Passat_bs написа:Впредвид вида в който ми изглеждаха колекторите при свалянето, съм почти 100% сигурен, че никаква добавка не би помогнала. То на ръка с ножа трудно се свалят тия сажди, камо ли с добавка.




Passat_bs написа:Впредвид вида в който ми изглеждаха колекторите при свалянето, съм почти 100% сигурен, че никаква добавка не би помогнала. То на ръка с ножа трудно се свалят тия сажди, камо ли с добавка.
то и добавка за по4истване на турбините има (не се продават по магазините)ама не вършат работа.ЕФЕКТА Е МИНИМАЛЕНbovalmoto написа:Вече не се налага да се разглобява колата за да се почистят колецторните тръби.Има една добавка която е много ефикасна и чисти на 100%(от личен опит)Кой е този Вентоман-а да му покажа как се чисти с нея и откаде да снабди тъй като е само за професионална употреба и не се продава по бензиностанцйте
niks76 написа:naи късно утре ще слжа снимки
WasteLand_TD написа:не ограничавайте софтуерно ЕГР-а , затапвайте го хардуерноно оставете стойностите по подразбиране
Golf_Bora написа:niks76 написа:naи късно утре ще слжа снимки
niks76 , Здравей както писа в 1 преден пост да чака проблеми.
той не но при мен колата нещо се влияе от атмосферните условия т.е.
при лошо време върви добре а при топло се мисли повече с еднакво гориво ?
Молбата ми е би ли обяснил как и с колко се ограничава "софтуерно" ЕГР клапата и ако се махне както казваш самата клапа трябват ли корекции ?
Rabbit_TDI написа:Софтуерно ограничаване е да отидеш при някой с ВАГ-Ком да намали работата на ЕГР до минимум.
andonov написа:Аз пак казвам че при затапен ЕГР като се повишат стоиностите в канала, около 2500 оборота колата става по мудна (турбо дупка).Имаша тема по върпоса и до никъде,
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта