Ето как става при Passat B3 ( релетата са монтирани вътре )
От означените места се взима сигнал за управление на релетата, съответно жълт - къси и бял - дълги
От този таралеж съм взел маси за управлението на релетата ( силовата верига е директно от акумулатора и '+' и '-' )
..малко снимки как е прекарана силовата част на исталацията:
При буксите на фаровете избрах варианта с рязане на кабелите и лепене на новите директно към обувките ( оставих само + на габаритите )
Ето как се вадят клемите от буксата:
Задължителните предпазители при изпълнението на инсталацията 2х 20 А
И естествено и самите релета ... Хела 12V 40 А с нормално отворени контакти:
Цялата процедура ми отне около един ден ( с лепене на обувки прокарване на кабели и от сорта ).Кабелите са 2.5 мм2 и са разплитани от кабел 5х2.5 мм2, затова се дублират цветове.
Лампите в ключа на късите и габарити съм ги сменил отдавна с диоди и не съм имал проблеми.НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ДА ГО НАПРАВИТЕ ( прави се само при Passat B3 ) !!!
Хубаво си погледнете инсталацията на фара и си нареде както трябва силовите кабели на голямата букса, защото аз брах ядове 3 часа докато не видях крачетата на крушката от снимката 2-3 страници назад.
Напрежението на фаровере след интервенцията е 14V.
Работата не е трудоемка, лично на мен ми направи голям кеф

.
Сега питам и отговор не чакам ... "Абе аз до сега имал ли съм фарове?"
