Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Съб 21 апр 2007 7:51


The_Machine написа:Aз слагах релетата около 3 дни , когато има време в работно време :) Запоих си всички кабелни обувки , сложих бушони , шлаух... всичко както трябва да бъде :)


Сега остана да си сложиш и едни хубави лампи :wink: , и да си зададеш въпроса :" Аз преди имал ли съм фарове...?" :)




Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Пет 29 юни 2007 16:45


КАК ДА СИ НАПРАВИМ РЛЕТА ЗА ГОЛФА :P 8)

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=


Потребителски аватар
ruskia
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ruskia » Пет 29 юни 2007 16:49


Тук също е описано много добре:
http://www.vintagewatercooleds.com/tech ... dlight.htm


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 12 авг 2007 20:13


Ето как става при Passat B3 ( релетата са монтирани вътре )

Изображение

От означените места се взима сигнал за управление на релетата, съответно жълт - къси и бял - дълги

От този таралеж съм взел маси за управлението на релетата ( силовата верига е директно от акумулатора и '+' и '-' )

Изображение

..малко снимки как е прекарана силовата част на исталацията:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

При буксите на фаровете избрах варианта с рязане на кабелите и лепене на новите директно към обувките ( оставих само + на габаритите )

Ето как се вадят клемите от буксата:

Изображение

Изображение

Задължителните предпазители при изпълнението на инсталацията 2х 20 А

Изображение

И естествено и самите релета ... Хела 12V 40 А с нормално отворени контакти:

Изображение

Цялата процедура ми отне около един ден ( с лепене на обувки прокарване на кабели и от сорта ).Кабелите са 2.5 мм2 и са разплитани от кабел 5х2.5 мм2, затова се дублират цветове.

Лампите в ключа на късите и габарити съм ги сменил отдавна с диоди и не съм имал проблеми.НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ДА ГО НАПРАВИТЕ ( прави се само при Passat B3 ) !!!

Хубаво си погледнете инсталацията на фара и си нареде както трябва силовите кабели на голямата букса, защото аз брах ядове 3 часа докато не видях крачетата на крушката от снимката 2-3 страници назад. :oops:
Напрежението на фаровере след интервенцията е 14V.

Работата не е трудоемка, лично на мен ми направи голям кеф :).

Сега питам и отговор не чакам ... "Абе аз до сега имал ли съм фарове?" mhihi


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 28 авг 2007 22:34


Понеже си сменях фаровете/заради катастрофа/ и гледах че единия отзад по пласмасата е черен почти нагорял :shock реших да мерна волтажа и да провера кабелите.На акомулатора имаше 14.31-14.33.Фаровете са ми с релета и на късите даде 14.24-14.25 което си е перфектно ,но на дългите даде 13.99 :shock .Тези измервания са като меря плюса на кабела дето влиза в крушката и на масата на крушката която е на рефлектора,ако меря към масата на акомулатора и жичката стойностите са по-големи.Странното обаче беше че като закача към плюса на акомулатора и меря масите на дългите е по-висок волтажа :shock :shock


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 29 авг 2007 12:09


Трябва някой път да снимам моя тип инсталации "Plug & Play", понеже гледам че повечето колеги пускат кабели чак от таблото.Просто трябва да покажа моя по-мързелив начин :D


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12127
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 29 авг 2007 20:22


Нещо не ми отваря бгфотото, но аз на пасата ги монтирах до акомулатора, но съм ги затворил в една влагоустойчива кутийка дето кабелджийте ги ползват за връзки на кабели предполагам. С 4 бушона обаче по 1 за къси и дълги на всяка крушка.


kenlee
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 03 авг 2007 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kenlee » Вто 04 сеп 2007 8:15


здравейте,от около месец вече и аз мога да се чувстсвам пълноправен член на форума със закупуването на пасатор Б4 :) доволен съм от колицата,но и аз като много хора във форума изпитвам проблеми с фаровете и нощно време ми е терсене :) та .. болежката ми е такава , че съм от Пловдив,а тук незнам кой може да ми помогне ..


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Сря 19 сеп 2007 11:54


kenlee написа: .. болежката ми е такава , че съм от Пловдив,а тук незнам кой може да ми помогне ..

За Пловдив- ТОЙ Е.., но не е Петър Стоянов ... :wink: :да:


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Чет 27 сеп 2007 12:05


Здравейте. Малко помощ от експертите в бранша:)
Значи напрежението на акулулатора ми е 12.30V при неработещ двигател.
При работещ двигател е 14.10V а на късите е 13.62V. Забравих да измеря на дългите колко е. Според вас има ли смисъл от релета? В момента съм с някакви измислени крушки на General electric и така дойде от Италия. Изобщо немога да кажа, че светят добре. Мисля да слагам Osram Cool blue. Двусекционните фарове са с H1, нали ?


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Чет 27 сеп 2007 13:59


Напрежението се мери на цокъла на крушката, когато светят фаровете, а не на акумулатора. Иначе мойто мнение е, че винаги има нужда от релета.... :wink:


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Чет 27 сеп 2007 15:31


Измерил съм напрежението на акумулатора, защото ми се стори малко ниско. Не защото незнам куде да меря:) Ще погледна дали има съществена разлика при дългите и ако има - ще слагам релета .


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пон 01 окт 2007 21:34


Бях скептично настроен докато не измерих напреженията и не сложих релета ...при мен разликата беше 2В.... Моите релета ги сложих в коша до въздушния филтър ...прецених че това е най-удачния вриант и така ги направих....Разликата в светенето на фаровете е фрапантна..


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Вто 02 окт 2007 0:38


Rabbit_TDI написа:...но на дългите даде 13.99 :shock

На дългите е показало по малко защото са ти светели късите.

Rabbit_TDI написа: Странното обаче беше че като закача към плюса на акомулатора и меря масите на дългите е по-висок волтажа :shock :shock

От коя стойност е по висок - от тази на акумулатора или от тази на дългите. Защото като допреш плюса на акумулатора а масата към фара мериш волтажа на акумулатора.

Последна промяна от Winner25 на Вто 02 окт 2007 1:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 02 окт 2007 0:45


По-висок от волтажа на дългите.Верно че меря акомулатора :oops: - ма така е като не ги начих жиците :cry:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта