Съвет за покупка на нова кола

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
bodlivez
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 21 дек 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот bodlivez » Пет 24 авг 2007 12:30


Rosy, има бая да обсъждаме с теб...
Забрави за 4 степенни автоматици, слагат ги все още за да падне цената на колата, няма kickdown и е суперподходящо за бабичка към 70те...
Типтроника е доста добре изимитиран от Тойота но с едно ограничение - не го слагат на дизели, защо незнам, докато на VW там им е силата.
Ако ще купуваш автоматик ти препоръчвам да избереш реномиран производител (кия и френските не играят) устроиството е високотехнологично и може да бъде много капризно...
За тези пари можеш да гледаш Ауди Sline (втора ръка естествено) А4 или А6 според предпо4итанията там имаш превключване от волана с +/– и си като в Ф1

Ако мога още да помогна - питай




Потребителски аватар
vodoo
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vodoo » Пет 24 авг 2007 13:59


ROSSY, като гледам отколко време се върти темата, означава, че не бързаш с покупката на автомобила. затова : 1. поръчай си нов автомобил, ако си сигурен, че няма да ти омръзне в следващите 4 години. едва след този срок ще му вземеш добра цена при препродажба. 2. марката не е толкова важна - ако е покупка на ново. почти всички продавачи предлагат еднакви условия на покупка и гаранция. 3. френските предложения би следвало да бъдат избягвани - особено в случая автоматик. 4. не се информирай косвено, както правиш в случая - тоя казал, оня казал. най - добре изясни за себе си какво искаш да има в автомобила и посети отделните продавачи. за улеснение - може да изглежда бабешко, но дава много добра прегледност - начертай на един лист таблица с твоите желания и срещу всяко от конкурентните предложения пиши "+" или "-". добиваш много ясна представа какво копуваш за парите си, а това е важно ако не се влияеш от марки. 5. имаше съвет към теб - на самолета и т.н, не те съветвам, ако не знаеш език и някои особености в търговията втора ръка - много рядко някой ще ти позволи да пробваш колата преди да е видял пари по банковата си сметка, а и автоматици няма във всяка автокъща. така, че - успех и отвреме на време ни уведомявай за хода на мислите си. на мен поне ми е интересно.
П.С. - какво стана с 5-цата 2.0 TDI?


Потребителски аватар
rosy
Вечен БАН
Мнения: 2055
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosy » Пет 24 авг 2007 14:13


vodoo написа:ROSSY, като гледам отколко време се върти темата, означава, че не бързаш с покупката на автомобила. затова : 1. поръчай си нов автомобил, ако си сигурен, че няма да ти омръзне в следващите 4 години. едва след този срок ще му вземеш добра цена при препродажба. 2. марката не е толкова важна - ако е покупка на ново. почти всички продавачи предлагат еднакви условия на покупка и гаранция. 3. френските предложения би следвало да бъдат избягвани - особено в случая автоматик. 4. не се информирай косвено, както правиш в случая - тоя казал, оня казал. най - добре изясни за себе си какво искаш да има в автомобила и посети отделните продавачи. за улеснение - може да изглежда бабешко, но дава много добра прегледност - начертай на един лист таблица с твоите желания и срещу всяко от конкурентните предложения пиши "+" или "-". добиваш много ясна представа какво копуваш за парите си, а това е важно ако не се влияеш от марки. 5. имаше съвет към теб - на самолета и т.н, не те съветвам, ако не знаеш език и някои особености в търговията втора ръка - много рядко някой ще ти позволи да пробваш колата преди да е видял пари по банковата си сметка, а и автоматици няма във всяка автокъща. така, че - успех и отвреме на време ни уведомявай за хода на мислите си. на мен поне ми е интересно.
П.С. - какво стана с 5-цата 2.0 TDI?

Бях се отказал, сега погледнах и обявата още си стои в мобилето с цена от 39500 лв.
Това за самолета няма да го направя точно заради проблема с езика, а и не разбирам толкова от автомобили, за да разбера на място читава ли е колата или не. Отностно продавачите са посетени и то по няколко пъти. Проблема е, че наистина с изключение на WV няма кола в наличност автоматик която да се изпробва. Така че поръчката е малко насляпо. А и отделно в ценовия клас който ме интересува и с небогат избор.
Накрая ще взема да си взема един Голф 4 автомат. Даже утре мисля да посетя две-три автокъщи в които има налични такива.
Благодаря на всички от форума за съветите и за добронамереността. Пичаги сте вие:)


Потребителски аватар
bodlivez
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 21 дек 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот bodlivez » Пет 24 авг 2007 14:31


voodo, никъде не съм казвал че като отиде до Виена (примерно) човека трябва да се върне с кола, просто това ходене даже и нищо да не си хареса ще му изясни какво му трябва като покара това/онова. Досега не съм бил във втора употреба където да не ми дадат да карам каквото си харесам, все пак той не гледа за 10 годишен трошляк без регистрация.
За карането виж си напълно прав, без тест драйв не купувам ново, камоли старо. И много са ми чудни хората който го правят.


Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Пет 24 авг 2007 16:20


Не се занимавай с глупости.... отиди и си купи НОВА кола.

Риска е прекалено голям да купиш нещо старо с "лек фабричен дефект" на супер висока цена, а после да си посипваш главата с пепел.

Опела с ръчни скорости е страхотен!
Тойотата с автоматични скорости е страхотна!

Аз бих взел с manual :twisted: , ама това си е лично мое мнение...

Това е!


Потребителски аватар
momo 1
Мнения: 561
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БУРГАС

Мнениеот momo 1 » Пет 24 авг 2007 16:36


Opel e колата GTC
ASTRA 3-door Enjoy, Easytronic Z16XER (85 kW / 115 h.p.) 29 337 ЛЕВА
ASTRA 3-door Enjoy, aut. Z18XER (103 kW / 140 h.p.) 32 383 ЛЕВА
нови
климатроник, кожен волан, упр.от волана ,металик ,SPORT режим.....


Потребителски аватар
momo 1
Мнения: 561
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БУРГАС

Мнениеот momo 1 » Пет 24 авг 2007 16:41


при автоматика сменяш накладки по често това му е минуса иначе разваляне няма.
други плюсове че цените на резервни части са доста по ниски от цените на автомобилите който си посочил ,второ по масов модел красив.... и т.н


Потребителски аватар
autochoice
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот autochoice » Пет 24 авг 2007 21:03


rosy
Мен ако питаш зе да ми ставаш симпатичен - и аз като реша да си купувам нещо избирам дълго време.
Мой личен съвет - недей се хвърля на Голфове на 2 години - гаранцията е много важно нещо в днешни дни - особено що се отнася за 2,0 ТДИ:)
Можеш ли да предположиш колко струва в момента чисто нов Голф 1,9 ТДИ ДСГ 105 коня с 6-степенен автоматик (най-добрия автоматик в момента на пазара). При това оборудван с 4 врати с 4 ел стъкла, ел. отопляеми огледала, централно с дистанционно, Двузонов климатроник, преден подлакътник, ЦД+МП3 (заводски Балупункт), фарове за мъгла, нормално резервно колело и цвят металик;)
38 584 лева с ДДС - ни-повече ни по-малко. Има промоцийки.
Бих се жертвал да ти дам малко отстъпка, а пък ако прежалиш металика ще слезем и под 37000. И е фауве и е дизел и е ДСГ и си имаш гаранцийка 2 години без ограничение на км. Чиста работа.
1,6 бензинката мога да ти я направя за около 35200 със същите екстри и без металик - дизела си е по-добра оферта отвсякъде. И бензинката е с 6-степенен автоматик ама не е ДСГ и не върви като дизелчето - че и не харчи като него, че и не пази цена като него:)
Пък за Хлопела, Тоягата и Пинджото или добро или нищо;)


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2400
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

drt

Мнениеот StS » Съб 25 авг 2007 0:48


а уе момчета вижте това според вас възможно ли е ...като знам базовата цена ...да не би да е с "лек фабричен дефект" и затова да струва толкоз иначе като се замисли човек...

http://mobile.de/SIDgrJclYtHuKS.DUsjlH8 ... 270572942&


Потребителски аватар
autochoice
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот autochoice » Съб 25 авг 2007 8:45


Напълно възможно е!
Особено за 5-годишен бензинов файтон, без ДДС и акциз. ДДС: 7500 лева, акциз: около 8000 лева. Целият масраф излиза около 50000 лева и по 20 на сто после. ЕС-Класи 2002-ра при това дизел и с повече екстри вървят около 45000 лева с ДДС и акциз. : vw fen Нашто си е най-скъпо.
А пък файтона 3,2 бензин е безсмъртен така че цената едва ли е плод на мистериозен дефект;)


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2400
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот StS » Съб 25 авг 2007 10:19


autochoice написа:Напълно възможно е!
Особено за 5-годишен бензинов файтон, без ДДС и акциз. ДДС: 7500 лева, акциз: около 8000 лева. Целият масраф излиза около 50000 лева и по 20 на сто после. ЕС-Класи 2002-ра при това дизел и с повече екстри вървят около 45000 лева с ДДС и акциз. : vw fen Нашто си е най-скъпо.
А пък файтона 3,2 бензин е безсмъртен така че цената едва ли е плод на мистериозен дефект;)



Акциз..ДДС тва не го включваме ддс няма да се плати ще се вземе от собственик ...да кажем 38000 лв .
Но не разбрах какво имаш предвид безсмъртен двигател... при условие че даже този двг не се продава повеме заменен е от 3.6 л.


Потребителски аватар
autochoice
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот autochoice » Съб 25 авг 2007 10:33


Успех в покупката на файтона - не знам как няма да платиш акциза.
Двигателя 3,2 на Фолксваген е просто много здрав, продавал съм два такива Файтона и съм ги виждал само за смяна на масло:)
3,6 мотора се слага на Туарег.
При файтона си е 3,2 литра, освен това този мотор се слага на Мултиван (дори вездесъщият Бизнес в София е с такъв) и с него беше дъртата Р32-ка.


Потребителски аватар
rosy
Вечен БАН
Мнения: 2055
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosy » Сря 29 авг 2007 12:35


Вчера гледах това
Изображение
Изображение
40 000 км реални, 1.9-DSG дата на производство септември 2006.
Цена 30 000 лв
Всички хубаво, но е имала удар. Сега няма въздушна възглавница на волана. В Юни такава струва 1480 лв. Много е възможно да трябва да се сменя управляващия блок на еърбеците. Тва е 720 пак в Юни :roll: ПОнеже е била прасната в областта на предна лява гума трябва да се види и геометрията как е. Ако има проблем там не знам колко ще струва :roll: Иначе колата е бонбон :D Ама с това тъмно минало... :roll:

Според вас каква трябва да е тактиката, от цената 30 бона да се пазаря надолу колкото е разхода по отстраняването на проблемите или направо да се отказвам :?:


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Сря 29 авг 2007 14:35


:banghead:

Оди си вземи един Ситроен С4 от магазина.


Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Сря 29 авг 2007 14:40


Колега, мисля че ти казах вече моето мнение, както и мнението на много други съфорумци.... Направи си нужните изводи...

Защо мислиш, че се продава тази "почти нова" кола?



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта