбеците. Тва е 720 пак в Юни
ПОнеже е била прасната в областта на предна лява гума трябва да се види и геометрията как е. Ако има проблем там не знам колко ще струва
Иначе колата е бонбон
Ама с това тъмно минало...
Според вас каква трябва да е тактиката, от цената 30 бона да се пазаря надолу колкото е разхода по отстраняването на проблемите или направо да се отказвам
40 000 км реални, 1.9-DSG дата на производство септември 2006.
Цена 30 000 лв
Всички хубаво, но е имала удар. Сега няма въздушна възглавница на волана. В Юни такава струва 1480 лв. Много е възможно да трябва да се сменя управляващия блок на еърбеците. Тва е 720 пак в Юни




Според вас каква трябва да е тактиката, от цената 30 бона да се пазаря надолу колкото е разхода по отстраняването на проблемите или направо да се отказвам

- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта