
Въпрос за Boxer
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Въпрос за Boxer
Въпроса ми е от къде в София може да се намерят 4асти за Воден боксер знам само една фирма на бул Х.Ботев ама там режат глави ,виждам 4е има клуб ама за тиа мотори никои ништо не говори ,да не би да са пред изчезване?!За всякакво инфо на тая тема ще съм благодарен...10х 

- CARAVELLE_VR6
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 05 юли 2005 16:46
- Автомобил: VW T4
- Двигател: AAC 1995
- Местоположение: София
- Контакти:
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
еии наи после някои да се обади
ами проблема е че скоро ште трябва да му правя осн.ремонт
скоро смених водачите на клапаните ама не намерих ремонтни и един стругар ми направи от бронз каза че щте "карат" и така в общи линии немам идея къде да турся части за теа машини .Някъде в З.Фабрика имало магазин ама не ми остава време да го търся.
а в момента проблема е че като пусна по инерциа на скорост "пляка"
в-успуха,смених кабелите ама нема ефект незнам клапаните с какъв луфт трябва да са -направил сум ги 0.5-0.4 незнам дали не е от това
ами проблема е че скоро ште трябва да му правя осн.ремонт
скоро смених водачите на клапаните ама не намерих ремонтни и един стругар ми направи от бронз каза че щте "карат" и така в общи линии немам идея къде да турся части за теа машини .Някъде в З.Фабрика имало магазин ама не ми остава време да го търся.
а в момента проблема е че като пусна по инерциа на скорост "пляка"
в-успуха,смених кабелите ама нема ефект незнам клапаните с какъв луфт трябва да са -направил сум ги 0.5-0.4 незнам дали не е от това
- CARAVELLE_VR6
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 05 юли 2005 16:46
- Автомобил: VW T4
- Двигател: AAC 1995
- Местоположение: София
- Контакти:
ПО темата части:
за основен ремоонт има части при кака ЛИЛИ на Орион ама са дебели пари но са читави, а има и на Симеон при един пич дето са убави и по-ефтини, ама не се сещам за адреса точно.(ще го пратя по-късно)
На Орион е едно магазинче след OMV бензиностанцията- посока Люлин - след втория гумаджия- пише части за VW костенурка и бусове.
Относно гърменето в аспуха - имаш грижи с гърнето, а и по принцип заради късия ход на изгорелите газове е нормално лека да "шляпа".
С кое гърне си с двата фланца или с единия???
за основен ремоонт има части при кака ЛИЛИ на Орион ама са дебели пари но са читави, а има и на Симеон при един пич дето са убави и по-ефтини, ама не се сещам за адреса точно.(ще го пратя по-късно)
На Орион е едно магазинче след OMV бензиностанцията- посока Люлин - след втория гумаджия- пише части за VW костенурка и бусове.
Относно гърменето в аспуха - имаш грижи с гърнето, а и по принцип заради късия ход на изгорелите газове е нормално лека да "шляпа".
С кое гърне си с двата фланца или с единия???
- CARAVELLE_VR6
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 05 юли 2005 16:46
- Автомобил: VW T4
- Двигател: AAC 1995
- Местоположение: София
- Контакти:
значи, по каталог наистина са без реглажи и не се пипат защото са с хидравлика, само тя се сменя и евентуално разпределителен вал.Какъв е типа на мотора ти - двете букви кви са?
Ще ти кажа след сверка с литературата кво дават!!!
Аз карам с гърнета на KRAFT - отначало докато прегори вътре някоя преграда е много куц, ама после се оправя и върви добре!!
Ще ти кажа след сверка с литературата кво дават!!!
Аз карам с гърнета на KRAFT - отначало докато прегори вътре някоя преграда е много куц, ама после се оправя и върви добре!!
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
моито гърне също е крафт , ама мотора е без номер така се води и в талона ина4е е 1.9 познах го по диаметъра на ризите и хода на буталото ама като не се пипат клапаните кво да ги права теа болтчета на кобилицата
които явно са за нещо -?! да ги затегна без луфт ли що ли много странна работа ...ем хидро повдига4и ем бол4ета на клапаните ........
WV2ZZZ25ZFH116541
ей тва е номера на шасито друго няма в талона....
които явно са за нещо -?! да ги затегна без луфт ли що ли много странна работа ...ем хидро повдига4и ем бол4ета на клапаните ........
WV2ZZZ25ZFH116541
ей тва е номера на шасито друго няма в талона....
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Колега паткането ти може да е от карбуратора, на който трябва да има нещо, което да не дава на гастта да се връща рязко, може и да има затегнало буталце или както се казва на хидравликата на клапаните, та си ги настрой на 0.15 и трябва да стане работата, ако мотора стане много шумен си ги върни отново. Части има с добро качество във веригата "Ауто+".
- CARAVELLE_VR6
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 05 юли 2005 16:46
- Автомобил: VW T4
- Двигател: AAC 1995
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи, ако не си ги пипал тия болчета - просто недей - нека си седят там така, ако пък си - има начин при изпразнена от масло хидравлика да се регулира, ама е доста сложно да го опиша как се прави.
Мисля, че луфта НЕ Е 0,15мм!!!!!!!!
Провери си раз. вал и кобилиците в кво състояние са!
Ако много закъсаш ще те пратя при един човек - но емного особен и не е от ефтините - само за краен случай
Мисля, че луфта НЕ Е 0,15мм!!!!!!!!
Провери си раз. вал и кобилиците в кво състояние са!
Ако много закъсаш ще те пратя при един човек - но емного особен и не е от ефтините - само за краен случай
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта