Турбината ми се вклюячва по рано,защо? Нямам чип. 1,9 тди
Турбината ми се вклюячва по рано,защо? Нямам чип. 1,9 тди
Турбината ми се вклюячва по рано,защо? Нямам чип. 1,9 тди
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
dani_94 написа:При мен даже ако подавам по плавно газ, започвам да я чувам от към 1400 до 2000 и натам започва да вдига предницата
В общи линий е това ако си без катализатор я чуваш от 1200-1400 оборта ,а повера идва в 1700-2000 оборота.
P.S.Само по американските филми от 70те и в главите на горублянските продавачи има включване и изклячване на турбото
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Турбината ми се вклюячва по рано,защо? Нямам чип. 1,9 тд
J_O_E написа:Турбината ми се вклюячва по рано,защо? Нямам чип. 1,9 тди
Хората пари дават да им "включва" турбината по-рано пък ти се оплакваш


- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: Турбината ми се вклюячва по рано,защо? Нямам чип. 1,9 тд
J_O_E написа: Нямам чип. 1,9 тди
да ти пратя един


- realityman
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Турбото се включва* тогава, когато масата и скоростта на изгорелите газове стане достатъчна да развърти работната турбина до обороти, при които нагнетяващата започва ефекивно да помпи въздух към двигателя. На място, колкото и да се форсира, не може да задвижи и задърржи турбината в работен режим.
След 1800 оборота е началото на развъртането, към 2000-2100 вече имаме някакво надналягане в смукателните тръби.
* - турбото не се включва, а става ефективно при дадени условия. По принцип то си се върти винаги
След 1800 оборота е началото на развъртането, към 2000-2100 вече имаме някакво надналягане в смукателните тръби.
* - турбото не се включва, а става ефективно при дадени условия. По принцип то си се върти винаги

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта