а само ми е смешно как всички се е.автат с форд , толкова ли е зле едно мондео примерно нз ?
Ами колега , само човек , който не е ремонтирал форд , което значи , че не е карал , може да си зададе такъв въпрос












а само ми е смешно как всички се е.автат с форд , толкова ли е зле едно мондео примерно нз ?
brabus написа:Като насока за Мондеото. Провери от какъв материял са направени броните и ако не дай си боже я чукнеш или някой спре леко в теб на светофар - няма лепене, няма и по моргите втора употреба.
БМВ хубава кола! Но за нея си трябва "гребенче", за да поддържаш както трябва. Ако я караш докато умре става, но грехота за колата.
Ауди Б4 - продължавам да съм голям почитател точно на този модел. Ако е в добро състояние - с две ръце съм за!
Венто, ами това си Г3 няма какво да коментираме. Изписано е много.
Купи си кола, която е най-добре технически и най ти ляга на сърце.
Колега без да се обиждаш ,но ти чувал ли си за съотношението тегло към конска сила? и какво пише в тези книжки с даните... знам много добре за мен го дават на втора предавка да вдигна макс.84км/ч ,а аз си правя 100-120км/ч.имам сервизна книжка и знам какво пише там.А относно класовете така е както казвам не съм го измислил аз това, Венто и Ауди Б-4 са един клас коли.toshev написа:Не искам да се заяждам ама как един Голф+багажник=Венто е същия клас като Ауди Б4. И за вървежа не съм съгласен. Има си книжки с данни и там си пише. Още малко Голф1 с 1.6 70 коня ще върви най-много щото е 800 кила. Стига де...
Един приятел има 316 94 год. Гори една туба бензин повече от мен, иначе е комфортен и стабилен бавареца...ама една Б4 1.9 ТДИ комби...това бих избеал аз!
Пак казван нищо лично срещу никой, просто споделям лични убеждения!
jagler написа:колега от баварците само от серията М другите са спънати коли...
vw_golf_2_Memphis написа:Абе не че нещо ама имам такова баварче и мога да кажа че говорите глупости![]()
Разхода е идеален! И то наблюдения на 2.0 6цил....М52 е разбира се и затова дава по нисък разход...
9-10 не е проблем градско! Ако това ви е много съжалавам за вас...
Естествено качва и 12-13 ама с много спортинг...
Части...хм...това е бмвАдски здраво копеле...части 2-ра ръка бол и то евтини! Не е особено евтина поддръжката разбира се ама си заслужава...удоволствието е опианяващо!Никой не ви кара да ходите в камор
![]()
Като комфорт, хендлинг, визия итн НЕ може да се сравнява с Вентото! Това е един автомобил,който е изпреварил времето си с появяването си на бял свят преди години![]()
Гледай обаче да намериш с м пакет...че стоковиците нещо кривеят...скучни са![]()
Като мотор бягай от 1.6! Ако искаш 1.8 гледай да е М43 а не М40....М40 е с ремък и е много бъгав....като АБУ с лек мод
Нищо не сравнявам и не съм казал че е дал пари за ремонт ..направо си го продаде баварчето просто тук излагам впечатления от нещата в реалната им светлина.Също така е много важно колегата който ще закупува кола на какво трябва да отговаря тя..с голям багажник ли да е,по-икономична ли трябва да е,какъв двигател и окачване...просто той сам трябва да си е задал някои критерии и да има насока и да се спре на дадена марка.И смятам че нещата ще му се изяснят.myrshavija написа:jagler написа:колега от баварците само от серията М другите са спънати коли...
Е това беше невероятна глупост - много подходяща за финал.
Изключително неподходящ е примерът с твоя приятел дето си е купил смотана кола(била тя БМВ, ФауВе или каквато и да е друга) и да я сравняваш с твоята, която е била запазена и после да изтъкваш колко много пари за ремонт е дал. Такива сравнения могат да се правят много между коли от произволни марки.
И да - Ауди80Б4 и Венто са почти идентични като размери и вътрешно пространство и даже според личните ми впечатления Венто-то е по-удобно на задните седалки. Дотук с приликите - Б4-ката е съвсем различна кола - и като возия, изработка, издържливост. Още едно лично мнение - на Б4-ката не ми харесва много разпределението вътре и усещането като седнеш, но все пак е доста по-комфортно от Венто.
Сега за вървенето - много зависи от състоянието на колата. И ако трябва да сравним по-тежката Б4-ка с 2.0/115к.с. двигател с Венто1.8/90к.с. смятам, че предимството е за аудито. С уговорката и двете коли да са в добро техническо състояние. Да се сравняват произволни коли в неизвестно техническо състояние няма смисъл. Мога да дам пример с едно Ауди80Б3 с 1.8/90к.с. двигател, за което "ускорение" е мръсна дума, въпреки, че е много запазено. В сравнение с него Кадет-а, който продавам 1.8/84к.с. се представя много по-добре. А друг кадет със стария 1.3/75к.с. двигател е направо като самолет сравнен с предните две. А пък в сравнение с тях по-тежкият пасат, който скоро купих и все още не е в отлично състояние, се представя още по-добре.
Айде още малко по темата, че май се отплеснах:
Всичко е толкова относително при купуването на употребявана кола , че на човек му става лошо когато започне наистина да търси. Аз тръгнах да търся Ауди100/Ц4 и откровено нямах намерение да купувам Пасат. Но се отчаях от Ц4-ките на пазара и бях очарован от удобството на Пасата вътре - за сметка на малко по-малкия багажник от другите коли с подобни размери ... просто няма друга кола на тия години и за тия пари, която да е ТОЛКОВА удобна. Трябва да се гледа много и се купува колата в най-добро състояние от тези, които смяташ, че те устройват. Японките са хубави, но, ако не уцелиш поддържана, се вкарваш в приключение. Пресен пример е приятел с ужасно лош късмет, който даде 5к за ремонт на Мицубишито, което купи, но, както казах по-горе, колата би могла да е от всяка марка.
Май стига толкова, а?
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта