Въпрос за Boxer

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за Boxer

Мнениеот satansho » Вто 28 юни 2005 5:16


Въпроса ми е от къде в София може да се намерят 4асти за Воден боксер знам само една фирма на бул Х.Ботев ама там режат глави ,виждам 4е има клуб ама за тиа мотори никои ништо не говори ,да не би да са пред изчезване?!За всякакво инфо на тая тема ще съм благодарен...10х :?




Потребителски аватар
CARAVELLE_VR6
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 05 юли 2005 16:46
Автомобил: VW T4
Двигател: AAC 1995
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CARAVELLE_VR6 » Пет 08 юли 2005 14:23


Колега кажи какъв ти е проблема с водния BOXER
имам такъв 1.9 на 800 000 км без ремонт каран на ГАЗ
имам и доста части по темата а и колеги има дето имат.
Думай да помагаме!!!


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот satansho » Съб 09 юли 2005 7:18


еии наи после някои да се обади
ами проблема е че скоро ште трябва да му правя осн.ремонт
скоро смених водачите на клапаните ама не намерих ремонтни и един стругар ми направи от бронз каза че щте "карат" и така в общи линии немам идея къде да турся части за теа машини .Някъде в З.Фабрика имало магазин ама не ми остава време да го търся.


а в момента проблема е че като пусна по инерциа на скорост "пляка"
в-успуха,смених кабелите ама нема ефект незнам клапаните с какъв луфт трябва да са -направил сум ги 0.5-0.4 незнам дали не е от това


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот satansho » Съб 09 юли 2005 7:21


дай ако може някакви координати на на майстор който се занимава с тея машини :?:


Потребителски аватар
CARAVELLE_VR6
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 05 юли 2005 16:46
Автомобил: VW T4
Двигател: AAC 1995
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CARAVELLE_VR6 » Пон 11 юли 2005 11:21


ПО темата части:
за основен ремоонт има части при кака ЛИЛИ на Орион ама са дебели пари но са читави, а има и на Симеон при един пич дето са убави и по-ефтини, ама не се сещам за адреса точно.(ще го пратя по-късно)
На Орион е едно магазинче след OMV бензиностанцията- посока Люлин - след втория гумаджия- пише части за VW костенурка и бусове.
Относно гърменето в аспуха - имаш грижи с гърнето, а и по принцип заради късия ход на изгорелите газове е нормално лека да "шляпа".
С кое гърне си с двата фланца или с единия???


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот satansho » Пон 11 юли 2005 16:36


мерси този магазин е суштиа за които ми бяха казали
имам един друг въпрос: за луфта на клапаните -намерих едно инфо в което пише че са без луфт защото са с хидроповдигачи ама защо тогава има болтче за регулиране направо ме хвурли в тъча,
според тебе как трябва да е луфта ?


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот satansho » Пон 11 юли 2005 16:38


гърненцето ми е едно и е ножичко и е с два фланеца оште веднъж мерси :idea:


Потребителски аватар
CARAVELLE_VR6
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 05 юли 2005 16:46
Автомобил: VW T4
Двигател: AAC 1995
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CARAVELLE_VR6 » Вто 12 юли 2005 12:05


значи, по каталог наистина са без реглажи и не се пипат защото са с хидравлика, само тя се сменя и евентуално разпределителен вал.Какъв е типа на мотора ти - двете букви кви са?
Ще ти кажа след сверка с литературата кво дават!!!
Аз карам с гърнета на KRAFT - отначало докато прегори вътре някоя преграда е много куц, ама после се оправя и върви добре!!


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот satansho » Сря 13 юли 2005 19:46


моито гърне също е крафт , ама мотора е без номер така се води и в талона ина4е е 1.9 познах го по диаметъра на ризите и хода на буталото ама като не се пипат клапаните кво да ги права теа болтчета на кобилицата
които явно са за нещо -?! да ги затегна без луфт ли що ли много странна работа ...ем хидро повдига4и ем бол4ета на клапаните ........
WV2ZZZ25ZFH116541
ей тва е номера на шасито друго няма в талона....


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 13 юли 2005 21:17


Колега паткането ти може да е от карбуратора, на който трябва да има нещо, което да не дава на гастта да се връща рязко, може и да има затегнало буталце или както се казва на хидравликата на клапаните, та си ги настрой на 0.15 и трябва да стане работата, ако мотора стане много шумен си ги върни отново. Части има с добро качество във веригата "Ауто+".


Потребителски аватар
CARAVELLE_VR6
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 05 юли 2005 16:46
Автомобил: VW T4
Двигател: AAC 1995
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CARAVELLE_VR6 » Чет 14 юли 2005 12:07


Значи, ако не си ги пипал тия болчета - просто недей - нека си седят там така, ако пък си - има начин при изпразнена от масло хидравлика да се регулира, ама е доста сложно да го опиша как се прави.
Мисля, че луфта НЕ Е 0,15мм!!!!!!!!
Провери си раз. вал и кобилиците в кво състояние са!
Ако много закъсаш ще те пратя при един човек - но емного особен и не е от ефтините - само за краен случай


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот satansho » Чет 14 юли 2005 21:26


оффф незнам вече , пипах ги там е работата .....обаче факта е че си върви добре и не харчи много 13-14 на газ (градско)само дето патка като пуснеш по инерциа на 2-ра ,
ама дай некви координати нема ништо
ако си заслужава кинтите не са важни........ :wink:


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот satansho » Чет 14 юли 2005 21:28


кобилиците са о'к, валчето ...абе как да кажа може май и по -добре да е .......... :roll:


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот satansho » Съб 16 юли 2005 6:39


имам и още едно впросче- нагар на контактите в дистрибутрната капачката на кво се дължи-някъкъв комутатор ли ..има некви електроники маи..


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот satansho » Съб 16 юли 2005 15:37


и още един как да го нарека -факт,когато луфта беше 0.5 го немаше паткането ,появи се когато го намалих на 0.3-0.4 сега се разбра
че маи клапан ми е заклинвал и от там "патка",а тва на кжо се дължи .......... се някога ще рабера.
Все пак държа ако може да пратиш координати на този човек.



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта