Турбината ми се вклюячва по рано,защо? Нямам чип. 1,9 тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
J_O_E
Мнения: 101
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Турбината ми се вклюячва по рано,защо? Нямам чип. 1,9 тди

Мнениеот J_O_E » Чет 30 авг 2007 15:34


Турбината ми се вклюячва по рано,защо? Нямам чип. 1,9 тди




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 30 авг 2007 15:36


И как го установи това след като тя е постоянно включена :lol:


J_O_E
Мнения: 101
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот J_O_E » Чет 30 авг 2007 15:40


E kak taka e pusnata postoqnno.Normalno se vklu4va pri 2000 oborota.Ne e li taka?


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Чет 30 авг 2007 15:59


Ами постоянно е включена! Нали се върти от изгорелите газове!
Дори на място да работи пак има изходящи изгорели газове! И турбината се върти! Винаги! Просто при по-високи обороти просто има по-голямо налягане! (подходящо за "турбо ефекта")


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Чет 30 авг 2007 18:09


При тди турбината се усеща от 1600 оборота ;)


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Чет 30 авг 2007 18:53


При мен даже ако подавам по плавно газ, започвам да я чувам от към 1400 до 2000 и натам започва да вдига предницата :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 30 авг 2007 18:59


dani_94 написа:При мен даже ако подавам по плавно газ, започвам да я чувам от към 1400 до 2000 и натам започва да вдига предницата :lol:

В общи линий е това ако си без катализатор я чуваш от 1200-1400 оборта ,а повера идва в 1700-2000 оборота.
P.S.Само по американските филми от 70те и в главите на горублянските продавачи има включване и изклячване на турбото


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Чет 30 авг 2007 20:06


Без катализатор съм... С тръба на Ф40 съм до първото гърне...


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 30 авг 2007 20:58


Не знам как е при теб далаверата - при мен заради прецакан маслен тампон на двигателя ми бяха бъзикали оборотите - от 850 ги вдигат на 1050 - и после - най бързия печели по светофарите :drive


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Турбината ми се вклюячва по рано,защо? Нямам чип. 1,9 тд

Мнениеот Stivi » Чет 30 авг 2007 21:26


J_O_E написа:Турбината ми се вклюячва по рано,защо? Нямам чип. 1,9 тди


Хората пари дават да им "включва" турбината по-рано пък ти се оплакваш :lol: Може пък твоя двигател да е първият без никаква турбодупка-пълна мощност от 900об/мин :wink:


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Пет 31 авг 2007 9:32


.. ееееее .. стига де .. :beat_butt2 .. човека пита .. вие го подкарахте .. споко колега .. при мен и на обороти понякога се чува лекичко просвирване на турбината .. това не е признак .. че имаш проблем .. разходи се по темите .. ако се интересуваш какви са проблемите по турбините :wink:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: Турбината ми се вклюячва по рано,защо? Нямам чип. 1,9 тд

Мнениеот kombito-tdi » Пет 31 авг 2007 15:05


J_O_E написа: Нямам чип. 1,9 тди


да ти пратя един :drive :eyecrazy


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Пет 31 авг 2007 15:24


Стига сте базикали човека :).


Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот realityman » Пет 31 авг 2007 15:43


Турбото се включва* тогава, когато масата и скоростта на изгорелите газове стане достатъчна да развърти работната турбина до обороти, при които нагнетяващата започва ефекивно да помпи въздух към двигателя. На място, колкото и да се форсира, не може да задвижи и задърржи турбината в работен режим.
След 1800 оборота е началото на развъртането, към 2000-2100 вече имаме някакво надналягане в смукателните тръби.

* - турбото не се включва, а става ефективно при дадени условия. По принцип то си се върти винаги :!:


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пет 31 авг 2007 17:12


с къв мотор си?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 153 госта