Golf 3 ABF vs Golf 2 KR

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Съб 01 сеп 2007 17:22


за съжаление точно в момента не разполагам с нужните ресурси но перформанс-а по кутията ще е първото нещо което ще пипна по колата и събирам информация :)




Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Съб 01 сеп 2007 17:48


макар и 11 коня по малко КР е по див защото е по лек
ако те е минал с 1 калник голфа ти е добър
има и разлика в разхода на колите :wink:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Съб 01 сеп 2007 18:01


Masserati написа:
driver написа:Аз лично съм побеждавал не един KR. Но нали знаеш, че от KR до KR има голяма разлика, така е и с ABF-ите. :wink:

Това искам га видя :shock


Ако беше на събора щеше да видиш с очите си как няколко KR-a шаднаха от ABF-и. :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 01 сеп 2007 19:38


driver написа:щеше да видиш с очите си как няколко KR-a шаднаха от ABF-и. :wink:


Да не превръщаме тамата в това на кой му е по-голям :idea:

Тук говорим за читави сток коли :idea:

Остана ли АБФ, който се пуска на драг и да е с катализатор и без чип, да не говорим за колектори, филтри и гърнета ... Колкото и малко да е това, пак сваля 4-5-6 десети от времето на 1/4 миля, кото е си доста :wink:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 01 сеп 2007 19:44


musura написа:
driver написа:щеше да видиш с очите си как няколко KR-a шаднаха от ABF-и. :wink:


Да не превръщаме тамата в това на кой му е по-голям :idea:

Тук говорим за читави сток коли :idea:

Остана ли АБФ, който се пуска на драг и да е с катализатор и без чип, да не говорим за колектори, филтри и гърнета ... Колкото и малко да е това, пак сваля 4-5-6 десети от времето на 1/4 миля, кото е си доста :wink:


100% те подкрепям, сток КР е по-бърз на 1/4 миля лошото на КР мотора, е че по него почти няма какви малки модове да се правят, защото няма катализатор от завода, няма как да се сложи спортен филтър освен панелен, няма как да се чипоса колата.
Единствените дребни мотове остават колектор, махане на средно гърне и панелен филтър и вдигане на налягането.

Докато при АБФ и Ц20ХЕ моторите да речем мога да се правят доста повече дребни зайгравки :lol:

А пък другия момент, е че много зависи и какъв е АБФ-фа, 3врат 93та година без клима ще върви много повече от АБФ 96-97ма с 4врати и натъпкан с климатици и подобни шукарии

Последна промяна от niikoo_1 на Съб 01 сеп 2007 19:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Съб 01 сеп 2007 19:44


To musura:
Твоята кола също няма нищо общо със сток затова че тези АБФ-и дето си бил не влизат в категорията. Освен ако и те не са били пипнати ама тогава е друго положението :roll:


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Съб 01 сеп 2007 19:54


musura написа:
Да не превръщаме тамата в това на кой му е по-голям :idea:

Тук говорим за читави сток коли :idea:

Остана ли АБФ, който се пуска на драг и да е с катализатор и без чип, да не говорим за колектори, филтри и гърнета ... Колкото и малко да е това, пак сваля 4-5-6 десети от времето на 1/4 миля, кото е си доста :wink:

Колега моя отговаря на изискванията все още: нямам спортен филтър имам катализатор, 94г. с прекъсвач на 7100-7200об. и няма чип, с оригинални гърнета и колектори :wink: Ако има желащи да си ги премерим че не останаха :lol:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 01 сеп 2007 19:57


Нико, подкрепям напълно :wink:

КР-а освен едни колектори, панелен филтър и мялко повечко нялягане, няма как да се изстиска повече без сериозна инвестиция на $$$, докато един АБФ или Ц20ХЕ е съвесем друга работа :)

@FreeSoul съгласен съм, че колата ми има изброените по-горе малки модове, но и АБФ-ите които съм срещал са били на същото дередже. Освен това, моя голф си има 5 врати, клима и останалите там шукарии, които ми носят +110 кг. отгоре, а доста КР-и всъщност нямат клима и са с 3 врати :wink: .

Както и да го гледаме, ако са сток колите, КР-а ще е малко по-напред (една кола), най-най-малкото даже само заради по-малкото килограми (което си е супер важно). Това не означава, че искам да кажа, че КР-а най-добрия :) Примерно на дълго, със сигурност АБФ-а ще бие, а и другия голям + на 3-ката е, че е доста по-икономична от КР-а, който с неговия остарял като концепция механичен инжекцион, си похапва поне литър повече гориво :wink:

@svetlin - преди 2 дни наплясках една много лачена джета МК2 с присаден АБФ и скорости от КР (2Y) и теоретично трябваше да ме бие с много... ама се оказа че от място съм 2 коли отпред, а от летящ старт разпорването беше още по-голямо... Та си мисял, че то хубаво си говорим за сток-мок и т.н., ама си е от голямо значение как е поддържана една кола, защото все пак нашите не излизат от завода, а са търкаляни 10+, че моята и 17+ години по пътищата на света и им е взет огъня... Ако човек прави компромиси с консумативи, горива и т.н. не може да очаква колата му да върви като новичка :) Да не говорим и колко "газифицирани" ГТИ-та има, които ако не са с газов инжекцион, просто ги отпиши ...

Последна промяна от musura на Съб 01 сеп 2007 20:04, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Съб 01 сеп 2007 20:03


[quote="musura"][/quote]
не забравяи хидравкиката не че 3-ката я няма
имах удоволстивето да карам голф като моя двигател ЕZ клима + хидравкика и с 4 врати 91г. (на бензин), определено нямаще нищо общо в 2-те коли :wink:


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Съб 01 сеп 2007 20:09


Musura и двата голфа не са помирисвали газ. КР-а е без клима моя има. Знам че всичко е относително но от 10 старта резултата беше един и същ 1 калник за КР-а сега до колко са в час колите не сме ги качвали на Диното но за окло 300м може би малко повече терминалната ми скорост беше около 140-150км/ч


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 01 сеп 2007 20:11


Сега като говорим за КР-и се сетих за на Паскал КР-а, който даваше 15.89сек на Божура, измервано със старата измервателна апаратура, което си е много сериозно време.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Съб 01 сеп 2007 20:13


Всичко опира до килограмите и до това какво искаш от колата си.

И аз можех да си купя 2 врати, да изкормя климата, седалки,кори,рез.гуми и всички излишни килограми и да съм пред някой КР-а ама като тръгна за София ни клима ни къде хора да сложа.....и то за какво-заради един калник :wink:

Нико - твоя колко дава или не си го мерил още :?:

Последна промяна от FreeSoul на Съб 01 сеп 2007 20:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 01 сеп 2007 20:13


svetlin написа:за окло 300м може би малко повече терминалната ми скорост беше около 140-150км/ч


ами ако е за 300 метра, занчи и двете коли са перфектни :) Тука Нико трябва да каже, но по спомени, примерно 16 сек на 400м са някъде при 140 км/ч терминална скорост...

А щом АБФ-ти е с клима, и си само полвин калник назад, според мен означава, че е много читав (ако и КР-а е читав) :да:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 01 сеп 2007 20:16


FreeSoul написа:и то за какво-заради един калник :wink:


Така е колега, екстрите си имат цена :wink: Все пак авотмобилите ни не са драг-чудовища, а нормални ежедневни такива и основната им задача е да ни возят комфорно, удобно и сигурно :) а не да дават някакви убийствени времена :)


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Съб 01 сеп 2007 20:16


FreeSoul написа:Всичко опира до килограмите и до това какво искаш от колата си.

И аз можех да си купя 2 врати, да изкормя климата, седалки,кори,рез.гуми и всички излишни килограми и да съм пред някой КР-а ама като тръгна за София ни клима ни къде хора да сложа.....и то за какво-заради един калник :wink:

Нико - твоя колко дава или не си го мерил още :?:

Е не говорим за такива извращения просто ми беше интересно как съм се представил със сток АБФ срещу сток КР без да са изтърбушвани и така нататък. Не да не мога да спя нощем след загубата :lol:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта