Проект G2 G60

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Сря 22 авг 2007 0:29


:screwy :screwy :screwy Вие добре ли стеееее :maaad: :maaad: :maaad: :maaad: :maaad: баси ненормалното :shock :shock :shock :shock не сте хора :lol: :lol: :lol: Евала колеги тоя голф ше стане мазало.

Ма тоя капак кат огледало :shock :shock :shock :shock :shock


:cry: :cry: :cry: Ше хвана моя да го хвърля някъде :twisted: :twisted: :twisted:




Потребителски аватар
kamenov
Мнения: 1372
Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 16:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот kamenov » Сря 22 авг 2007 1:05


:shocked :shocked :shocked Вие сте ненормални


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Сря 22 авг 2007 2:31


Ама и как полират, на струг, яко а яко, ей огън сте :wink:


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Сря 22 авг 2007 8:21


Един въпрос само - как ще се запази този блясък с времето - лак, или? :roll:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 22 авг 2007 11:39


didoriginal написа:Един въпрос само - как ще се запази този блясък с времето - лак, или? :roll:



Детайлите ще бъдат лакирани след обработка за да се запази вида.... проблема е че като пипате с пръсти полирания детайл, след време помътнява алуминия, за тва ЛАК !!! :D


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 22 авг 2007 11:55


creativs написа::screwy :screwy :screwy Вие добре ли стеееее :maaad: :maaad: :maaad: :maaad: :maaad: баси ненормалното :shock :shock :shock :shock не сте хора :lol: :lol: :lol:.....


kamenov написа::shocked :shocked :shocked Вие сте ненормални


madcap написа:....... яко а яко, ей огън сте :wink:


Колеги нека ограничим постовете по темата само в областа на конструктивни въпроси и предложения свързани с проекта, защото работата е още в началото, а темата набъбва с невероятни темпове... :?

Проектът наистина е много интригуващ и заслужава адмирации, ама все пак нека се опитаме да се придържаме към същността на темата, иначе ще стане мазало.... :?

Поздрави на всички!

Последна промяна от Li4o на Сря 22 авг 2007 12:01, променено общо 1 път.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 22 авг 2007 11:59


В Четвъртък, започва да се сглобява двигателя обратно, живот и здраве до другата седмица ще проработи отново :roll:


ИНФО: За тези които искат да знаят как полираме:


Няколко вида шкурки: 120, 240, 320, 500 след което водно 1000, 1500, 2000 и 4000. В зависимост от това колко е захабен/замърсен детайла използваме различни комбинаций; капака на клапаните беше минат първо с 240 на ъглошлайф, след това на ръка по каналите пак с 240, на някои мест съм си играл и със 120 (улеи, около капачката) след това 500 после водно 1000 и 1500 тук-там 2000.

За самото полиране ползваме две кичета - едно за грубо и едно за полиране, продават се пасти за различните видове метали (в случая алуминий), минава се с първото киче докато не почне да дава блясък, избърсва се с чист парцал, малко да истине че детайла загрява доста от продължително търкане след което с полир кичето хубаво се минава отново, избърсва се и е готово!


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 22 авг 2007 18:22


Гледам полирате :lol: Имам някакви подобни снимки. Да подразня малко аудиторията


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CRX Racing » Сря 22 авг 2007 19:00


prj57 написа:В Четвъртък, започва да се сглобява двигателя обратно, живот и здраве до другата седмица ще проработи отново :roll:


ИНФО: За тези които искат да знаят как полираме:


Няколко вида шкурки: 120, 240, 320, 500 след което водно 1000, 1500, 2000 и 4000. В зависимост от това колко е захабен/замърсен детайла използваме различни комбинаций; капака на клапаните беше минат първо с 240 на ъглошлайф, след това на ръка по каналите пак с 240, на някои мест съм си играл и със 120 (улеи, около капачката) след това 500 после водно 1000 и 1500 тук-там 2000.

За самото полиране ползваме две кичета - едно за грубо и едно за полиране, продават се пасти за различните видове метали (в случая алуминий), минава се с първото киче докато не почне да дава блясък, избърсва се с чист парцал, малко да истине че детайла загрява доста от продължително търкане след което с полир кичето хубаво се минава отново, избърсва се и е готово!

След полирането не "запечатвате" ли с нещо алуминия?


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Сря 22 авг 2007 19:44


prj57 написа:Детайлите ще бъдат лакирани след обработка за да се запази вида.... проблема е че като пипате с пръсти полирания детайл, след време помътнява алуминия, за тва ЛАК !!! :D


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 22 авг 2007 20:39


Brabus, стига с тия снимки!!! Я ела в гаража да потъркаш редом с нас да видиш как се постига тва


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 22 авг 2007 20:41


Проектче57, с удоволствие, но наистина нямам време.
Аз от 1 година се каня да пробвам да полирам борда на моите джанти (имам пета, резервна) и все няма време :wink:


Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CRX Racing » Сря 22 авг 2007 20:57


Добре и сега ако ми кажеш къде ще намериш лак за алуминий, защото съм търсил и не намерих. Трябва да се използва грунд, който не е безцветен. Знам, че сте ги обмислили нещата, ама ми е интересно да разбера :wink:


shopa
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 14:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shopa » Сря 22 авг 2007 21:54


Полиеритан му е майката....

джантите по магазините са лъскави до време,от евтин лак в масова употреба... новите се пре-лакират за по-голяма трайност :)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 24 авг 2007 22:51


НОВИНИ: Г компресора престоя 2 дена в НАФТА и сега е в "салон за подмладяване" :lol: Сники като се върне!!!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта