
Предимства на инверторен климатик
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
- Автомобил: VW MK4
- Двигател: ATD PD TDI
- Местоположение: Русе
Извинявам се обаче имам още един въпрос, последен
Значи наблюдавам му работата на моя климатик и забелязвам, че спира и тръгва?! На вътрешното тяло има лампа, която показва кога външното работи. Лампата светва, в тоя момент чувам, че външното тяло запова да работи / издава един шум наподобяващ електрожен, но не е много силен / и перката на външното тяло се завърта. Работи така примерно 5 минути и външното тяло спира / не намаля обороти /, перката спира да върти и лампата на вътрешното тяло изгасва. Нали уж инвертора не изключва, а работи с променлива мощност? След 5 минути тръгва пак, жуженето на външното тяло, перката, лампата и т.н. Забелязвал съм примерно на някои външни тела перките им се въртят съвсем леко, следващия момент засилват. Моя не е така - или работи или не. Това присъщо ли е за инверторните клими или само надписите на моя са на инвертор?

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
клими или само надписите на моя са на инвертор?
Е, то има и други моменти .... все пак инвертора е с променлива мощност , ама това не значи , че ако си достигне зададената температура тогава какво ? ако не спира , излиза , че трябва да продължи да работи с намалена мощност още , ама тя е около 30 % от мощността , която може да отдаде и в някакъв момент току мина на - 5 градуса




- gelezen
- Мнения: 84
- Регистриран на: Съб 17 мар 2007 16:35
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: BCB 2006
- Местоположение: Добрич
а какво ще кажете за този panasonic ,че мисля да го отнеса днес.Дали ще ме изкара десетина години
http://www.kkelectronics.com/product_de ... d=09003488

Извиняваите колеги ако повтарям някого но моята дилема е следната искам да купя климатек но само за оклаждане тъи като за отопление си имам местно парно от това което прочетох до тук си извадих извода че инверторните климатици се справят добре и с двете неща а обикновенните тоест по евтините само студят и не топлят добре.Въпросът ми конкретно е мога ли да си взема обикновен (хубав) климатик при положение , че ще го ползвам само за охлаждане,предварително благодаря.
П.С. Спрял съм се на Панасоник за около 900 лв не инверторен ,а сплит система извинявам се но не за сега не мога да сложа линк.
П.С. Спрял съм се на Панасоник за около 900 лв не инверторен ,а сплит система извинявам се но не за сега не мога да сложа линк.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
П.С. Спрял съм се на Панасоник за около 900 лв не инверторен ,а сплит система извинявам се но не за сега не мога да сложа линк.
За тебе колега каквото и да вземеш си супер добре ! Даже и мидеа да пляснеш - все тая ..... за студено климите нямат проблеми ( е стига да не са "ръгнати" 1 12ка на 200 кубика и да се търси ефект )

п.с Инвертор не значи , че не е сплит ..... а сплита значи , че не е прозоречен ( опростено казано )

juve написа:П.С. Спрял съм се на Панасоник за около 900 лв не инверторен ,а сплит система извинявам се но не за сега не мога да сложа линк.
За тебе колега каквото и да вземеш си супер добре ! Даже и мидеа да пляснеш - все тая ..... за студено климите нямат проблеми ( е стига да не са "ръгнати" 1 12ка на 200 кубика и да се търси ефект )
п.с Инвертор не значи , че не е сплит ..... а сплита значи , че не е прозоречен ( опростено казано )
С малко закъснение много благодаря колега

- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Полезно инфо за панасоник инвертори произведени преди 11.2006та ..... имат производствен дефект проблема се появява през зимата само, само за серията DKE. Това климатици произвеждани до ноември 2006 година . От по-новите модели GKE и HKE, HKEW и HKEW-3 няма проблеми. Яловото се проявява като грешка F91, тя отговаря за : ниско ниво на фреона или затворен трипътен винтил, обаче всъщност се преебава някаква пружина на клапана ..... много е досадно ....както работи след размразяване на компресора, той тръгва, но на празен ход не топли повече и ти замръзват лешничетата.... ..след два опита за 20 минути като не успее да зацепи праска грешка която се изобразява като мигане на таймера. Тялото не ебава да откине нито на никакви команди от дистанционното, нито на обредните танци или бой....... помага да рестартираш главно мастер шалтер...... колкото повече време минава толкова повече и по дълги рестартирания трябват
проблема е описан много добре тук........
http://www.soft-clima.com/index.php?s=e ... owtopic=18
сутринта звъннах ...пичовете от сервиза дойдоха след половина час ..... и казаха че въпреки изтеклата с повече от година гаранция в рамките на един до три дни ще ми сменят без пари целият външен агрегат защото било производствен дефект
.....понеже звучи прекалено хубаво да е истина та за това чакам новото външно тяло да се ядоса и да избие половината квартал .....
малко за търсачките: Panasonic Климатик
инвертор Inverter air conditioner грешка error ф91 f91
проблема е описан много добре тук........
http://www.soft-clima.com/index.php?s=e ... owtopic=18
сутринта звъннах ...пичовете от сервиза дойдоха след половина час ..... и казаха че въпреки изтеклата с повече от година гаранция в рамките на един до три дни ще ми сменят без пари целият външен агрегат защото било производствен дефект

.....понеже звучи прекалено хубаво да е истина та за това чакам новото външно тяло да се ядоса и да избие половината квартал .....

малко за търсачките: Panasonic Климатик
инвертор Inverter air conditioner грешка error ф91 f91
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта